stuer Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 I går brennte jeg en backup av et spill. Brenningen gikk greit.Men da jeg skulle instalere spillet kom det en melding om at jeg skulle sette inn disket 0. Mangler 3cab fil.Noen som greie på sånt? Plexstor 24x Dvd.... Lenke til kommentar
sailave Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Kopier spillet tilbake på hd og prøv å starte installasjon derfra! :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hvoror bruke backupen når du har originalen..? Lenke til kommentar
stuer Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Det var bare for å prøve! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Da er det maxpayne du har brent Hi Hi. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Du kan prøve å laste ned siste patchen for spillet og en eventuell no cd start fra gamecopyworld.com. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hva slags brennerprogram brukte du? Er ikke alle program/spill som lar seg brenne uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå