Kebab GUD Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Plassen for å diskutere all fra DC.. Ukens bøker, gamle bøker, hvorfor alle filmene suger osv.. alt! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vil bare starte med og si! WOW, superman 668 i dag var sinnsjuk. Jævla spennede og se chris kent og batman sammen, morsomt når batman ble overraska over at Clark også hadde spionert litt på han. Ikke bare batman som liker og vite hva vennene hans driver med og hvordan han best skal kverke dem om han noen gang må. Dessuten likte jeg slutten, superwoman! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Og ikke akkurat overaskenede å se slutten av Green arrow/Black Canary #1 men er deilig å vite at everyman er DAU! han har poppet opp oftere i DC enn Wolverine gjør hos Marvel EDIT: hvordan kunne jeg glemme å nevne Booster Gold #3 må være den beste serien som lages nå han fyllekjørte og traff Barry Allen og Wally West huff.. nesten for bra Endret 11. oktober 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hehe, hvorfor i alle dager kan amazons være interessert i green arrow? det skjønner ikke jeg. Har ikke sett bostergold, er egentlig ikke noe fan av han heller så spørs om jeg orker og sjekke han ut ;P Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) De gir vel egentlig faen i Ollie.. men du så jo at de kom til Black Canary og tilbydde hu en plass hos de.. Granny Goodness driver jo å samler en arme av furies, er utentvil Black Canary de prøvde å rekrutere, men hvorfor de holder Ollie i live er rart.. Og du må lese Booster Gold:P I denne månedes utgave så drekker han seg drita sammen med Jonah Hex også etterpå så redder han en lege som spilte en stor rolle for Kent familien på 1800tallet selvsagt i fylla.. og derreter så kjører han ned Barry Allen og Wally West.... i fylla Endret 11. oktober 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Countdown begynner også og ta litt form nå, vært dødt og kjedelig til nå imo. Armadan til Monarch og forerunnern begynner og ta form. Men lurer på hvordan apokolis kommer inn i alt detta, Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Ukens Panel Green Arrow/Black Canary #1 * Han med Halvmånen på hode er en Normann, og alle kjenner Batman Endret 13. oktober 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mye bra på sende skjemaet til dc i kveld. Men av en eller anna grunn kommer de alltid langt etter marvel sine scans. Uansett ser fram til New gods comic'n som skal komme i dag. Og justice league of america vs injustice league. Countdown var helt middels som vanlig, den arch'n med mary marvel er jo blitt helt jalla. Tydligvis så greier ikke shadowpact folka og stoppe henne siden hun skal være i en all out brawl med wonderwoman ryktes det. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 wtf barbra døde:o gleder meg til neste issue av new gods. Superman vs orion ;D Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 wtf barbra døde:o gleder meg til neste issue av new gods. Superman vs orion ;D jaja.. men de ga noen hint i Countdown om det der... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ja vet, men forsatt bittert. Får håpe jimmy greier og hjelpe dem og finne sjelen til new godsa ;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 superman/batman 41 var fantastisk, gleder meg til neste nummer. Håper ikke Bekka dør, hun og batman passer så jævlig bra sammen. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Flott flott " united we stand " monitors gjør seg klare for og krige, superman med svart kappe. jeg viste det med en gang jeg så kappa hans og Lex. FLOTT! endelig har countdown begynt og vekke interesse hos meg. Og jason Todd, elsker han. Synd de andre er så harde mot han heletiden, selv om han dreper de slemme så gjør han mye godt. Hva trur dere supermannen der var? han hadde samme kappe som når superman kom tilbake fra de døde, alltid elska den hårklippen og kappa. ;P Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Lord Havok and the Extreamist kom ut i dag.. har gledet meg til den litt egentlig.. bra"parodi" på marvel universet egentlig Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hehe, ble akuratt ferdig med den. Havok er litt av en jævel, minner meg om noen jeg har lest om. Kan ikke helt huske hvem, blir spennede og se i neste issue hva som skjer med Jason og co. Genialt måten de slapp unna hvor Jason og Bob klekka ut en plan ;P reaksjonen til Donna var bra. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 crap, dagens countdown var bra. men hadde forventet og se noe av han superman fyren som dukket opp i forgie. Men, lurer på hva i alledager Darkseid sin plan for mary marvel kan være. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 HAHAHAHA pricelesss !! fyfaen enda et mesterverk med Superman Prime, hahahaha faen meg brutal fyr. I will rip apart the entire multiverse untill i find mine. måten han bare rev i stykker wonderwoman osv, er mange som spekulerer i at egentlig er ikke superman Prime noe sterkere/mektigere enn vanlige superman. Men de diskuterer i at superman alltid holder tilbake, håper det er riktig og vi får se noe skikkelig superman showoffs snart. Men en ting er sikkert er at værtfall superman prime holder ikke tilbake noe, han blir en seig jævel og ta knekken på. La dere også merke til arret hans, var det fra kampet mot ION? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) han var litt sinna ja men jeg ser frem til Green Arrow/Black Canary2 etter å ha sett Previewen Er noe nesten Episk med en naken Ollie som løper rundt i skauen.. (for å si det slik.. ikke førstegang ) er som å se en full naken 40år gammel baby Endret 14. november 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hahaha, j blir spenende. Men hva trur du er grunnen de tok han? Vil de recruite Canary eller har de en beef med hun? Kan ikke helt si at jeg ser noen mening bak kidnappingen utenom og få canary på seg som ikek akuratt er noe de burde ønske. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 hahaha, j blir spenende. Men hva trur du er grunnen de tok han? Vil de recruite Canary eller har de en beef med hun? Kan ikke helt si at jeg ser noen mening bak kidnappingen utenom og få canary på seg som ikek akuratt er noe de burde ønske. Vel har lest den nå og det er vel ærlig talk ganske logisk forklaring som kommer der.. men hvorfor de ikke drepte han er det som gjør at jeg ikke tror det er hele forklaringen.. ganske bra denne måneden Speedy fikk skjelt ut noen og kommet med en vits om livet før Ollie osv osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå