ATWindsor Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei, jeg har nylig skaffet en HTC TyTn II men jeg har ikke hatt en smarttelefon før, så jeg har noen nybegynnerspørsmål - Er det mulig å se hvor mye datatrafikk som går over 3G/edge, slik at man har en viss grad av kontroll med kostnadene? - Er WM6 bakoverkompatibel med WM5 slik at jeg kan kjøre programmer beregnet for WM5 på min telefon? - På brukeranmeldelsen av TyTn I var det en som kalgde over at det var noen problemer med blåtann-støtten på telefonene, er det noe jeg burde være bekymret for? Etter anbefaling fra mobil tenkte jeg å kjøpe denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=59080, men tar forsåvidt mot tips om annet om det er noen som mener det er et dårlig kjøp. Forøvrig kan jeg gjerne ta imot tips for bra programmer å få tak i, foreløpig har jeg siktet meg inn på Pocket controller, og Netremote, men det må vel finnes noen mer som utfører noe snacks? AtW Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei, jeg har nylig skaffet en HTC TyTn II men jeg har ikke hatt en smarttelefon før, så jeg har noen nybegynnerspørsmål - Er det mulig å se hvor mye datatrafikk som går over 3G/edge, slik at man har en viss grad av kontroll med kostnadene? - Er WM6 bakoverkompatibel med WM5 slik at jeg kan kjøre programmer beregnet for WM5 på min telefon? - På brukeranmeldelsen av TyTn I var det en som kalgde over at det var noen problemer med blåtann-støtten på telefonene, er det noe jeg burde være bekymret for? Etter anbefaling fra mobil tenkte jeg å kjøpe denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=59080, men tar forsåvidt mot tips om annet om det er noen som mener det er et dårlig kjøp. Forøvrig kan jeg gjerne ta imot tips for bra programmer å få tak i, foreløpig har jeg siktet meg inn på Pocket controller, og Netremote, men det må vel finnes noen mer som utfører noe snacks? AtW Har du lagt inn gps monitor. Der kan du redigere og legge inn pris for nedlastet mb og generer raporter på forbruk. Du kan også legge inn en max trafikk grense pr dag/mnd. Slik at telefonen eks varsler deg når du passerer 100mb på en dag. Håper det var det du lurte på... Dersom du ikke har programmet er det antagelig ikke installert. Du finner det på cdene som fulgte med:) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Har du lagt inn gps monitor.Der kan du redigere og legge inn pris for nedlastet mb og generer raporter på forbruk. Du kan også legge inn en max trafikk grense pr dag/mnd. Slik at telefonen eks varsler deg når du passerer 100mb på en dag. Håper det var det du lurte på... Dersom du ikke har programmet er det antagelig ikke installert. Du finner det på cdene som fulgte med:) Det er ihvertfall svar på et av spørsmålene mine, tusen takk for tipset AtW Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 - Er WM6 bakoverkompatibel med WM5 slik at jeg kan kjøre programmer beregnet for WM5 på min telefon? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå