CurSe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har et litt snålt problem som skjer av og til når jeg surfer med Firefox, nemlig at teksten forstørres når jeg bruker scrollehjulet. Bruker hjulet når jeg skal navigere meg nedover nettsider, men av og til så ender jeg opp med å forstørre/forminske teksten. Har ikke funnet annen utvei enn å avslutte hele Firefox for å bli kvitt det problemet, noen som vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hmm..Jeg vet at min Firefox gjør akkurat det samme når jeg holder inne ctrl. Så dersom du holder inne ctrl når du scroller (f.eks merker tekst) kan det jo være det som gjør det? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Dærsken, der lærte jeg noe nytt! Kan jo være at jeg har holdt inne Ctrl når det har skjedd, men selv om jeg kun bruker musa så blir "problemet" der. Skal prøve å trykke inn Ctrl neste gang det skjer for å se om det fikser biffen. Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå