2bb1 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Nakenhet er forbudt Virkelig flott cpu det der! Får vannkjølingen min til neste helg, så då skal jeg jaggu tilbake på top3! Edit: Dvs. over 4GHz stabilt, hoho wish me luck. Endret 4. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 JimRamse: Jeg må selvsagt vite hovedkort og kjøling om jeg skal legge deg til Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 JimRamse: Jeg må selvsagt vite hovedkort og kjøling om jeg skal legge deg til Sorry, glemte det i farten. CPU: q6600 Frekvens: 3800MHz vCore: 1.4V HK: Asus P5K Deluxe WiFi Kjøling: Thermalright Ultra 120 Extreme, med 2xpapst 18db vifter. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nakenhet er forbudt Virkelig flott cpu det der! Får vannkjølingen min til neste helg, så då skal jeg jaggu tilbake på top3! Edit: Dvs. over 4GHz stabilt, hoho wish me luck. Blir du sint over det der? du bør ikke stikke innom babe-threadene Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nakenhet er forbudt Virkelig flott cpu det der! Får vannkjølingen min til neste helg, så då skal jeg jaggu tilbake på top3! Edit: Dvs. over 4GHz stabilt, hoho wish me luck. Blir du sint over det der? du bør ikke stikke innom babe-threadene Tror det var en tull Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hadde det vært opp til meg skulle hver post inneholdt et nakenbilde på dette forumet Hehe.. Sablabra: Har du glemt å oppdatere gjennomsnittsklokken? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hadde det vært opp til meg skulle hver post inneholdt et nakenbilde på dette forumet Hehe.. Sablabra: Har du glemt å oppdatere gjennomsnittsklokken? Det tror jeg da ikke, den skal oppdatere seg selv. Om du tror det er feil, så kan du regne selv og sjekke om det stemmer Førstepost oppdatert. Endret 5. februar 2008 av sablabra Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Er 14 stk som har betydelig over gjennomsnittet (og da mange oppimot 4/over 4), mens det er 8 som har betydelig under gjennomsnittet (dessverre en del B3-er som drar ned, hehe). Men skal ikke begynne å krangle med Excel her Var bare rask hoderegning som tilsa at noe ikke stemte, men som sagt, Excel har nok riktig Endret 6. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
camxer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sablabra, du får oppdatere den igjen snart fordi jeg har nettop klart å kjøre prosessoren min på 4041MHz OCCT stabilt. Synd at jeg måtte mate den med så mye volt for så lite:( Temperaturen hoppet til 78 grader noen ganger! Kommer med screen og alt annet som trengs imorgen. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Er 14 stk som har betydelig over gjennomsnittet (og da mange oppimot 4/over 4), mens det er 8 som har betydelig under gjennomsnittet. Men skal ikke begynne å krangle med Excel her Var bare rask hoderegning som tilsa at noe ikke stemte, men som sagt, Excel har nok riktig Det var da svært til klokkepress det var her da Vil ikke være dårligere enn snittet, så jeg får nok fyre opp med noe i morgen Lenke til kommentar
camxer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 En liten oppdatering fra min side;)Volten måtte jeg sette til 1,575 i bios som resulterte i 1,49-1,55 under load. tempen låg mellom 70-80 grader. Synd at det måtte så mye til for så lite... logg fra everest er vedlagt til denne posten Report_2008_02_05_20_12_43_log.htm Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 1,5v mye? Hehe, det er jo ingenting når det kommer til benking Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Er 14 stk som har betydelig over gjennomsnittet (og da mange oppimot 4/over 4), mens det er 8 som har betydelig under gjennomsnittet (dessverre en del B3-er som drar ned, hehe). Men skal ikke begynne å krangle med Excel her Var bare rask hoderegning som tilsa at noe ikke stemte, men som sagt, Excel har nok riktig Du kan krangle så mye du vil med Excel, her går det i Access! camxer: Det blir nesten for dumt å oppdatere når du er 1 stuslig MHz på FSB ifra å være på toppen... Jeg oppdaterte likefullt. Og den temploggen var voldsom å bla igjennom. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har noen spørsmål, igjen... Hvordan bencher du?, inne med vindu åpent eller sitter du ute? Hva er luft/romtemp? Og hvordan klarer du og holde HK så kaldt? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hehe, er enig med deg Sablabra. Det som er plagsomt er at den ene megahertzen er umulig for meg å oppnå uansett hva jeg gjør Hehe, kunne ha regnt ut hvor mye temperaturen var på i snitt, men vista lar meg ikke installere open office Jeg gidder ikke å betale for noe jeg kan få gratis og jeg gidder heller ikke å laste ned en piratkopi av microsoft office... Uansett, skal prøve meg på førsteplass, så du trenger ikke å oppdatere kun for min skyld (forventer ikke det heller), men hvis du gjør det så kan du ignorere temperaturen Edit til wheelman: Jeg bencher inne i en kjellerstue med allt av ventilasjon åpent (det er ingen vindu). Romtemperaturen var sikkert på en 8-10 grader den gangen etter at jeg har luftet godt, men det varierer en god del... Hadde også alle viftene på max i kabinettet (4x80mm som yter ikke så langt ifra delta, to 14cm vifter på radiatorene, og en 12cm pluss 92mm som blåser direkte på HK/andre komponenter. Endret 6. februar 2008 av camxer Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har jo oppdatert allerede . Det er litt enklere om du legger med temp log som bilde, men jeg fant nå fram til en ca. verdi. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har jo oppdatert allerede . Det er litt enklere om du legger med temp log som bilde, men jeg fant nå fram til en ca. verdi. Høyeste temp er 80 grader (kjerne 1 og 2 samtidig) Lenke til kommentar
camxer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ser ut som at jeg trenger bedre vannkjøling... Bigwater kitet mitt klarer ikke så mye varme:( Lurer på hvor mange watt den prosessoren trekker, sikkert noe helt sykt hehe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er vel 250W+ ved 4 GHz og 1,6v tror jeg... Det er mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå