Gå til innhold

Male et kjøleskap\tegne på med tusj

olek21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glad i å male ting i huset du? :p Morsomt at du driver med sånne prosjekter da, og er litt kreativ på en annen måte. Puslespillideen virka ganske artig. Skal du male dette selv? *vente i spenning*

Jeg er ikke store fan av hvite og kjedelige vegger akkurat! :p

Skapdørene er halveis ferdige, holder på med fisker :p Selvfølgelig kommer det bilder når av det når jeg er ferdig.

Jeg har veldig lyst til å male kakemonsteret, men da må jeg i såfall trene litt, eller male\tegne med noe som man kan pusse av rett etterpå..Hm, må skrive det ned ett eller annet sted uansett så: Tegne med tusj som mal, for også male, siden tusjen kan gnies av igjen.. Jam!

Lenke til kommentar
Jeg er ikke store fan av hvite og kjedelige vegger akkurat! :p

Skapdørene er halveis ferdige, holder på med fisker :p Selvfølgelig kommer det bilder når av det når jeg er ferdig.

Jeg har veldig lyst til å male kakemonsteret, men da må jeg i såfall trene litt, eller male\tegne med noe som man kan pusse av rett etterpå..Hm, må skrive det ned ett eller annet sted uansett så: Tegne med tusj som mal, for også male, siden tusjen kan gnies av igjen.. Jam!

hvorfor ikke bare skrive den ut? :p

så skjærer du av kantene og det hvite som du ikke vil ha, men finn et bilde av kakemonsteret med kaker.

tror du kan tegne det over på sånn bakepapir, så bruker du det som mal. Husker vi brukte det på barneskolen. Lykke til! :)

Endret av KexxY
Lenke til kommentar
hvorfor ikke bare skrive den ut? :p

så skjærer du av kantene og det hvite som du ikke vil ha, men finn et bilde av kakemonsteret med kaker.

tror du kan tegne det over på sånn bakepapir, så bruker du det som mal. Husker vi brukte det på barneskolen. Lykke til! :)

Apropo printing og slikt. Hva slags innstillinger og lignende skal man ha for at man printer ut et og et ark som bare er en brøkdel av et stort bilde. Jeg vil jo ha en stor kakemosnter på kjøpeskapet, ikke en liten en på størrelse A4 :p

Lenke til kommentar
Mulig rasterbating kan hjelpe?

Akkurat det jeg ville ha! Mange takk :D

Eller så er jo en prosjektor det rette verktøyet for en slik jobb. Vise bildet på kjøleskapet, og tegne i vei.

Ja, husker jeg hadde noe lignende da jeg var liten. La et øye på hver side av et ark også tegna du i vei. Vips så hadde du en tro kopi.. hm.. det kan være muligheter det her altså.. men det tar tid :)

Takk for mange bra råd/idéer!

Endret av olek21
Lenke til kommentar
Eller så er jo en prosjektor det rette verktøyet for en slik jobb. Vise bildet på kjøleskapet, og tegne i vei.

Eller en lysbildefremviser, for dem som ikke har råd til en prosjektor.

Siste utvei er selvsagt et overhead-ark(sånn gjennomsiktig) som er tusja mønster på med en lommelykt bak. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...