Stunny Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 På min stasjonære maskin kommer jeg meg ikke på nettet... Klarte å avinstalere min nettverksdriver "Marvell Miniport Driver"... Etter det funket ikke internetten. Da lasta jeg ned en driver fra nettet og installerte den. Men den funket ikke. Å rett etter det fann jeg fram cd-en der den riktige driveren ligger.. Trykkte på installer men den ville ikke... Det kom bare dette "A later version of "Marvell Miniport Driver" is already installed on this machine. The setup cannot continue... Jeg har en mistanke om at det er driveren til Windows 2003 jeg har installert... Kan noen vere så snill å hjelpe meg? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Avvinstaller den drivern du fant på nettet og så installer den fra cden på nytt. Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Driveren ville ikke avinstallere fordi den var for viktig.. Men problemet er løst. Installerte windows på nytt og installerte alle driverene ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå