Skjeggape Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Noen som vet når Marvel's Star Wars Comics vil dukke opp i kiosker rundt om i Norge? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Sikkert aldri. Ganske sjelden det selges annet enn arcs/historier samlet her til lands av det jeg har lagt merke til. Har bare sett nummere på en kiosk på Gardermoen i Oslo-området ihvertfall. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Kiwi og Coop Mega har vel noen Marvel-publikasjoner. Spider-Man i det minste. Men ikke forvent nye utgivelser. One More Day kom vel på norsk et par år etter amerikansk utgivelse. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Var det jeg frykta.. jeg får nok se mot Amazon e.l. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Ville anbefalt å sjekket eBay før Amazon. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Ta heller comixology.com. Der finner du stort sett alt av Marvel, DC, Dark Horse osv digitalt til en billig penge. Jeg sliter med å lese digitale tegneserier på PC-skjermen, men det fungerer helt utmerket på iPad. I tillegg er det jo dette med at du eier alt du kjøper der, så du kan fint slette ting du har lest for å frigjøre plass, og så laste det ned igjen senere om du vil. De har selvsagt mange helt nye serier, faktisk ting som kommer i digital form lenge før de kommer i papirform. Samlinger har de også. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Takk, men tenkte å samle Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Heh, fikk faktisk første utgaven av nye Star Wars i dag i Lootcreaten for Januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå