Ola92 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Jeg har sett litt på bærbare PC-er og ser at den store forskjellen mellom en stasjonær PC og bærbar PC er skjermkortet (i hvertfall for meg ). Så det jeg lurte på var om det finnes eksternt skjermkort til bærbare PC-er= Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Asus har lansert ekstern skjermkort til bærbar, men tror ikke den kommet til norge. http://www.hardware.no/nyheter/baerbar_pc/..._baerbare/34994 Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har sett Nvidia Geforce 7300SE i mange forskjellige maskiner fra Asus og Dell hvis det var noe sånn du lette etter. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du får da tak i habile spillmaskiner fra Dell, bl.a. Disse har mobilversjoner av noen av verstingkortene til nvidia bl.a. Eneste negative er møkk batteritid og høy pris. Men du betaler jo for portabiliteten. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg kommer bare til å spille GTA, bilspill og fotballspill. Jeg trenger heller ikke å spille disse spillene i full kvalitet, men jeg vil ikke at det skal hakke når jeg spiller disse spillene. Kvaliteten må være sånn at jeg "skjønner" hva jeg spiller. Men at det ikke skal være hakking er det jeg prioriterer mest. Takker for alle svarene hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå