olek21 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ok, så jeg sitter og kjeder meg.. tenkte at jeg kunne male\tegne på kjøleskapet våres. Det er hvit, ca 1.10m bred og 1.65m høyt. Noen forslag for noe morsomt, monster på kjøleskapet? Det må ikke være altfor avansert Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tegn puslespillbrikker! Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 tegn en sånn på kjøeskapet =) Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kakemonsteret, selvfølgelig! Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Tegn puslespillbrikker! Den her likte jeg! Veldig morsom! :L Kanskje du vil ha æren av mønster\motiv? Endret 10. oktober 2007 av olek21 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Glad i å male ting i huset du? Morsomt at du driver med sånne prosjekter da, og er litt kreativ på en annen måte. Puslespillideen virka ganske artig. Skal du male dette selv? *vente i spenning* Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Var det du som skulle male skapveggene og? Hvordan gikk det? Post bilder Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kakemonsteret, selvfølgelig! Kakemonster med frukt. Her er det noe som skurrer. Men uansett, kakemonsteret støttes. Han er rett og slett den beste, selv om jeg var redd for han når jeg var liten! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kakemonster med frukt. Her er det noe som skurrer. Men uansett, kakemonsteret støttes. Han er rett og slett den beste, selv om jeg var redd for han når jeg var liten! det var jeg og støttes uansett Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Glad i å male ting i huset du? Morsomt at du driver med sånne prosjekter da, og er litt kreativ på en annen måte. Puslespillideen virka ganske artig. Skal du male dette selv? *vente i spenning* Jeg er ikke store fan av hvite og kjedelige vegger akkurat! Skapdørene er halveis ferdige, holder på med fisker Selvfølgelig kommer det bilder når av det når jeg er ferdig. Jeg har veldig lyst til å male kakemonsteret, men da må jeg i såfall trene litt, eller male\tegne med noe som man kan pusse av rett etterpå..Hm, må skrive det ned ett eller annet sted uansett så: Tegne med tusj som mal, for også male, siden tusjen kan gnies av igjen.. Jam! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har du alt dette i en tråd et sted? Vil se på dine prosjekter Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg er ikke store fan av hvite og kjedelige vegger akkurat! Skapdørene er halveis ferdige, holder på med fisker Selvfølgelig kommer det bilder når av det når jeg er ferdig. Jeg har veldig lyst til å male kakemonsteret, men da må jeg i såfall trene litt, eller male\tegne med noe som man kan pusse av rett etterpå..Hm, må skrive det ned ett eller annet sted uansett så: Tegne med tusj som mal, for også male, siden tusjen kan gnies av igjen.. Jam! hvorfor ikke bare skrive den ut? så skjærer du av kantene og det hvite som du ikke vil ha, men finn et bilde av kakemonsteret med kaker. tror du kan tegne det over på sånn bakepapir, så bruker du det som mal. Husker vi brukte det på barneskolen. Lykke til! Endret 11. oktober 2007 av KexxY Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 hvorfor ikke bare skrive den ut? så skjærer du av kantene og det hvite som du ikke vil ha, men finn et bilde av kakemonsteret med kaker. tror du kan tegne det over på sånn bakepapir, så bruker du det som mal. Husker vi brukte det på barneskolen. Lykke til! Apropo printing og slikt. Hva slags innstillinger og lignende skal man ha for at man printer ut et og et ark som bare er en brøkdel av et stort bilde. Jeg vil jo ha en stor kakemosnter på kjøpeskapet, ikke en liten en på størrelse A4 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kakemonsteret, selvfølgelig! Hahahahaha Genialt! Stemmer for den! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Mulig rasterbating kan hjelpe? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Eller så er jo en prosjektor det rette verktøyet for en slik jobb. Vise bildet på kjøleskapet, og tegne i vei. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Mulig rasterbating kan hjelpe? Akkurat det jeg ville ha! Mange takk Eller så er jo en prosjektor det rette verktøyet for en slik jobb. Vise bildet på kjøleskapet, og tegne i vei. Ja, husker jeg hadde noe lignende da jeg var liten. La et øye på hver side av et ark også tegna du i vei. Vips så hadde du en tro kopi.. hm.. det kan være muligheter det her altså.. men det tar tid Takk for mange bra råd/idéer! Endret 11. oktober 2007 av olek21 Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ingen årsak. Husk å ta bilde av resultatet og legge ut her da. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Eller så er jo en prosjektor det rette verktøyet for en slik jobb. Vise bildet på kjøleskapet, og tegne i vei. Eller en lysbildefremviser, for dem som ikke har råd til en prosjektor. Siste utvei er selvsagt et overhead-ark(sånn gjennomsiktig) som er tusja mønster på med en lommelykt bak. :!: Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hm, der har vi en mulighet. Kan kanskje få lånt en overhead fra skolen O_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå