Gå til innhold

Generell Marvel Diskusjon


Anbefalte innlegg

House of M, jævla spenne. Likte den serien, ble litt trist når spiderman så livet han kunne hatt med

unger og en ny kone. Ellers så var det utrolig spennede med magneto, og " NO MORE MUTANTS " Likte du house of m så følg med på nye x-men eventen hvor de prøver og finne en kur på mutant problemet. De dør som fluer og ingen nye blir født lenger, pga Scarlet Witch.

Hva er navnet på den nye eventen? Har fått skikkelig sansen for eventene til Marvel.

Har lest både House of M, og Civil War. Ble litt skuffet over Civil War, thou.

 

House og M likte jeg veldig godt, Civil War syns jeg også var bra, men Marvel bør ærlig talt roe ned med eventsene nå, jeg likte ikke WWH, og det tyder på at BND kommer til å suge også..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke helt enig der, liker events jævla godt. Men tieins kan bli litt stressende, world war hulk hadde mange dårlige tieins men ser på det som den beste eventen noen sinne ;) Fordi jeg er såpass hulk fan. Anyway det du skal lese er X-Men: Endangered Species HER

Så har du X-men Messiah Complex HER

Sist nevnte er utrolig spennede, forandrer synet ditt på x-men og litt karakterutvikling som lenge har vært ønsket på visse folk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, hvor skal jeg starte når det gjelder marvel? JO i dag kom det mye bra, allermest så jeg fram til slutten på Emperor Vulcan. OG den endte med et smell!

149087.jpeg

Er nok ikke siste vi får se av Vulcan ;D

Ellers var captain america i dag jævla bra også, savner steve tho. Men skal forsette og følge med ;) Fantastc four i dag, mhm helt grei. De sendte av gårde Doom til en planet som han kunne gjøre bedre. Hvor alle heltene var drept av Hulk ;P

What if spiderman vs Wolverine, hadde trudd jeg skulle få se en kamp mellom de to. Men istedet var det en fortelling om hva som hadde skjedd om peter parker hadde blitt trent til og bli en black ops agent og samme innstilling som Wolverine. Visste seg at Peter utklasserte Logan på alle felt, nær kamp. Strategi og alt annet ;) Var morsomt. Selv om det kanskje var litt urealistisk i forhold til kreftene som Spiderman har nå i dag. Men men ,) hvem vet, kanskje han blir powered up senere i framtiden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

! veldig bra uke for marvel. Defender startet, she-hulk åå elsker hun. Var et veldig bra issue, har store forhåpninger til bladet i framtiden. Så har vi amazing spiderman som kom denna uka, bare dritt. Rett og slett, greier ikke lese spiderman med 100% konsentrasjon lenger. Bladet er totalt ødelagt for meg. Fantastic four var jævla spennede, jhonny og hun dama. HAHAHA noe av det beste jeg har sett på lenge ,P Men så har vi Annihilation Conquest 05 steike. Mye action, ultron tilbake og greier. Utrolig spennende, men så avengers. Doctor Dom kom seg unna, sprengte opp hele slottet sitt. Lite trolig at iron man dør, men skulle nesten tro at ingen kunne overlevd den exsplosjonen.

Lenke til kommentar

MARVEL COMICS

Amazing Spider-Man #554-$2.99

Avengers Classic #10-$2.99

Captain America #36-$2.99

Captain Marvel #3 (Of 5) – 2nd Printing-$2.99

Captain Marvel #4 (Of 5)-$2.99

Captain Marvel #4 (Of 5) – Dodson Variant -

Earth X Trilogy Companion TP-$29.99

Fantastic Four #554 – 2nd Printing-$2.99

Foolkiller #4 (Of 5) -$3.99

Franklin Richards: Spring Break-$2.99

Ghost Rider #21-$2.99

Immortal Iron Fist #13-$2.99

Incredible Hercules #115-$2.99

Incredible Hercules #115 – Djurdjevic Variant-

Iron Man #27-$2.99

Marvel Adventures: Avengers #22-$2.99

Marvel Illustrated: Iliad #4 (Of Cool-$2.99

Marvel Masterworks: Captain America HC Vol. 04-$54.99

Marvel Masterworks: Captain America HC Vol. 04 – Variant Edition-$54.99

Mighty Avengers HC Vol. 01: The Ultron Initiative-$19.99

Moon Knight TP Vol. 02: Midnight Sun-$14.99

New Avengers HC Vol. 07: Trust-$24.99

New Exiles #2 – 2nd Printing-$2.99

Order #9-$2.99

Punisher War Journal TP Vol. 02: Goin’ Out West-$17.99

Spider-Man: Reign TP-$14.99

Thor #7-$2.99

Twelve #2 (Of 12) – 2nd Printing-$2.99

Ultimates 3 #1 – Black And White Gatefold Variant-

Uncanny X-Men #495 – 2nd Printing-$2.99

War Is Hell: First Flight Of The Phantom Eagle #1 (Of 5) -$3.99

Wolverine #62 – 2nd Printing-$2.99

Wolverine: Origins #23-$2.99

World War Hulk: Aftersmash – Warbound #4 (Of 5)-$2.99

X-Factor TP Vol. 04: Heart Of Ice-$17.99

X-Force #1 – 2nd Printing-$2.99

 

 

hva som kommer i kveld.

Lenke til kommentar

Er det i hele tatt sikkert at Iron-Man var i rustningen sin når det smalt?

Det er så rart og lese Spider-man for tiden, det føles nesten som en parodi på de gamle bladene fra 60-80 tallet.Kunne ikke Marvel funnet på en bedre løsning, for eksempel gitt ut et blad som tok for seg de årene Spider-man ikke var gift?, omtrent slik X-men First class.

Virker som de gjør alt for å selge flere blader beregnet på nye lesere.

Lenke til kommentar

ja, går litt treigt for marvel i kveld. Ikke så mye ute til nå, men av det som er ute. SÅ var secret invasion prolouge veldig spennede, Dugan !!??! steike... Så ikke den komme.

Så, New Avengers!! WTF igjen viser Wolverine at han ikke er et hjernedødt villbeist, redda Echo. Så, spørsmålet er vel nå. hahahaha En skrull med så mange krefter, shit blir ikke walkover.

Lenke til kommentar

MARVEL COMICS

Amazing Spider-Girl #19-$2.99

Amazing Spider-Man #556-$2.99

Avengers: Fairy Tales #2 (Of 4)-$2.99

Civil War Chronicles #10-$4.99

Criminal 2 #2 -$3.50

Dead Of Night Featuring Man-Thing #3 (Of 4) -$3.99

Fallen Son: Death Of Captain America TP-$13.99

Fantastic Four #556-$2.99

Hedge Knight 2: Sworn Sword #6 (Of 6)-$2.99

Iron Man Poster Book-$6.99

Last Defenders #2 (Of 6)-$2.99

Marvel Adventures: Hulk #10-$2.99

Marvel Adventures: Hulk Digest TP Vol. 2: Defenders-$7.99

Marvel Adventures: Spider-Man Digest TP Vol. 09: Foes -$7.99

Marvel Zombies: Dead Days HC-$29.99

New Exiles #4-$2.99

New Mutants Classics TP Vol. 03-$24.99

Nova #12-$2.99

Punisher #56 -$2.99

What If: Civil War TP-$16.99

Wolverine #64-$2.99

Wolverine: Death Of Wolverine HC-$19.99

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har begynt å lese Spectacular spider Man tegnet av Humberto Ramos med den litt spesielle streken. For noen blir det kanskje litt for barnslig, men jeg deigger stilen hans =)

dere kan jo se selv :

 

Humberto%20Ramos_Doc%20Ock.jpgwolverine42.jpg

 

 

leste en hvor eddie brock har fått kreft og symbionten trenger en ny vertskropp. Skikkelig bra story!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...