Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Små prikker ved penishodet, hva er det?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Gjest gjest16

hei,

gutt på 16 år her.. jeg har fått noen veldig små prikker på skille ved penishodet eller .. jeg har hatt de i ca 6 mnd.... det er bare på siden de befinner seg.. de er veldig små...er ikke så mange heller..

har aldri hatt sex..

er dette normalt eller bør jeg oppsøke lege?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres kanskje ut som dette: Wikipedia (NB! Bildene er noget direkte, og viser en som er kraftig rammet av tilstanden)

Hvis det er dette du har, så er det ikke en sykdom, men en naturlig variant. Det er ikke smittsomt, så du har ikke fått det gjennom ubeskyttet sex, og du kan heller ikke smitte andre. Det kan gå vekk etter en stund, for så å komme tilbake, det kan forsvinne helt, eller det kan bli verre.

Lenke til kommentar

Det er nok mange som har det ja, men herrrreeeguuud hvis jeg hadde hatt det like jævlig som han på wikipedia hadde jeg fan ikke visst hva jeg skulle gjort hadde frika helt. Kunne bare ha glemt blowjobs, og shit det tror jeg ikke jeg kan leve uten :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Gutt 16

Jeg har akkurat samme ''problemet'' :o

Men trodde det var noe helt annet, som f.eks herpes ellerno xD

Men NÅ ble jeg letta ass..

Men jeg har jo ikke så mye som den personen på Wickipedia, heldigvis :p

Snakkast :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...

je har det åsså så je har lurt litt sjæl å prøvd å søke om det for å se om det var en slags kjønnssykdom men nå blei je jaggu letta :thumbup: å helldigvis har je ikke i nærheten så mange som han på wikipedia :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

å fytti! jeg er 17, og har hatt dette ett par år, aldri tørt å si noe til muttern, jævlig flaut..

så endelig finner jeg ut at det er vanlig, trudde jeg hadde kjønnsvorter eller noe dritt x) Takk! :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...