Gå til innhold

Generell DC Diskusjon

Anbefalte innlegg

DC SPECIAL: CYBORG #1

Written by Mark Sable

Art by Ken Lashley & Jonathan Glapion

Cover by Lashley

Is Vic Stone — a.k.a. CYBORG — man, machine or monster?

What dark secrets from his past are coming back to haunt him? And just how far will he go to prevent anyone else from suffering his fate? Find out the answer to these questions and more when — for the first time ever, the greatest Teen Titan of them all shines in his own series!

On sale May 21 • 1 of 6 • 32 pg, FC, $2.99 US

Ser ut som de gjør hva de gjorde på 90tallet om igjen..

egentlig etter å ha lest det .. så er jeg ikke så keen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DC SPECIAL: CYBORG #1

Written by Mark Sable

Art by Ken Lashley & Jonathan Glapion

Cover by Lashley

Is Vic Stone — a.k.a. CYBORG — man, machine or monster?

What dark secrets from his past are coming back to haunt him? And just how far will he go to prevent anyone else from suffering his fate? Find out the answer to these questions and more when — for the first time ever, the greatest Teen Titan of them all shines in his own series!

On sale May 21 • 1 of 6 • 32 pg, FC, $2.99 US

Ser ut som de gjør hva de gjorde på 90tallet om igjen..

egentlig etter å ha lest det .. så er jeg ikke så keen :p

Han cyborg ja, trudde det var snakk om superman-cyborg jeg ,P Nei da er det ikke noen interesse hos meg her, men leser den nok for det. Uansett i dag kommer det mye bra fra dc og marvel ,P Gleder meg mest til marvel, men ser også fram til justice league vs folka til waller og ikke minst superman og batman !

Lenke til kommentar

Rusa? Poenget med kryptonite'n var vel at han ble strippa for all selvkontroll og ble et barn igjen? Syntes det var idiotisk, når de først skulle introdusere en ny kryptonite hadde de kunne gjort det mye bedre enn en magisk enchant som trengte kryptonite for og funke. Men framover nå så har jeg troen på at kryptonite storylinen kan avsluttes på en jævla kul måte. Doomsday wannabe ;)

SUPERMAN/BATMAN #48

Written by Michael Green & Mike Johnson

Art and cover by Shane Davis & Matt Batt Banning

The penultimate chapter of K presents Superman vs. AAB (The All-American Boy) in a no-holds-barred fight through Smallville! Only Heroes scribe Michael Green and his writing partner, Mike Johnson, could create the AAB a supersoldier with Doomsdays DNA thats infused with Kryptonite! Can Batman help the Man of Steel defeat AAB, or will we witness The Death of Superman all over again?

On sale May 21 32 pg, FC, $2.99 US

http://www.newsarama.com/dcnew/May08/solicitations.html ser kul ut gjør han også ;)

Lenke til kommentar

åå ja det er allerede bekreftet

men det blir helt nytt design..osv.. men som Scott Free sa.. de tok ikke orions sjel.. så han er muligns HELT dau

Også kan se ut som James Robinson (han som tar over superman til sommeren) skal skrive en ny serie med Green Lantern og Green Arrow..

jeg antar dette er en ny Green Lantern/Green Arrow :p (serien som skapte det som kaller "Bronze age of Comics")

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

ja.. serien varte jo nesten hele 70tallet og det var ikke bare roadtrip men ja

Denne her

Green_lantern_85.jpg

blir ofte brukt som eksempel på da amerikanske tegneserier ble mer realistiske og mindre barnevennlig

det var den (Green Lantern #85) og The Amazing Spider-Man #96 som regnes som det som skapte den moderne historie stilen med mer realistiske historier..

før det var det mye "batman på mars" osv

Lenke til kommentar

Ok, huker jeg leste en serie når Green Arrow var på raodtrip med en green lantern. Gått helt i glemmeboka nå, men husker det var en spennende historie med utrolig mye tekst. Husker det var som og lese en bok, men det er også noe av det jeg savner litt fra de gammle seriene. Var mye mer dialog da, men uansett endte med at Ollie fikk en ring. Som han gjemte avgårde, husker han lette etter alle de delene i sin egen serie når han skulle lage ringen din Dinah " Black Canary " så fikk vi gjennsyn med bilen osv;P Var morsomt.

Men har han noen gang brukt den ringen? Tenker på Ollie, er det en som har en vilje av stål så må det jo være Ollie.

Huff fikk lyst til og lese hele Green Arrow serien igjen. Bla opp gw mappa

Folder: Green Arrow v3 Ongoing - 133 mapper, 2.600 filer ca. :p Hva syntes du om siste Green Arrow black canary ? Faen meg morsomm slutt når Ollie " Dinah, bring me the bow. " Trur ikke det er noe morsomt og ha en hevn lysten Ollie på nakken.

Lenke til kommentar

Kommer aldri til å bli noe mellom JAson og Donna.. det er en latterlig tanke..like latterlig som Donna og Dick

Det er noe alle fans vill.. se sin favoritt figur pule Donna Troy :p

Men det blir nok DOnna og Kyle hvis det følst blir noe, eller tilbake til Roy.

Og jeg kan ikke skjønne at du ikke liker historien som nå går i Action Comics..

er jo SYKT mye i den som bla gir hint om kommende historier, Som bla Rainbow Girl.. som kan bruker alle de 7 "Lantern" fargene :p (denne uken fikk vi se Grønn, Rød og Blå)

også lo jeg høyt når de sa at Infectious Lass var blitt kastet inn i tidstrømmen :p forklarer hvorfor hu var i Dr.13 miniserien :p

Også det tablået hvor det sto at Superman var menneske... jeg kan nesten garanterre at Brainiac har noe med det å gjøre

Lenke til kommentar

Så du trur ikke Jason og Donna vil skje noen gang? Jeg velger og leve i håpet ;P Og nei, Action Comic historien for meg har ikke vært noe spennede til nå, sist issue var litt kult. Ser ut som om kanskje superman får tilbake kreftene sine nå. Da blir det nok litt mer spennede for min del, og de tinga du nevnte. Hadde ikke peiling på det med lantern fargene osv, kanskje jeg har skumlest for fort.

Lenke til kommentar

Ser det nå ;P spennede, syntes du om jJustice Society of America 13? Var morsomt og se Kal-El ikke den vanlige. Manhandle Hercules ;P Elska den scenen hvor han bare stod der, har høye forhåpninger om den Gog story'n. Sist gang vi så han, grisebanka han Superman og forlot med Doomsday. Akuratt nå er KC superman mye mer spennede enn new earth superman'n spør du meg.

Lurer på om superman fanatikerne kommer til og få viljen sin, og new earth superman får gammle silver age powerlevels. Dc må da merke all whinen fra fansa ;P Umulig og ikke legge merke til.

Og Teen titans, vet ikke helt hva jeg skal tro om nye story'n som blir introdusert der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...