Gå til innhold

Indikasjon på bruker-kjønn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde jo vært litt interessant å vite hvor om de man diskuterte med var av samme kjønn eller ikke da..(kommer kanskje ann på diskusjonen selvsagt)... man hadde fått en bedre viten om hvor mange jenter og gutter det finnes på forumet..

 

ser ikke noe negativt i å vite kjønnet, det er jo mulighet til å vite mye annet om brukeren, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Jeg synes det er greit å ikke vite hvilket kjønn andre debattanter har. Likestilling anyone :p ?

 

da synes jeg ikke alder burdte vært med heller..

 

Garegaupa: ja, så lenge en har mulighet til å se hvilket kjønn brukeren har i profilen deres, så synes jeg det er greit at det ikke finnes noe symbol eller tegn for kjønn.. :yes:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Hva med et gutte- eller jentetegn foran brukernavnet i stedet for den stygge figuren?

 

Vi kan ikke det, det er nemlig stigmatiserende for kvinner at de blir objektivisert av et symbol eller en figur, som uten unntak gjenspeiler en norm som alle kvinner må følge som gjelder for kroppsfasong, størrelse, utseende, høyde, øyefarge og personlighet.

 

Ergo, ved å sette et kvinnetegn/symbol ved siden av nicket på jentene objektiviserer vi dem og diskriminerer dem, fordi vi minker deres rett til å selv bestemme sin egen identitet.

Lenke til kommentar
Hva med et gutte- eller jentetegn foran brukernavnet i stedet for den stygge figuren?

 

Vi kan ikke det, det er nemlig stigmatiserende for kvinner at de blir objektivisert av et symbol eller en figur, som uten unntak gjenspeiler en norm som alle kvinner må følge som gjelder for kroppsfasong, størrelse, utseende, høyde, øyefarge og personlighet.

 

Ergo, ved å sette et kvinnetegn/symbol ved siden av nicket på jentene objektiviserer vi dem og diskriminerer dem, fordi vi minker deres rett til å selv bestemme sin egen identitet.

Var det kødd? Skjønte det ikke helt, men hvorfor gjelder det ikke menn også?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...