Gå til innhold

Generell Marvel Diskusjon

Anbefalte innlegg

har bestilt Forksjellige volumer fra Peter Parker Spider man serien nå ^^, I tilleg til noe secret wars greier. Blir spennende.

Har du noen favoritt da gullape? Har selv ikke noe i mot den klasiske tegneren, men liker litt sån ekstreme tegnestiler o_Õ Eller hva jeg skal kalle det? Fransisco Harrea blir en smule for ekstremt men funker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du på spider-man eller marvel generelt? Når det gjelder spiderman har jeg egentlig ingen ynglingstegner. Men den beste historien som har vært tegnet var av han som tegnet spiderman på den tiden hvor han var med i avengers. Les om story arch'n her

Det der er desidert den beste storyn gjennom spiderman sin tid spør du meg, kjemien han har mellom Mary Jane og Aunt May når han er dødende er så utrolig bra at du får chills på ryggen. Så utvikler også spiderman seg en vei jeg likte " ja likte, han har ikke samme abilitys lengere " :/ Bør sjekkes ut av dem som liker spiderman.

Men ellers, marvel generelt og kanskje på toppen av berget så er planet hulk. Er helt episk fortelling og utrolig art. Takk Greg Park for mesterverket, Leses her

MARVEL_THE%20HULK_CVR94.jpg

hulk95a6ua.jpg

hulk_100.jpg

Lenke til kommentar

MARVEL COMICS

Amazing Spider-Man #560, $2.99

American Dream #2 (of 5), $2.99

Avengers Classic #12, $3.99

Avengers Initiative #13 (Regular Steve Uy Cover), $2.99

Avengers Initiative #13 (Incentive Skrully Variant Cover), $2.99

Black Panther #36, $2.99

Captain America #38, $2.99

Captain Marvel Ms Marvel Secret Invasion The Infiltration (Secret Invasion Tie-In), $4.99

Fantastic Four #557, $2.99

Ghost Rider #23, $2.99

Incredible Hercules #117, $2.99

Iron Man Director Of Shield #29, $2.99

Marvel Adventures Avengers #24, $2.99

Marvel Adventures Two-In-One #11, $4.99

Marvel Illustrated Iliad #6 ( of 8 ), $2.99

Mighty Avengers #14 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

Ultimate Fantastic Four #54, $2.99

Ultimate X-Men #94, $2.99

War Is Hell First Flight Phantom Eagle Max #3 (of 5), $3.99

Wolverine Origins #25 (Regular Simone Bianchi Cover), $3.99

Wolverine Origins #25 (Incentive Skrully Variant Cover), $3.99

X-Factor #31 (X-Men Divided We Stand Tie-In), $2.99

X-Men Divided We Stand #2 (of 2), $3.99

incredible hercules er den jeg ser mest fram til i kveld ;)

Lenke til kommentar

fyfaen så spennede incredible hulk er ;P var så jævla mye bra i dagens issue. Men kan Athena være en skrull? indikerte litt sånn mot slutten når vi så øyene hennes. anyway

"Aye! I dare all! Did not Athena call me the bravest of gods? So let's hear no more talk of pretty little norselings and their golden ringlets"

også herc som sparka trær og alt over ende ;P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er litt treig med og skrive, leser tegneseriene dagen de kommer. Men lever vel i håpet om at jeg ikke er den eneste som skal holde tråden i live. Anyway secret invasion 3, utrolig spennede.

Her er et par bilder for og blusse opp litt intresse blandt folket. Mange folk som døde ;)

211203.jpeg

se hvor vakker venom blir tegnet. Er seriøst kanskje den kuleste venom tegningen jeg har sett. Hva syntes dere?

211204.jpeg

Jasså, tvilsomt at han er en skrull. Så hva har dronninga planlagt for Tony? Eller er hun kanskje fasinert av han bare. Blir i allefall spennede og se.

211206.jpeg

Gjett hvem som er tilbake? Konge og se Fury tilbake med sine nye comandos. Neste issue blir konge, men er også mange andre gode søtsaker i vente. Bare denne måneden så trur jeg det er rundt et titalls secret invasion tie-ins ;)

211207.jpeg

Ellers så kom også amazing spiderman, mary jane dukket opp. OG hintet om at hun forsatt husker fortiden som ble sletta. .... møkk blad, interesser meg ikke i det heletatt. Skjønner ikke hvorfor jeg forsatt leser det, blir rett og slett kvalm av hvor dårlig det er blitt. Lever kanskje i håpet om at en dag skal peter våkne så var alt en drøm.

Lenke til kommentar
Er litt treig med og skrive, leser tegneseriene dagen de kommer. Men lever vel i håpet om at jeg ikke er den eneste som skal holde tråden i live. Anyway secret invasion 3, utrolig spennede.

Her er et par bilder for og blusse opp litt intresse blandt folket. Mange folk som døde ;)

211203.jpeg

se hvor vakker venom blir tegnet. Er seriøst kanskje den kuleste venom tegningen jeg har sett. Hva syntes dere?

211204.jpeg

Jasså, tvilsomt at han er en skrull. Så hva har dronninga planlagt for Tony? Eller er hun kanskje fasinert av han bare. Blir i allefall spennede og se.

211206.jpeg

Gjett hvem som er tilbake? Konge og se Fury tilbake med sine nye comandos. Neste issue blir konge, men er også mange andre gode søtsaker i vente. Bare denne måneden så trur jeg det er rundt et titalls secret invasion tie-ins ;)

211207.jpeg

Ellers så kom også amazing spiderman, mary jane dukket opp. OG hintet om at hun forsatt husker fortiden som ble sletta. .... møkk blad, interesser meg ikke i det heletatt. Skjønner ikke hvorfor jeg forsatt leser det, blir rett og slett kvalm av hvor dårlig det er blitt. Lever kanskje i håpet om at en dag skal peter våkne så var alt en drøm.

Tror det er ganske sikkert at MJ husker ekteskapet deres.

Men, herregud, det var sært å lese. Utrolig trist å bli minnet på at MJ og Peter var gift i over 20 år (ikke i tegneserien riktig nok), i alle fall når hun vurderer å ringe opp Peter like før hun reiser.

Lenke til kommentar

MARVEL COMICS

Amazing Spiderman #563

American Dream #4

Anita Blake Vampire Hunter #12

Captain Britain and MI 13 #1 (2nd Printing Kirk Variant)

Ghost Rider #24

Guardians Of The Galaxy #1 (2nd Printing Pelletier Variant)

Guardians of the Galaxy #2

Iliad #7

Incredible Hercules #118

Iron Man Director of Shield #30

Kick Ass #1 (Directors Cut)

Marvel Adventure Advengers #25

Punisher #58

Secret Invasion Fantastic Four #2

Spiderman Family #9

Thor Ages of Thunder (2nd Printing Patrick Zircher Variant Cover)

Ultimate Fantastic Four #55

Ultimate X-Men #95

Ultimates 3 Must Have

War is Hell #4

Wolverine #66 (Regular Steve McNiven Cover)(X-Men Divided We Stand Tie-In)

Wolverine #66 (Incentive Michael Turner Sketch Variant Cover)(X-Men Divided We Stand Tie-In)

Wolverine #66 (Incentive Michael Turner Variant Cover)(X-Men Divided We Stand Tie-In)

X-Factor #32

Lenke til kommentar

Virker som du kjenner Marveluniverset Gullape. Har lest tegneserier sporadisk hele livet, men har de siste månedene skaffet meg subscription på The amazing Spider man og Captain America. Er sinnsykt kult å følge med ordentlig. Marvel har fantastiske karakterer og historier :love: . Kjøpte også Secret Invasion her om dagen, og lurer på om du har en liste med når resten blir utgitt? Eller en link til hvor man kan finne slik?.

Er det noen andre serier du anbefaler, eller mener en "ekte" marvel fan bør ha lest? Har hørt mye bra om Civil War, men var å kikka på outland og ble bare forvirret:). Har du oversikt over utgivelsene i den serien?

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar

secret invasion informasjon

Civil War

Greia med events, er at de er store. Mange tie-ins og da er det best og søke på de på google. Finner ofte en detaljert wikipedi side med checklist. Det er alle bladene som hører til i serien, events blir utrolig dyrt skal du kjøpe det i Norge. Og er tvilsomt at du finner alt, marvel har en tjeneste på Marvel sin hjemmeside.

Som heter Digital Comics, det her er et arkiv online med tusener av comic's. Er helt utrolig stort, og kvaliteten er kjempe bra. Kan fort også bli dyrt. Det med når tegneserier kommer ut, finner man ut på hjemmesiden til marvel. Entartainment - Comics - Comics on sale så kan man navigere seg måneder i forvei. Men om du tenker på norske utgivelser så er jeg ikke sikker. Har ikke lest en norsk superhelt comic på årevis.

Hvor langt er det forresten du har kommet på Amazing spiderman?

Ellers så er det mye en ekte marvelfan burde ha lest ;P Incredible hulk er årets største overraskelse. Men for og forstå den så burde du også ha lest World War Hulk, og for og forstå wwh så må du lese Planet hulk ;) Som du ser blir det fort mye.

Selv er jeg en av de jævlene som laster ned comic's :( Er det som er enklest nå for dagen, med et par tasteklikk kan man få tilgangen til alt av comics fra 1970 tallet.

edit: fiksa secret invasion url'n

Endret av GullApE
Lenke til kommentar

Takker for svar og link. Den secret invasion- linken var til en AOC film dog:).

Sist nummer jeg fikk i posten var Spiderman nummer 561. Betalte 60 dollar for 24 nummer fra Marvel.com (inkludert porto). Vurderer og skaffe meg en subscription til, i tillegg til Spiderman og Captain America. Står mellom Hulk, New Avengers og X-men. Hvilke synes du er best av de 3? Eller har du noen andre å anbefale?

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Avengers var rimelig bra, likte hvordan det sluttet. Var en par skrulls der for og si det sånn ;P Ellers, spider woman.....well well håper hun forsatt lever. Og ant man var jævla opplysende og spennende, håper også han lever. For jeg liker Hank noe jævlig.

Miss Marvel griseeide Hulk wannabe skrullen. Han hadde i værtfall ikke fått all kraften til hulk, det kan sies sikkert.

Lenke til kommentar
Avengers var rimelig bra, likte hvordan det sluttet. Var en par skrulls der for og si det sånn ;P Ellers, spider woman.....well well håper hun forsatt lever. Og ant man var jævla opplysende og spennende, håper også han lever. For jeg liker Hank noe jævlig.

Miss Marvel griseeide Hulk wannabe skrullen. Han hadde i værtfall ikke fått all kraften til hulk, det kan sies sikkert.

Hank har bestandig vært en av favorittene mine, men han blir sjelden framstilt på en god måte, og han bare fortsetter å bli hakket ned på av de i historiene og de som skriver dem :p

Jeg likte veldig godt da han senket det svære skipet med alle de Hydra-agentene, og det med at "from now on this will be what they will remember me by". Og det var ganske skuffende å få vite at det faktisk var en Skrull :/

Jeg ville likt godt at Secret Invasion kunne blitt brukt som et slags comeback for Hank, siden han til en stor grad i det siste ikke blir regnet som en av de "store gutta", men men.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

MARVEL COMICS

Amazing Spider-Girl #22, $2.99

Amazing Spider-Man #565, $2.99

Captain America White #0 (Regular Tim Sale Cover), $2.99

Captain America White #0 (Variant Tim Sale Cover), $2.99

Captain Britain And Mi 13 #3 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

Eternals #2, $2.99

Genext #3 (of 5), $3.99

Guardians Of The Galaxy #3, $2.99

Hulk Chronicles WWH #1, $4.99

Hulk Red Must Have (One Shot), $4.99

Invincible Iron Man #2 (2nd Printing Salvador Larroca Variant Cover), $2.99

Invincible Iron Man #3 (Salvador Larroca/Travis Charest covers), $2.99

Iron Man Legacy Of Doom #4 (of 4), $2.99

Last Defenders #5 (of 6), $2.99

Marvel Adventures Hulk #13, $2.99

New Exiles #8, $2.99

Nova #15, $2.99

Powers #29, $3.95

Secret Invasion #4 (Incentive Steve McNiven Sketch Variant Cover), $3.99

Secret Invasion #4 (Incentive Steve McNiven Variant Cover), $3.99

Secret Invasion #4 (Regular Gabriele Dell Otto Cover), $3.99

Secret Invasion #4 (Incentive Leinil Francis Yu Variant Cover), $3.99

Ultimate Origins #2 (of 5)(Gabriele Dell Otto/Simone Bianchi covers), $2.99

Ultimate Origins #2 (of 5)(Incentive Gabrielle Dell Otto Sketch Cover), $2.99

X-Force #4 (2nd Printing Clayton Crain Variant Cover), $2.99

Young X-Men #4 , $2.99

Lenke til kommentar

ÅFYFAENXX for et issue av secret invasion, slutten Thor og Captain America. fyfaen jeg fikk frysninger over helekroppen. ogsaa tony stark, we need Reed Richards...

mye bra som skjedde naa, tar virkelig av.

Gleder meg utrolig til neste issue, grunnen ti at comics kom i dag istedet for i gaar var pga independence day i usa. saa alt kommer i kveld, var bare flaks at en darlig kvalitets verson av secret invasion kom saa tidlig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så, i kveld skjer det. Thor vs Rulk " Red Hulk " dette har vært et issue som har blitt diskutert OVERALt og av alle. Finnes spoilere ute, men jeg har ligget unna. Anyway blir jævla spennede og se hvordan rulk banker thor og hva anna umulig han gjør nå ;) Dagens comics er

MARVEL COMICS

Amazing Spider-Man Family #1, $4.99

Avengers Invaders #4 (of 12)(Regular Alex Ross Cover), $2.99

Avengers Invaders #4 (of 12)(Incentive Alan Davis Variant Cover), $2.99

Cable #6 (Regular Adi Granov Cover)(X-Men Manifest Destiny Tie-In), $3.99

Cable #6 (Incentive Monkey Variant Cover), $3.99

Criminal 2 #4, $3.50

Eternals #3, $2.99

Franklin Richards Summer Smackdown, $3.99

Hulk #5 (Ed McGuinness/Olivier Coipel covers), $2.99

Invincible Iron Man #4 (Gabriele Dell Otto/Salvador Larroca covers), $2.99

Iron Man Viva Las Vegas #2 (of 4), $3.99

King Size Spider-Man Summer Special, $4.99

Marvel Illustrated Moby Dick #6 (of 6), $2.99

Marvel Illustrated Three Musketeers #3 (of 6), $3.99

Marvel Two-In-One #14, $4.99

New Exiles #9, $2.99

NYX No Way Home #1 (of 6)(Regular Alina Urusov Cover), $3.99

NYX No Way Home #1 (of 6)(Incentive Jo Chen Variant Cover), $3.99

Patsy Walker Hellcat #2 (of 5), $2.99

Punisher War Journal #22, $2.99

Secret Invasion Front Line #2 (of 5), $2.99

Spider-Man Loves Mary Jane Season 2 #1 (of 5)(Regular Terry Moore Cover), $2.99

Spider-Man Loves Mary Jane Season 2 #1 (of 5)(Incentive Adrian Alphona Variant Cover), $2.99

Spider-Man Magazine #2, $6.99

Twelve #7 (of 12), $2.99

Ultimate Origins #3 (of 5)(Alex Maleev/Gabriele Dell Otto covers), $2.99

Venom Dark Origin #1 (of 5), $2.99

Wolverine Killing Made Simple, $3.99

Lenke til kommentar

Nja, røde hulk kan ikke puste i verdensrommet? Vel det kan hulk, det har han bevist et hundre talls ganger. Men ble ikke han slått av Rulk sist gang med et choke hold? Jo stemmer. Og at hulk ikke en gang tar ned rulk alene blir på mange måter dumt når han har pløyd gjennom alt han har møtt uten noen særlig vannsklige hindre. Thor hadde ikke mye for og stoppe han ;) Nå skal denne gjengen prøve? Hulk, A-bomb, starks,she-hulk,namor,the thing ares, human torch. Denne gjengen grise banka hulk i world war hulk uten problemer. She-hulk, ares ble tatt med et slag. Human Tourch og storm kombinerte powers og lagde en kombinasjon som egentlig skulle drept hulk. Men han ble ikke en gang skada. Jeg er forsatt overbevisst om at Green Scar er eneste som kan stoppe Rulk.

236507.jpeg

Lenke til kommentar

dagens: MARVEL COMICS

Amazing Spider-Girl #23, $2.99

Amazing Spider-Man #567, $2.99

Astonishing X-Men #25 (2nd Printing Simone Bianchi Variant Cover)(X-Men Manifest Destiny Tie-In), $2.99

Astonishing X-Men #26 (X-Men Manifest Destiny Tie-In), $2.99

Captain Britain and MI 13 #3 (2nd Printing Leonard Kirk Variant Cover)(Secret Invasion Tie-In), $2.99

Captain Britain And MI 13 #4 (Secret Invasion Tie-In), $2.99

Daredevil By Brubaker Saga Sampler, AR

Fantastic Four #559, $2.99

Genext #4 (of 5), $3.99

Halo Uprising #3 (of 4), $3.99

Hulk Chronicles WWH #2, $4.99

Invincible Iron Man #3 (2nd Printing Salvador Larroca Variant Cover), $2.99

Last Defenders #6 (of 6), $2.99

Marvel Adventures Hulk #14, $2.99

Marvel Adventures Spider-Man #42, $2.99

Punisher #60, $2.99

Punisher Kills The Marvel Universe (New Printing)(Regular Dougie Braithwaite Cover), $4.99

Punisher Kills The Marvel Universe (New Printing)(Variant Skull Cover), $4.99

Secret Invasion #5 ( of 8 )(Regular Gabriele Dell Otto Cover), $3.99

Secret Invasion #5 ( of 8 )(Incentive Leinil Francis Yu Sketch Variant Cover), $3.99

Secret Invasion #5 ( of 8 )(Incentive Leinil Francis Yu Variant Cover), $3.99

Secret Invasion Inhumans #1 (of 4), $2.99

Secret Invasion Runaways Young Avengers #2 (of 3), $2.99

Secret Invasion Thor #1 (of 3), $2.99

Secret Invasion X-Men #1 (of 4)(X-Men Manifest Destiny Tie-In), $2.99

Universal War One #2 (of 6), $5.99

X-Men Origins Jean Grey, $3.99

ser fram til secret invasion, mye snadder i dag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...