kallaballa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Er forholsdsvis blå på dette når det gjelder hjemme anlegg osv. Jeg skal kjøpe meg nye høytalere tenkte jeg. Men har da et problem når jeg skal koble dem på den forsterkeren jeg har. Bakpå forsterkeren er det ingang for en slags type kontakt istedet for at du bare skrur ledningen inni. Noen som skjønner hva jeg mener her eller må jeg ta et bilde? Noen som vet om det eventuelt går an å få tak i sånne løse kontaker eller har èn annen god idè? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det kommer ann på hva slags kontakter det er snakk om. Bilde hadde vært best tror jeg Lenke til kommentar
kallaballa Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det kommer ann på hva slags kontakter det er snakk om. Bilde hadde vært best tror jeg fant et bilde det av den her på nettet. specs på den er 2x50w/8ohm hvordan vil det da gå å kjøre den på noen høytalere som disse? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....68&cid=5543 takker for all hjelp! Lenke til kommentar
fhl Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Artikkelnummer 22-1644 hos Clas Ohlson. Frode Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kjøp heller Dynavoice M-65 de er veldig gode. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 2x50W kan bli litt i minste laget, avhengig av hvor høyt du vil spille med høyttalerne. Skal ikke uttale meg om de to høyttalerene, men jeg tror at hvis du skal spille mye høyt, så kan en kraftigere forsterker være tingen. Men foreløpig skal det gå greit med 2x50W. Det går jo ann å kjøpe forsterker seinere, om du føler du har mer hente. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 De har en følsomhet på 93dB så hvis det er 50ektewatt i 8 ohm er nok ikke det noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå