Gå til innhold

Generell DC Diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mhm, stemmer står mye om framtidlige superman prosjekter og final crisis i nyeste wizzard magazine ;)

NRAMA: Okay – Superman celebrates 70 years in 2008…any thoughts on the plans? Would you like to plan something now?

Geoff Johns: We’ve talked about Superman a lot, and the goal with Superman in 2008 is to take what we did with Green Lantern in 2007 to Superman. That’s the goal.

DD: We’re going to have different colored Supermans again?

GJ: We won’t have different colored Supermans again. But there is a plan in place with the goal to make people respond to and feel about the Superman titles the same way they do with Green Lantern now.

et intervju newsarama gjorde med skriverne/tegnerne av superman;) Lyder bra, om de greier og gjøre hva de gjorde med green lantern til superman blir jeg glad ;P Blitt helt foreslket i green lantern etter sinestro corps

Lenke til kommentar

Nyeste countdown, ting tok virkelig en stor vending der. Let the war begin! Monitors sitter nok i det nå ja ;P Orgins of Monarch var bra, visste lite om han fyren. Hadde ingen peiling på at han var Captain Atom, men skal si armadan hans har vokst ,P Gleder meg til og se den i action.

countdown17p1920kr3.th.jpg

Bare vente på supergirl og resten fra dc da, ting går litt treigt i dag. Ser ut som både dc og marvel er ute på hogget for og slå ned på rapidshare delingen ;P

Endret av GullApE
Lenke til kommentar

nåja.. sist uke tok det en hel uke før alle var uten.. nå er allerede Hack/Slash ute og det er bare litt over et døgn siden de kom ut i butikkene.. er faktisk nesten rekord fort denne gang :p

Var egentlig ikke så spesiel uke..

beste var vel Teen Titans Year One #1 og Detective Comics #840 hvor Batman total eide Ra's Al Ghul

Lenke til kommentar

Tror seriøst at superman ikke vil noe spesielt.. er bare så utrolig lengesiden superman har vert gjest i den serien.. og det er rart ettersom Nightwing har jo bla tatt det navnet pga superman..

Superman betyr like mye for han som Batman.. men det er noe få av de som har skrevet serien de siuste årene har husket.. faktisk ingen av de har husket på det..

(Nightwing og Flamebird er egentlig navn til "episke" figurer fra Kryptons mytologi.. noe som er grunnen til ar PowerGirl og Supergirl brukte de navnen i Kandor etter OYL i Supergirl..)

Lenke til kommentar

hehe ;) visste faktisk det, yay lært noe etter 2 år med comic's. Trur jeg har kommet meg en del med tanke på før kebabb, pm'et deg for vært lille spørsmål ;)

Uansett jeg savner en eller annen slags kjærlighets figur i nightwing serien, trudde lenge det skulle bli noe med hun jenta som levde tvers over leiligheten hans. De hadde noen fine turn treninger sammen.

Men, lattlig i Green Arrow. De skrek ut navnene til så og si allesom skal være hemmelig ;P Fint Batman var der og holdt utgikk.

Er mange som sier at vi kommer til og se en mye mørkere utgave av Olliver framover nå ;P Håper det er rett, alltid lurt på hvordan han var om han ikke holdt tilbake og gikk inn for og skade de han sloss med ;)

Lenke til kommentar

Missledende cover i dag på countdown må jeg si, hadde trudd vi skulle få se superman primes fall. Men istedet var det en liten scene med han og forerunner, ellers var issuet jævla bra i grunn. " i am donny troy Bitch "

;)

Hvem trur dere vinner mellom Prime og forerunner? Trur ikke forerunner har en sjanse i helvete om det blir en fight mellom de to. Men Forerunner og Prime har nesten samme agenda så kanskje de samarbeider? Ser værtfall ut som om Prime får en slags leder rolle i neste issue av countdown.

Lenke til kommentar

hvem bryr seg egentlig.. Prim kommer ikke til å dø eller no nå ettersom det er planer for han andre steder senere i år

og Monitors/Monach blir begge untyttet av Darkseid uansett

(er min teori. ettersom du ser hans manipulerer MANGE andre historier som går nå.. som bla "Salvation Run", og Green Arrow/Black Canary )

Lenke til kommentar

Hva slags andre planer er det for prime da? Og trur ikke Monarch blir manipulert av Darkseid, riktig nok er Darkseid en luring men samme er Monarch og kreftene som monarch har som rådighet nå utklasserer absolutt alt i universet sånn som jeg ser på det.

Trur ikke en gang Prime hadde kunne tatt Monarch i 1on1 ;P

Lenke til kommentar

Previewn til neste Countdown viser at Jason blir "Red Robin"..

(Red Robin var navnet Dick hadde i "Kingdom Come" og Jasen får samme kostyme)

Faktrisk prøvde de å skjule det :p hvis du ser så har de farget armen til Jason Grå så han ser ut som Batman.. skal være rød

Slik blir Jason's nye kostyme nå

redrobin.jpg

Dick fra "Kingdom Come"

Lenke til kommentar

Vel Kandor som Supergirl og Powergirl gjemte seg i .. og Rip hunter og Booster Gold gjemte seg i osv var jo ikke den ekte Kandor..

Så det kan hende at en av de er den falske Kandor og en av de er den ekte .. eller de er begge bare 2 helt vilkårlige byer han har krympet.. ettersom han har jo krympet en god del av de oppigjenom årene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...