mihcaoj Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har nå smakt på min første proteinbar noensinne, og forventingene til disse var vel egentlig at de skulle smake vondt, ettersom jeg tenkte det skulle være sunt(i de fleste tilfeller vil jeg påstå at det som smaker godt er usunt:P). Dette var ikke tilfelle, og proteinbaren jeg spiste smakte veldig likt Snickers-sjokoladen; ble veldig positivt overrasket. Er det virkelig slik at en proteinbar kan være sunn i tillegg til å smake godt? Det jeg spiser på er disse her: http://internutrition.no/produkt.php?c1=8&...&prodid=241 Det som står på utsida av selve sjokoladen er dette: 30g protein, 0g trans fat(?) og 4g fiber. Håper på gode svar! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er for så vidt sunn den ja, dog veldig dyrt i lengden. Lenke til kommentar
BrutalKuk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 denne er ikke å anbefale hvis du ikke trener styrke regelmessig. protein blir til fett hvis du ikke trenger og det kommer i tilleg til at det er en god del fett i den fra før. spis heller en gullerot! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Trener styrke tre ganger i uka, og har gjort det i 2 år nå, så det burde vel gå greit å spise disse, dog vil helst ikke legge meg på mye fett, helst muskler. Kjører ei løpeøkt i uka i tillegg til styrketreningen, og målet mitt med hele treningen min er vel egentlig å se bra ut, i tillegg til å være relativt sterk(sterk i forhold til egen kroppsvekt/lav fettprosent). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå