Rikky Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Hvorfor kan jeg ikke slette eller redigere innleggene mine i noen kategorier? F.eks Diskuter artikler (overklokking) Lenke til kommentar
dnort Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Hmm, jeg kan i hvert fall både slette og redigere meldingene mine, men da må jeg være logget inn. Det er bare å trykke på "Endre"-knappen over meldingen hvis du vil redigere den, eller på X-en hvis du vil slette det. Hvordan endrer eller sletter jeg et innlegg? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg er innlogget, og er klar over hvordan man sletter og redigerer innlegg. Det er kun i Diskuter artikler (overklokking) jeg har opplevd dette. (men det kan jo hende det er andre steder også) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Hvorfor kan jeg ikke slette eller redigere innleggene mine i noen kategorier? F.eks Diskuter artikler (overklokking) Det er vist slik i alle "disktuter" kategoriene. Har spurt amund om det før og han prøvde å rette det, men fikk det ikke til desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå