Melisma Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg bare lurte på hvorfor det ikke fantes noe slags symbol eller tegn som indikerer hva slags kjønn brukeren er..? kan ikke se at det finnes noen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg bare lurte på hvorfor det ikke fantes noe slags symbol eller tegn som indikerer hva slags kjønn brukeren er..? kan ikke se at det finnes noen Nei, det finnes ikke. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Avartaren din er vel en grei indikasjon i seg selv... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Avartaren din er vel en grei indikasjon i seg selv... Er ikke mange som har bilde av seg selv på avataren sin da.. jeg skjønner ikke hvorfor man ikke har ett symbol som viser hvilket kjønn folk er.. merkelig.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er ikke mange som har bilde av seg selv på avataren sin da.. jeg skjønner ikke hvorfor man ikke har ett symbol som viser hvilket kjønn folk er.. merkelig.. er det viktig og vite kjønnet da? det vil jo bare bidra til att enda flere nerder driver og sender pm til de stakkars jentene Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 De jentene som vil ha det, kan jo bare peise opp ett bilde av seg selv da. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Dette er faktisk på plass i den nye revisjonen av forumet - i alle fall delvis. Det vil seie at ein no kan setje inn kva kjønn ein har i profilen sin, og så vert dette søkbart. Eg trur ikkje det kjem opp som symbol/tekst nokon stad, vel og merke. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 hadde jo vært litt interessant å vite hvor om de man diskuterte med var av samme kjønn eller ikke da..(kommer kanskje ann på diskusjonen selvsagt)... man hadde fått en bedre viten om hvor mange jenter og gutter det finnes på forumet.. ser ikke noe negativt i å vite kjønnet, det er jo mulighet til å vite mye annet om brukeren, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg synes det er greit å ikke vite hvilket kjønn andre debattanter har. Likestilling anyone ? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg synes det er greit å ikke vite hvilket kjønn andre debattanter har. Likestilling anyone ? da synes jeg ikke alder burdte vært med heller.. Garegaupa: ja, så lenge en har mulighet til å se hvilket kjønn brukeren har i profilen deres, så synes jeg det er greit at det ikke finnes noe symbol eller tegn for kjønn.. Endret 10. oktober 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Eg trur ikkje ein ser det i profilen slik det er no. Slik som eg har forstade det så gjer denne funksjonen at ein kan søke på kjønn i søkesystemet til forumet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg synes avataren min gir veldig god indikasjon på at jeg er en jente. Forøvrig, det skal vel finnes en slik plugin en plass, som plasserer enten ett han- eller hunkjønnstegn ved siden av nicket eller noe. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 ja, fant det i kontrollpanelet nå ja merkelig at ingen bruker det.. men men, da fikk jeg svaret på hvor man kan finne det da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Syntes det hadde vært en god idé med et lite tegn ved nicket/avataren som sa av hvilket kjønn brukeren er, jeg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg synes ikke det passer å ha det synlig i postene, men i profilen kunne det kanskje vært greit, selv om en gjerne skjønner om det er gutt eller jente om brukeren har skrevet navnet sitt inn i profilen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har savna dette litt. Kan bli mange dumme situasjoner i en diskusjon når man er usikker på kjønnet. Hva med et gutte- eller jentetegn foran brukernavnet i stedet for den stygge figuren? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva med et gutte- eller jentetegn foran brukernavnet i stedet for den stygge figuren? Vi kan ikke det, det er nemlig stigmatiserende for kvinner at de blir objektivisert av et symbol eller en figur, som uten unntak gjenspeiler en norm som alle kvinner må følge som gjelder for kroppsfasong, størrelse, utseende, høyde, øyefarge og personlighet. Ergo, ved å sette et kvinnetegn/symbol ved siden av nicket på jentene objektiviserer vi dem og diskriminerer dem, fordi vi minker deres rett til å selv bestemme sin egen identitet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva med et gutte- eller jentetegn foran brukernavnet i stedet for den stygge figuren? Vi kan ikke det, det er nemlig stigmatiserende for kvinner at de blir objektivisert av et symbol eller en figur, som uten unntak gjenspeiler en norm som alle kvinner må følge som gjelder for kroppsfasong, størrelse, utseende, høyde, øyefarge og personlighet. Ergo, ved å sette et kvinnetegn/symbol ved siden av nicket på jentene objektiviserer vi dem og diskriminerer dem, fordi vi minker deres rett til å selv bestemme sin egen identitet. Var det kødd? Skjønte det ikke helt, men hvorfor gjelder det ikke menn også? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dessuten så kan man velge "kjønn: uviktig", og det har jeg gjort. Hva skal det være da? En strekmann med pupper og pikk? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Var det kødd? Skjønte det ikke helt, men hvorfor gjelder det ikke menn også? Alle menn er overpriviligerte voldtektssvin. EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg