hinduuu Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 hehe, ja mye mulig. Uansett gleder meg http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=144477 sjekk ut den, fyfaen for et issue det blir. Gleder meg! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ambush Bug Miniserie til sommeren!!! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ambush bug ?!?! aldri hørt om. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Så trist.. Nå er Y: The Last Man ferdig.. Skal lese siste nummer nå Ambush bug er en morsom liten kar.. bare sjekk 52 nummer 24.. han er han grønne med "antenner" Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 mm, fyfaen må si countdown i dag var helt sinnsjukt. Endelig mer Darkseid, og Superman-prime er helten ;P gjorde ende på et helt univers ved og ødlegge rustningen til Monarch. Vi vet at Prime ikke dør, han har en storyline i framtiden ryktes det, men monarch blir et anna spørsmål. Håper Prime drepte han Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 ..... jeg sa ganske tidlig at Emoboy-Prime ville drepe Monarch or Monitors hadde vist rett Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Må bare si at det var en genial slutt på Black Adam Miniserien.. "Chocolate Egg Cream" Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Akuratt den scenen var morsomm, men likte ikke slutten. Isis av gårde med faust, så betyr det at det kommer enda en mini sere om tiden rett før countdown? For i countdown fant jo Mary han i ei kirke og da så ikke Adam så veldig godt ut. Han datt riktig nok sammen i slutten av Black Adam når han så bildet, men håper han fant ut sannheten før countdown. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Countdown tar plass RETT etter slutten av denne miniserien.. Og det er ikke en kirke han er i i starten av Countdown.. du ser tilogmed en statue av Black Adam i #48.. (som han knuser mens han snakket med Mary) blir nok mer om Black Adam.. men må nok vente ca ett år .. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Må bare .. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 sleipe smilet til Adam ;P Vil si at Black Adam er den kuleste miniserien dc kom ut med i 2007. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 ENDELIG!! i nesten Countdown så blir Athena avslørt til å være Granny Goodness og Harley Quinn hopper etter hu inn i "Boomtuben" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Enda ikke offisiellt.. men Mark Bagley og Kurt Busiek er hovedgutta back den neste Ukentlige serien.. som har hoved fokus rundt disse 3 ukjente figurene Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Var det ikke de gutta fra marvel? Mente og syntes jeg leste den artikklen for et par dager siden. Hovr de var blitt intervjuet og de viste fram det bildet der og det var det første de noen gang hadde tegnet for dc. Forøvrig jævla flott art. Superman ser ut som han skal! og Wonderwoman HAWT. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Kurt Busiek har holdt på med superman den siste tida.. og Mark Bagley har gjort Ultimate Spider-man (før det gjorde han litt for DC) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 etter å ha sett preview til booster gold #0 på newsarama så gleder jeg meg som en liten baby Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 hvordan i helvete greide de og ta sønnen til ollie når superman og batman passa på huset? Boomtube? eneste jeg kan komme på.... nye superman, hhahaa lo meg skakk ihjel av slutten. Virka som skikkelig hasteverk, dritt rett og slett. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) hvordan i helvete greide de og ta sønnen til ollie når superman og batman passa på huset? Boomtube? eneste jeg kan komme på.... nye superman, hhahaa lo meg skakk ihjel av slutten. Virka som skikkelig hasteverk, dritt rett og slett. Hadde det vert et Boom Tube hadde Superman hørt det .. egentlig hadde hele byen hørt det De heter BOOMtube for en grunn eneste logiske er at det er Warp som gjored det .. men han er på Hell planet (Salvation Run) og forresten.. ble ganske trist når de drepte Mallah and the Brain.. men tror nepper Grodd er dau Endret 15. februar 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 ser ikke ut til å være noe spesielt spennende i Mai egentlig.. :/ DC SPECIAL: CYBORG #1 skal jeg hvertfall ha Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mer cyborg? Vet du hva den story'n handler om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå