tomsi42 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Her et bilde fra dagens fotoseanse (for Oktoberfest-tråden min). 1/30s, f/5.6, 35mm, ISO 400 Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Tillater meg å bumpe denne. Tom Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Bra utsnitt, gir en bra urban følelse og jeg liker at det tar et par sekunder før du ser at det er en buss. Det er ikke så lett å gi noen kommentarer på det tekniske. Det er ikke blandt de mest vanskelige bildene å ta, men du skal ha pluss for utsnittet det tyder på at du tenkte kreativt før du knipset i vei Også må jeg jo nesten spørre. Var det en buss? Og hvorfor er dette malt der? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk for tilbakemeldingen. Jada, dette er en buss. Jeg tipper at det er svart-russ som har brukt den; den ser veldig russe-buss aktig. Står i opplag ikke langt herfra. Tom Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 dette kan du vell egentlig ikke ta credit for da? det er jo noen andre som har laget dette bildet, du har jo bare digitalisert det og vist det videre til oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå