hinduuu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har den også på PC-en nå, men får ikke tid til og lese dne før i kvled. Gleder meg tho Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kebabb leste akuratt Black Adam, det bladet tar faen meg helt av. Men har jeg forstått det riktig når detta skjer før Countdown 01 når Mary Jane får Adam sine krefter ikke sant? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Black Adam: The Dark Age og The Four Horsemen skjer begge mellom 52 og Countdown.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) ok,da lurer jeg på hvor Black Adam er blitt av i nåtiden :o Tar jeg feil hvis jeg sier at Black Adam sa bestemt i countdown 01 at han ga mary marvel kun en liten del av kraften sin? Mener og huske det. Er 2 superskurker jeg skulle ønske som hadde sitt eget comic per måned, " black adam, han har nå. så er fornøyd " men skulle gjerne sett litt mer til mr Superman prime edit: lest titan east 1 ennå?HVA I HELVETE skjedde?? haha håper virkelig det var en simulator eller noe sånt. Endret 15. november 2007 av GullApE Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Vel PowerBoy og Little Barda var begge New Gods så de dør uansett.. men hvorfor alle de andre ble skutt er et mysterium.. og er derfor folk kommer til å kjøpe Titans #1 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Så du trur at det som drepte Powerboy og New Barda var samme skapning/fyr som har drept lightray osv? Det vi vet fra før av, er at den dreper helt mystisk ved og dra ut sjelen til folka. Og da fanger den sjelen eller noe sånt, er det vi har fått vite i new gods til nå. Og til nå har den jo drept new gods uten noe særlig mess, akuratt det der var alt anna enn et rent drap ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hahaha myxyplk får virkelig gjennomgå. Ser ikke ut som om superman prime er av den typen som gir opp og glemmer ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hva syntes dere om kampen mellom ion"sodam yat " og superman prime i siste green lantern? fyfaen for en vill fight. Helt sinnsjuk art også, hehee håper vi får se mer i neste ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Justice League 15 var en stor letdown, " dccomics: we promise you the biggest brawl between justice league and injustice league ever seen in history" my ass. eneste kule var slutten, endelig kom firestorm seg inni justice league. Selv om han egneltig ikke ville. Batman: What do you say about joining the justice league? firestorm: I am honored, but i really dont have the time. Batman: It was not an offer son, your way to powerfull to be let outthere unsupervised. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Huff, Må si Sinestro corps avsluttet helt fantastisk. Fyfaen så spennede det var, priceless når Prime bare. Rev opp Anti-monitor typen, og hev han ut. og når han knuste hodet til ene guardian typen. Green Arrow, spennede MEN WTF stakkars Connor. :( vær så snill og ikke dø, connor er drit kul og har skikkelig begynt og elske han i justice league serien. Han og hun dama med vinger passer så bra sammen. Countdown har også bygd seg opp noe veldig, er en serie jeg gelder meg til hver uke. Derimot Countdown arena og search for ray palmer er jævla døft akuratt nå. Ser for meg issuet med superman vs superman blir spennede. Holder for Red son supermannen ;P han er brutal. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Green Arrow, spennede MEN WTF stakkars Connor. :( vær så snill og ikke dø, connor er drit kul og har skikkelig begynt og elske han i justice league serien. Han og hun dama med vinger passer så bra sammen. Ha! du blander folk han i JLA er Roy/Red Arrow .. den orginale speedy Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hehe, stemmer ,P blir mye og følge med på etterhvert. Fant det egneltig ut når jeg leste justice league unlimited'n 2 min etter Black Canary. Men trudde jeg editet posten, anyway tok meg tid til og lese Black Adam 05 nå. Hhahaa fyfaen for en tegneserie, elsker den. Håper for gudsskyld at vi får se mer av Black Adam senere, elsker han typen ;P Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 hehe, stemmer ,P blir mye og følge med på etterhvert. Fant det egneltig ut når jeg leste justice league unlimited'n 2 min etter Black Canary. Men trudde jeg editet posten, anyway tok meg tid til og lese Black Adam 05 nå. Hhahaa fyfaen for en tegneserie, elsker den. Håper for gudsskyld at vi får se mer av Black Adam senere, elsker han typen ;P Wel får jo se The Rock spille han på film da (er bare synd at filmen mest sansynlig blir rettet mot unger i 8-10 års alderen.. ) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Så kebabb, du som er skikkelig batman fan. syntes du om storyen som pågår i han sitt hjørne fortiden a? spennede story med Ra's al Ghul syntes jeg, ble overraska over at Robin ikke tok de prøvene fra Lazarus pit'n som han hadde tenkt. Men trur nok han har greid og lurt til seg noe ;P Han gir ikke opp så lett trur jeg. Damian, haha håper vi får se han mer og mer. Av en eller anna grunn liker jeg han noe jævlig, og moren hans. Brutal dame ;P Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Fant det egneltig ut når jeg leste justice league unlimited'n Hvilken da? Og har ikke fått lest de 2 nyeste deleve av Ghul historien.. er vert litt optatt med andre ting de siste ukene.. er hvertfall positivt at det kommer en ny del hver uke.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 haha, tenk at jeg sa unlimted. Mente Classified, renner over med comic's fortiden. Leser så sinnsjukt mye fra Dc og Marve, så kommer Darkhouse og zenscope. JLA classified 48 som er den nyeste, kjempe bra issue. Men du har noe og glede deg til kebabb, batman og robin å nightwing er helt sinnsjukt fortiden. Kom over solicts for countdown 08 i dag, ser vilt ut. Endelig begynner countdown og bli teltned til 0 snart, og final crisis kommer. Gleder meg som en unge på juleaften;P Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Connor er nok død, ja. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Bra kveld for dc Mye fint som kom ut i dag. Countdown, hahaha Jimmy faen er det du driver med? Trickster og Co, hahaha fyfaen så morsomt den storyen er. Så, Scearch for Ray Palmer. Hahahahah! fyfaen Kylie! Ollie som female Canary osv, hahah for en konge Earth de kom til. Og male versonen av wonderwoman. Lattis bra;) Prinsessen av Atlantis, HOT! Countdown arena: Steike for en slosskamp mellom wonderwomanen ;PBlir spennede i neste issue, neste uke. superman vs superman, virket som han skalla lex Luthor wannabe fyren har utviklet de vanlige superman kreftene litt ;P Batman and outsider tar virkelig en venning jeg ikke hadde trudd, kan se for meg at den tegneserien kommer til og overraske veldig snart. Superman issuet i dag, crap som vanlig. Superman går bare en vei, og det er rett ned. superman og batman, hahaha dæven så mye kryptonite som var på jorda da. Kal El burde vite bedre enn og gi den jobben til Batman, kommer til og ende med at Batman stjeler alt kryptoniten som er på jorda når de har ryddet den opp og lager et eget våpen:) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Batman and outsider tar virkelig en venning jeg ikke hadde trudd, kan se for meg at den tegneserien kommer til og overraske veldig snart. hva forventet du da? god gammeldags superhelt action..? Outsiders er de som gjør grisejobben.. er egentlig rart å se at Batman var såpas åpen med JLA som han var.. og er temlig kult at Dixon bringer opp alle arrene til Batgirl.. er noe som nå og da blir nevnt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Skal vist skje en stor Episk historie i Superman og Action Comics i 2008 (70år siden Action Comics nr1 kom) Geoff Johns sammen lignet det de gjør der med hva de gjorde i Green Lantern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå