Reeve Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) ok Men mine er ikke over 50 nå. Uansett, trenger ikke kjøre custom allikevel, ettersom bare ene brikken er fucka, så kjører med en brikke (den som fungerer). EDIT: Men må jeg har screenshot fra midt under stresstestingen, eller holder det med logg fra Core Temp gjennom OCCT? Eller må jeg ha begge deler? EDIT: Siden jeg har to stk. 680i og et av de er ganske fucka, hva er sannsynligheten for at hvis jeg sender det inn til NetShop og får godkjent til bytte at jeg kan få velge et ANNET hovedkort? Sendte mail og spurte, men har ikke fått svar enda (vel og merke sendte jeg for 5 minutter siden ) Bare lurer på om noen har erfaring med det. Jeg har gjort det samme flere ganger hos komplett, men med andre komponenter, bl.a. med minne. (skal sende inn mine Crucial BallistiX PC5300 nå og får identiske bare PC8500 igjen) Endret 11. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmm. Å ta screenshot midt i testen kan bli misvisende, da temperaturen varierer veldig i løpet av testen. Det beste blir en slik logg OldMan postet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Tar begge deler jeg 2bb1 Men legger bare ved en av coresene. er ikke vits i med alle 4. De er tilnærmet like uansett. Info: Stepping: G0 Batch: L726B104 vCore: 1.384 Idle, 1.35 load HK: EVGA 680i A1 Kjøling: Vannkjøling i ca. 21 grader varmt rom (Apogee GTX, trippel rad) Under testing (load): Ferdig. Forresten, jeg er fornøyd med temperaturene med tanke på at radiatoren min er noe av det dårligste som er å finne, og at CPU blokken er rundt 50% tett Endret 11. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Fant faktis bilde når jeg test cpu på max "occt" stabil den vare Info: Stepping: G0 Batch: Husker ikke helt men uken er 27 vCore: 1.39 Idle, 1.36 load Temp : 47-50c idle og 66-71c load HK: Gigabyte x38 Kjøling: Ninja+ rev b bruket den daglig på 3.7ghz i spill og alt. Klar også noen runden i 3dmark05/06 på 3.8ghz komme bilder når siden er på vann. Endret 12. januar 2008 av smy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg likte skjermen din jeg Genalt bakgrunnsbilde også Men, den CPUen der er god for en del ekstra , bare biiittelitt mere volt Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Oppdatert . Det ble litt mye forvirring rundt det med temperaturer. Jeg skal derfor ikke _kreve_ at dere legger ved det, men det gjør i hvert fall databasen bedre. Databasen er nå delt i to og temperaturer er lagt til (de jeg fant da jeg så gjennom tråden). Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg likte skjermen din jeg Genalt bakgrunnsbilde også Men, den CPUen der er god for en del ekstra , bare biiittelitt mere volt Håper så 4.0ghz hadde ikke være feil Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Incoming gladmelding! Jeg har herved fått byttet min Uke 19 B3, i en Uke 39 G0 , skal benche litt i kveld , spent på hvordan den yter. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bør være god den da Liker min uke 27B (G0 seff) godt nok jeg 450x8 på 1.35 volt. Med den nye vannkjølingen håper jeg på rundt 3,9 Ghz som 24/7 med temps under 65 grader. Kan også komme over det. Kommer uansett veldig mye an på om jeg får byttet mitt 680i mot et X38 hos NetShop. Lenke til kommentar
smy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hehe ikke dumt. her går i 3.7ghz på dag mhz Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Her er min maksklokk. Kommer sikker noen MHz høyere, men orker ikke nå. EDIT: Maksklokk er fjernet, javel... Se bort i fra denne posten da Endret 13. januar 2008 av Intern Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Sa jeg skulle teste å få 4GHz OCCT-stable med boxed kjøleren på min QX9650, så nå har jeg da gjort det. Kjørte med 400FSB*10, Vcore:1.475 i bios(1.416 under full load). Makstemperatur den kom opp i var 69°C på en av kjernene, dette skjedde to ganger, men varte aldri lenge. Litt irriterende med 3997MHz, men det får så være Noen som har noen formening om en slik vcore er skadelig for CPU'en? Og er temperaturen grei? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som har noen formening om en slik vcore er skadelig for CPU'en? Og er temperaturen grei? Fin stabil klokk det! Ser ikke skadelig ut. Hverken temp eller spenning. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Oppdatert . SBS: Har du en batch til den CPUen? Også håper jeg noen flere gidder å poste resultater snart! Jeg er sikker på at det er maaaange flere på forumet som har firekjernerprosessor og overklokker. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Oppdatert . SBS: Har du en batch til den CPUen? Også håper jeg noen flere gidder å poste resultater snart! Jeg er sikker på at det er maaaange flere på forumet som har firekjernerprosessor og overklokker. Vel, fikk netshop til å sette sammen PC-en siden jeg er lat, så jeg har nok ikke batch dessverre :)Sikkert samme som Alcoholiday siden vi fikk den fra netshop samtidig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg kan sikkert komme til deg, demontere CPUkjøling og sjekke for deg? Kan ikke love at den kommer inn igjen, men... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 /bump Er det lov med peltierkjøling her? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 /bump Er det lov med peltierkjøling her? Gjerne for min del . MEN, når det er "spesialkjøling" så blir jeg glad om du tar med screenshot av kjernetemperatur under load. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Gjelder det vannkjøling også? 7 min igjen før CPU forhåpentligvis blir klasifisert stabil. Kommer med resultater rett etterpå EDIT: Ble nettopp "Crashed" Endret 19. januar 2008 av Intern Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Gjerne for min del . MEN, når det er "spesialkjøling" så blir jeg glad om du tar med screenshot av kjernetemperatur under load. Ok, det er fortsatt i planleggningsfasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå