turnipkongen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 mønster og mønster, er laga i vector i vertfall. muligens med adobe illustrator. Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 mønster og mønster, er laga i vector i vertfall. muligens med adobe illustrator. Men jeg lurte på om det er noe spesielt jeg kan søke på for og få store wallpapers med dette mønsteret. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Det kalles ornament; legger ved en fin jeg fant på nettsiden til Minor Majority: EDIT: Vel; ornament gir ikke akkurat sågode resultater på Google's bildesøk, men det er i alle fall det det heter. Tror ikke du bør forvente ornament med så spreke farger som din Endret 14. oktober 2007 av garanti Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 http://squidfingers.com/patterns/ Her finner du masse bra. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er du ute etter tartaner, så er et en gratis online tartangenerayor her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå