jeditimi Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Som topic sier lurer jeg på hvordan jeg logger på outlook ekspress fra en annen datamaskin? Er mailaddressen jeg brukte på outlook ekspress KNYTTET til den spesifikke PC-en jeg først lagde bruker på? Har lyst å kunne lese e-posten min eksternt! Jeg har broadpark mail så mail addressen min er *******@broadpark.no. Er det noen annen måte jeg kan lese mailen min på? På forhånd takk! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 For å svare enklest: Hvis du skal lese broadparkmail, går du til denne siden: http://mail.broadpark.no/auth For å svare litt innviklet: Hvis du skal lese epost fra en spesiell konto med Outlook Express (OE) på andre PC-er, må du opprette den samme kontoen på disse pc'ene (i f.eks. OE). En epostkonto er ikke knyttet til en spesifikk pc. De aller fleste 'epost'-leverandører gir mulighet for 'nettleserbasert lesing'. Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Takk for hjelpen, det var min far jeg spurte for egentlig, men gadd ikke skrive det så det ikke skulle bli noe forvirringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå