Gå til innhold

Overklokkingsdatabase for firekjernerprosessorer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nakenhet er forbudt :realmad: Virkelig flott cpu det der!

Får vannkjølingen min til neste helg, så då skal jeg jaggu tilbake på top3!

Edit: Dvs. over 4GHz stabilt, hoho wish me luck. :mrgreen:

Blir du sint over det der? :p du bør ikke stikke innom babe-threadene :D

Lenke til kommentar
Nakenhet er forbudt :realmad: Virkelig flott cpu det der!

Får vannkjølingen min til neste helg, så då skal jeg jaggu tilbake på top3!

Edit: Dvs. over 4GHz stabilt, hoho wish me luck. :mrgreen:

Blir du sint over det der? :p du bør ikke stikke innom babe-threadene :D

Tror det var en tull :p

Lenke til kommentar
Hadde det vært opp til meg skulle hver post inneholdt et nakenbilde på dette forumet :roll: Hehe..

Sablabra: Har du glemt å oppdatere gjennomsnittsklokken?

Det tror jeg da ikke, den skal oppdatere seg selv. Om du tror det er feil, så kan du regne selv og sjekke om det stemmer :)

Førstepost oppdatert.

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Er 14 stk som har betydelig over gjennomsnittet (og da mange oppimot 4/over 4), mens det er 8 som har betydelig under gjennomsnittet (dessverre en del B3-er som drar ned, hehe).

Men skal ikke begynne å krangle med Excel her :whistle:

Var bare rask hoderegning som tilsa at noe ikke stemte, men som sagt, Excel har nok riktig :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Sablabra, du får oppdatere den igjen snart fordi jeg har nettop klart å kjøre prosessoren min på 4041MHz OCCT stabilt. Synd at jeg måtte mate den med så mye volt for så lite:( Temperaturen hoppet til 78 grader noen ganger!

Kommer med screen og alt annet som trengs imorgen.

Lenke til kommentar
Er 14 stk som har betydelig over gjennomsnittet (og da mange oppimot 4/over 4), mens det er 8 som har betydelig under gjennomsnittet.

Var bare rask hoderegning som tilsa at noe ikke stemte, men som sagt, Excel har nok riktig :)

Det var da svært til klokkepress det var her da :p Vil ikke være dårligere enn snittet, så jeg får nok fyre opp med noe i morgen :dremel:

Lenke til kommentar
Er 14 stk som har betydelig over gjennomsnittet (og da mange oppimot 4/over 4), mens det er 8 som har betydelig under gjennomsnittet (dessverre en del B3-er som drar ned, hehe).

Du kan krangle så mye du vil med Excel, her går det i Access!

camxer: Det blir nesten for dumt å oppdatere når du er 1 stuslig MHz på FSB ifra å være på toppen... :green: Jeg oppdaterte likefullt. Og den temploggen var voldsom å bla igjennom.

Lenke til kommentar

Hehe, er enig med deg Sablabra. Det som er plagsomt er at den ene megahertzen er umulig for meg å oppnå uansett hva jeg gjør :( Hehe, kunne ha regnt ut hvor mye temperaturen var på i snitt, men vista lar meg ikke installere open office :hrm:

Jeg gidder ikke å betale for noe jeg kan få gratis og jeg gidder heller ikke å laste ned en piratkopi av microsoft office...

Uansett, skal prøve meg på førsteplass, så du trenger ikke å oppdatere kun for min skyld (forventer ikke det heller), men hvis du gjør det så kan du ignorere temperaturen :p

Edit til wheelman:

Jeg bencher inne i en kjellerstue med allt av ventilasjon åpent (det er ingen vindu). Romtemperaturen var sikkert på en 8-10 grader den gangen etter at jeg har luftet godt, men det varierer en god del... Hadde også alle viftene på max i kabinettet (4x80mm som yter ikke så langt ifra delta, to 14cm vifter på radiatorene, og en 12cm pluss 92mm som blåser direkte på HK/andre komponenter.

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...