Gå til innhold

Når kommer Opera 9.5?

pietk75

Anbefalte innlegg

Ser ar den er Alpha...hvor lang tar det vanligvis før den er ute i endelig versjon?

Dessuten: hvis jeg laster ned dagens Opera....går den automatiske oppgraderingen greit? Noen fortalte meg at dette fungerer dårlig...man kunne like godt avinstallere forrige versjon for så å laste ned det nye. Hvis det er tilfelle, da venter jeg heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opera 9.5 blir installert i en egen mappe. Så du vil fortsatt ha den gamle versjonen uberørt. Eneste måten å få bokmerene osv over på 9.5 er å kopiere 'Profile' mappa fra den gamle installasjonen over til Opera 9.5. Men ikke kopier "Opera6.ini" som ligger i profile mappen. Dette er filen for Kofigurasjonsinnstillinger så denne er blitt endret på i Kestrel. Ellers kan du kopiere hele mappen.

Her finner du Profile mappen:

C:\Documents and Settings\Brukernavn\Programdata\Opera\.

"Programdata" er skjult så du må aktiver visning av skjulte filer og mapper i Windows før denne blir synlig.

Når det gjelder mail mappen er jeg veldig usikker så jeg har valgt å ikke kopiere denne siden jeg har hørt at det er endret mye på mail klienten i "kestrel". Er det noen som vet hvilke filer jeg skal kopiere for å få ivertfall inboxen min over på 9.5? Er jo kjekt å vite for backup å sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...