Cigarette Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei hei! Jeg har kjøpt meg en laptop, nemlig en bærbar HP Pavillion DV9000! Denne hadde forhåndsinnstalert windows vista.. Jeg er egentlig ikke så fan av det, iogmed at det krever veldig mye av minne! Jeg har en XP pro CD som ligger slentrende , og vurderer å innstalere denne! men det jeg da lurer på er om drivere og alt slikt vil gå til helvete? kan jo bare formatere tilbake til fabrikk hvis det skulle skjære seg, men jeg bare lurer:) takker for alle svar! Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 XP skal virke bra på denne. Det bør finnes drivere til alt som er i den. Forresten, google etter "XP Pavillion DC9000" uten hermetegn, så kommer det opp flere svar på dette. Merk: http://www.experts-exchange.com/Hardware/L...Q_22408781.html Lenke til kommentar
Cigarette Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 XP skal virke bra på denne. Det bør finnes drivere til alt som er i den.Forresten, google etter "XP Pavillion DC9000" uten hermetegn, så kommer det opp flere svar på dette.Merk: http://www.experts-exchange.com/Hardware/L...Q_22408781.html Amerikansk tastatur...Naa har jeg faat internett paa min DV ved bruk av en Jensen Netverksadapter! Men jeg vil jo gjerne slippe det! Men jeg faar ikke aktivet WLAN enmin.. Hp Wireless helper sier at den er disabled, faar den ikke paa!! Hvis jeg faar paa den er jeg reddet! Trenger ogsaa Broadcom Ethernet Driver?? Noen kyndige som kan hjelpe??fin side du ga meg, men jeg maa jo registrere meg? Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Du må ikke registrere deg. Svarene står i klartekst nederst på siden... Skjønner enda ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Cigarette Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Får jo ikke lest det.Men nå har jeg hvertfall fått shiten til å fungere skikkelig! Eneste jeg mangler nå er lyddriver.. og det er faktisk et helvete å få tak i, så hvis dere vet noe hadde det vært flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå