West-McLaren Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvilke av mobiltelefonoperatørene bruker telenors nettverk? Jeg har for tiden Tele2 abbonement, med de går nå over til Netcoms nett, og det passer ikke for meg pga av telefonbruk på hytte i nordland/troms grensetraktene der bare telenor har full dekning! Finnes det en liste over operatører som bruker telenor nett? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Finnes det en liste over operatører som bruker telenor nett? Jeg har igjen å se en slik liste. Det du derimot kan gjøre, er å sjekke en og en operatør på Telepriser. -snubbel Lenke til kommentar
West-McLaren Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har igjen å se en slik liste. Det du derimot kan gjøre, er å sjekke en og en operatør på Telepriser. -snubbel OK. takk skal du ha snubbel. . Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Se oversikt i artikkel fra Dagens IT: http://www.dagensit.no/bedrifts-it/article...ce?jgo=list_dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå