pietk75 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ser ar den er Alpha...hvor lang tar det vanligvis før den er ute i endelig versjon? Dessuten: hvis jeg laster ned dagens Opera....går den automatiske oppgraderingen greit? Noen fortalte meg at dette fungerer dårlig...man kunne like godt avinstallere forrige versjon for så å laste ned det nye. Hvis det er tilfelle, da venter jeg heller. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Opera 9.5 blir installert i en egen mappe. Så du vil fortsatt ha den gamle versjonen uberørt. Eneste måten å få bokmerene osv over på 9.5 er å kopiere 'Profile' mappa fra den gamle installasjonen over til Opera 9.5. Men ikke kopier "Opera6.ini" som ligger i profile mappen. Dette er filen for Kofigurasjonsinnstillinger så denne er blitt endret på i Kestrel. Ellers kan du kopiere hele mappen. Her finner du Profile mappen: C:\Documents and Settings\Brukernavn\Programdata\Opera\. "Programdata" er skjult så du må aktiver visning av skjulte filer og mapper i Windows før denne blir synlig. Når det gjelder mail mappen er jeg veldig usikker så jeg har valgt å ikke kopiere denne siden jeg har hørt at det er endret mye på mail klienten i "kestrel". Er det noen som vet hvilke filer jeg skal kopiere for å få ivertfall inboxen min over på 9.5? Er jo kjekt å vite for backup å sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå