hinduuu Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva syntes folka om trinity? dc's nye serie om superman,wonderwoman og batman. Kommer en gang i uka, selv syntes jeg den var veldig spennende. Ser fram til issue 2 i morgnen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nettopp lest ferdig The Killig Joke, må si at jeg elsket den Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 DC COMICS Batman and the Outsiders #8 Birds of Prey #119 Brave and the Bold #14 Catwoman #80 Checkmate #27 DC Special Cyborg #2 DC Wildstorm Dreamwar #3 DMZ #32 Flash #241 JLA #22 Spirit #18 Superman / Batman #49 Tangent Supermans Reign #4 Teen Titans Year One #5 Trinity #3 Un-Men #11 blir en overraskelse i batman superman 49 i kveld. og Trinity er lovet en møkk stor smashfest ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 hehe, jeg sa det ble en overraskelse ikke mange så komme. Og det var det også, kjempe bra issue av superman batman 49. Lana di jævla XXX hvem trur dere hun snakka med? Lex på en eller anna måte? Hun er blitt skikkelig badasss nå, ellers visste jeg at batman hadde masse kryptonite. Den så jeg komme, men faen mange farger. All american boy, lurer på om vi ser noe mer av han. Han grisebanka supes ;P håer vi får se han i en senere tid. Så neste issue blir Tomas Wayne møter Jor-El.... vet ikke helt hva jeg skal tro. Huff lana altså, hvordan ble hun sånn Kebabb? Hun er jo helt forandra, håper hun blir brukt av en eller anna fyr. Kryptonite runnet har vært jævla bra spør du meg, jeg likte det. Drakta til supes var kanskje høydepunktet. Den var helt sinnnsjukt bra designet. Og har vært plenty med action, likte hvordan supes tok ned gutta til Amanda Waller. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hehe, jeg sa det ble en overraskelse ikke mange så komme. Og det var det også, kjempe bra issue av superman batman 49. Lana di jævla XXX hvem trur dere hun snakka med? Lex på en eller anna måte? Hun er blitt skikkelig badasss nå, ellers visste jeg at batman hadde masse kryptonite. Den så jeg komme, men faen mange farger. All american boy, lurer på om vi ser noe mer av han. Han grisebanka supes ;P håer vi får se han i en senere tid. Så neste issue blir Tomas Wayne møter Jor-El.... vet ikke helt hva jeg skal tro. Huff lana altså, hvordan ble hun sånn Kebabb? Hun er jo helt forandra, håper hun blir brukt av en eller anna fyr. Kryptonite runnet har vært jævla bra spør du meg, jeg likte det. Drakta til supes var kanskje høydepunktet. Den var helt sinnnsjukt bra designet. Og har vært plenty med action, likte hvordan supes tok ned gutta til Amanda Waller. Superman & Batman er det bladet som skildrer Superman og Batman best for tiden syns jeg. Ofte så syns jeg at Superman blir skildret som en naiv og veldig svak person med mye krefter, og Batman blir skildret som en person som bare tenker på sitt eget arbeid, og jobber alene. Men, i Superman/Batman så får vi se litt av grunnen til at Superman er som han er og Batman er som han er, og mye handler jo om vennskapet deres, men uten at det blir for sukkersøtt. Og ja Lana var bare helt utrolig bitch, ble kvalm av henne. Det Superman sa om at "Louis would never do that" var kanskje litt klisjé, men passet utrolig bra. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 ja, final crisis 2 ute. hva syntes dere? Virker helt greit spør du meg, men wow skjer mye hvert issue. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg tror jeg bare venter med å lese final crisis til den er over, slik at jeg kan lese alle bladene i en sitting. For det skjer litt for mye for min del, til at jeg klarer å huske på alt. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Noen her som har sett Black Lagoon ? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 DC COMICS 100 Bullets #93, $2.99 Action Comics #867, $2.99 Batman Confidential #19, $2.99 Batman Strikes #47, $2.25 Booster Gold #1000000, $2.99 Chuck #2 (of 6), $2.99 Detective Comics #846 (Batman R.I.P. Tie-In), $2.99 Final Crisis Requiem #1 (Doug Mahnke/JG Jones covers), $3.99 Green Arrow Black Canary #10, $2.99 Huntress Year One #5 (of 6), $2.99 Jokers Asylum The Penguin #1 (One Shot), $2.99 Justice Society Of America #17 (Regular Alex Ross Cover), $2.99 Justice Society of America #17 (Incentive Dale Eaglesham Variant Cover), $2.99 Legion Of Super Heroes In The 31st Century #16, $2.25 Lost Boys Reign Of Frogs #3 (of 4) , $3.50 Number Of The Beast #7 ( of 8 ), $2.99 Trinity #6, $2.99 Wonder Woman #22, $2.99 Young Liars #5, $2.99 Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kjøper dere bladene(Hvor?) eller skaffer dere de på andre måter? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen kjøper, og når de kjøper gjør de det via amazon og andre steder trur jeg. Mens feks jeg, anskaffer comics på en anna måte. Skal sies at jeg faktisk be så glad i superman v2 fra 200 til 225 at jeg kjøpte alt, er kanskje det beste comicsa utenom planet hulk som jeg også har kjøpt. Anbefaler alle og ta en titt på superman v2. Ellers i dag er det mye fint og se fram til DC COMICS Army @ Love The Art Of War #1 (Of 6), $2.99 Authority #1 (Worlds End Tie-In), $2.99 Detective Comics #847 (Batman R.I.P.), $2.99 Final Crisis #1 (Directors Cut Special), $4.99 Final Crisis #3 (of 7)(Character/Story Sliver covers), $3.99 Hawkman Special #1, $3.50 Hellblazer Presents Chas The Knowledge #2 (of 5), $2.99 House Of Mystery #4, $2.99 Infinity Inc #12, $2.99 Jack Of Fables #24, $2.99 Jonah Hex #34, $2.99 Looney Tunes #165, $2.25 Manhunter #33, $2.99 Nightwing #147 (Batman R.I.P.), $2.99 Robin #176 (Batman R.I.P.), $2.99 Storming Paradise #2 (of 6), $2.99 Supergirl #32, $2.99 Tor #4 (of 6), $2.99 Trinity #10, $2.99 Vertigo Double Shot #1 (House Of Mystery/Young Liars), $2.99 Vinyl Underground #11, $2.99 War That Time Forgot #4 (of 12), $2.99 Hva syntes egentlig gjengen om Trinity? Plottet begynner og ta form nå, og nå som xxxXxx dukket opp må det bli action i store deler Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 dagens: DC COMICS 100 Bullets #94, $2.99 Action Comics #868, $2.99 Batman #679 (Batman R.I.P.)(Regular Alex Ross Cover), $2.99 Batman #679 (Batman R.I.P.)(Incentive Tony Daniel Variant Cover), $2.99 Batman Confidential #20, $2.99 Batman Strikes #48, $2.25 Booster Gold #11, $2.99 Checkmate #29, $2.99 Chuck #3 (of 6), $2.99 Final Crisis Requiem #1 (2nd Printing), $3.99 Final Crisis Revelations #1 (of 5)(Character/Story Sliver covers), $3.99 Final Crisis Rogues Revenge #1 (of 3)(2nd Printing), $3.99 Gen 13 #21 (Worlds End Tie-In), $2.99 Green Arrow Black Canary #11, $2.99 Green Lantern Corps #27, $2.99 Legion Of Super Heroes In The 31st Century #17, $2.25 MAD Magazine #493, $4.99 Simon Dark #11, $2.99 Tiny Titans #7, $2.25 Trinity #11, $2.99 Wonder Woman #23, $2.99 Young Liars #6, $2.99 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 fyfaen var et veldig bra issue av trinity, må si jeg ble overraska over aggresiviteten til superman. Han gikk jo på syndicate helt alene og så ikke ut som om de gutta hadde det helt greit. Trur nok det er |sånn at supes har fått egenskapene til wonderwoman. Han holder ingen ting tilbake, og sloss ikke like inteligentr som før. Noe som jeg har venta lenge på, trur vi i nærframtid har noen superman feats som kommer til og bli huska som noe av de virkelig store han har gjort. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tenkte jeg skulle begynne å lese Batman. Er blitt litt fan etter filmene og sett tegneserien. Er det flere serier? Hvor skal jeg begynne? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 batman er kebabb sitt omeråde ;P trur du burde spørre han om hjelp. I dag er det premiere på legion of three worlds folkens, superboy prime is back Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 åfyfaen var rimelig bra issue må jeg si av både justice league og final crsis legion of three worlds. først justice league, Wonder woman fikk vist seg litt fram. Kan se for meg at fansa er rimelig fornøyde nå. Hun greide det som ikke superman en gang greide. Så legion of three worlds, steike for et issue. De har lagt det opp sånn at absolutt alle kan forstå hva legion handler om og hva som har skjedd tidligere. Så her ser jeg en mulighet for mange nye og unge lesere. Trur det blir en hit, så superman prime da. Drepte 20.000 fangevoktere og hvordan han klippa på superman muset var rett og slett fantastisk. Utrolig bra art, og med potensiale for karakter utvikling. Det bør også nevnes at superman trur prime er blitt ustoppelig og umulig og drepe. Og vil derfor appelere til helt inni superman prime, noe som er veldig lite trolig. Siden han har ødelagt et helt sol system, en planet, drept en hel haug green lanters, torturert folk, and the list goes on. Noen bilder fra begge issues justice league med veldig flott art: Og noen bilder fra legion of 3 worlds halls of 1.000 olsens fant det litt morsomt, det vil også de som har lest superman i en god stund. Jeg kan allerede se hvordan denna eventen slutter, er opplagt. Men er forsatt jævla spennende. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dagens comics for dc: DC COMICS Ambush Bug Year None #2 (of 6), $2.99 Americas Best Comics Primer TP, $4.99 Batman Gotham After Midnite #4 (of 12), $2.99 Blue Beetle #30, $2.99 Cartoon Network Block Party #48, $2.25 Catwoman #82, $2.99 DC Universe Last Will And Testament #1 (Cover A and Cover B), $3.99 DMZ #34, $2.99 Family Dynamic #1 (of 3), $2.25 Final Crisis Rogues Revenge #2 (of 3)(Cover A Character Cover/Cover B Story Sliver Cover), $3.99 Final Crisis Superman Beyond #1 (of 2)(Cover A Character Cover/Cover B Story Sliver Cover), $4.50 Jack Of Fables #25, $2.99 Justice Society Of America #18 (Regular Alex Ross Cover), $2.99 Justice Society of America #18 (Incentive Dale Eaglesham Variant Cover), $2.99 Legion Of Super Heroes #45, $2.99 Lost Boys Reign Of Frogs #4 (of 4), $3.50 Madame Xanadu #3, $2.99 Northlanders #9, $2.99 Reign In Hell #2 (of 8), $3.50 Secret History Of The Authority Jack Hawksmoor #6 (of 6), $2.99 Superman #679, $2.99 Supernatural Rising Son #5 (of 6), $2.99 Teen Titans #62, $2.99 Teen Titans Year One #6 (of 6), $2.99 Trinity #13, $2.99 Venus In Love Vol 04, $9.99 Wildcats #2 (Worlds End Tie-In), $2.99 som dere ser ,mye bra i dag. Og en hel haug previews ute også, http://www.newsarama.com/php/multimedia/album.php?aid=21686 den er for superman bladet som kommer i dag. Knytta stor forventning, dc har sagt at de prøver og skape samme stemmning som doomsday vs superman kampen. Blir spennende og se om de greier det, skal sies at atlas virker veldig mektig. Så jeg gleder meg ,og samme til Trinity. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kjøper du alt dette? I så fall må jeg si du bruker veldig mye penger på tegneserier Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nei, kjøper ikke de comicsa der. Kjøper kun trade papers når de kommer. Dvs om veldig lenge, og kjøper kun de jeg virkelig liker. Og det skjer ikke før 1/2 år etter at de er kommet. Eier egenltig veldig få amerikanske comics om man ikke skal regne med det jeg har på datan som noe jeg eier ;P Men ellers prøver jeg og gjøre mitt, ved og kjøpe så mange norske blader jeg kommer over av superhelter. Så, trinity steike... Superman var helt brutal, sloss uten og holde tilbake. og da tok han ultraman lett som bare det og resten av gjengen. Et par bilder ;P Er sånn superman ville sloss om han lære litt av batman og wonderwoman. Så superman bladet da, kom faktisk to i dag. Den ene var 3d, ikke store opplevelsen når man leser den på datan. Skulle ønske jeg hadde mulighet til og lese den med 3d briller og på papair. Folk sier det var en fin fin opplevelse verdt og kjøpe. Men jo, vi hadde også et vanlig superman blad som ikke var tie in til final crisis som superman 3d var. Det her var forrsettelsen på slosskampen mellom supes og atlas. Kult cover: og supes down for the count: Det var et crappy issue, det vanlige innenfor superman fortiden. Han blir brukt som en punchingbag for en eller anna b-skruk for og bygge seg opp. Dårlig story... WTF er greia med Lana og LEX? er jo helt på kanten. Så slutten da, skulle gjort seg om denna lille rakkern greide og ta atlas når superman ikke greide det en gang. Skulle faktisk ikke forundre meg om Krypto banka atlans flawless. Vi ble lova en slosskamp som skulle få oss til og tenke tilbake på doomsday vs superman kampen hvor superman døde. Det her var ikek i nærheten av hvor episk det var. Og litt final crisis... hehehe nå trur jeg et par folk kommer til og bli sure. Jeg ble også litt overraska, en av mine ynglingsskurker i dc universet. Var en spennende uke for dc, men føler at de ikke gir ut nok final crisis blader for og tilfredsstille fansa. Hver uke har marvels secret invasion event en hel huag spennende blader. Så blir spennende og se hva newsarama reviews og comic book rescourses mener om denne månedens events. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 dagens comics: DC COMICS Army @ Love The Art Of War #3 (of 6), $2.99 Authority #3, $2.99 Batman #680 (Regular Alex Ross Cover)(Batman R.I.P. Tie-In), $2.99 Batman #680 (Incentive Tony Daniel Variant Cover)(Batman R.I.P. Tie-In), $2.99 Batman Strikes #50, $2.25 DC Universe Decisions #2 (of 4), $2.99 El Diablo #2 (of 6), $2.99 Hellblazer Presents Chas The Knowledge #4 (of 5), $2.99 House Of Mystery #6, $2.99 Jonah Hex #36, $2.99 Justice League Of America #25, $3.99 Looney Tunes #167, $2.25 Manhunter #35, $2.99 Nightwing #149 (Batman R.I.P. Tie-In), $2.99 Steel Fist Riku Vol 2, $9.99 Supergirl #34 (Regular Josh Middleton Cover), $2.99 Supergirl #34 (Incentive Fernando Pasarin Variant Cover), $2.99 Terror Titans #1 (of 6), $2.99 Top Ten Season 2 #1 (of 4), $2.99 Tor #6 (of 6), $2.99 Trinity #18, $2.99 Vixen Return Of The Lion #1 (of 5), $2.99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå