Gå til innhold

sitter fast i Half Life 2: Episode 2

Anbefalte innlegg

Alyx og Vorgen gjemmer seg i en sirkel med skrot. Se om du finner ut hvor de står. Står du der inne kan du bruke den tiden du trener. De kommer ikke inn der, bare går rundt og tøffer seg...

Det meste biter på dem, men de tåler utrolig mye. Jeg kan anbefale shotgun på nært hold, og fyr av begge rørene samtidig. Ellers kan du, for å slippe å brenne av så mye ammo, slenge sprengstoff-tønner og metallbiter osv på de. Går tilslutt. :)

Alyx og vorgen gjemmer seg blandt en sirkel med no skrotbarrierer.. se om du finner den. Der kan du stå å vente på beste mulighet. Du står relativt trygt der inne.

Endret av Griffin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har spilt ca 1 time nå og står fast ved en heis. Det er en bryter som sender heisen opp og ned, men den jeg rekker ikke og spring på heisen siden jeg må springe rundt jerdet.

Noen som forstår hvor jeg er?

Eller du kan gjøre som jeg gjorde, la så mye tungt på heisen (bjelkene er bra) at den ikke klarer å gå. Så går du ombord. Derretter kaster du bare av alt annet og heisen går

Lenke til kommentar

Så ... hvis din løsning er samme som Footy sin, hvorfor er din så mye bedre siden du heller vil at folk skal bruke "din" metode? Jeg ser ikke logikken. Dessuten så høres det ut som om du vil at man skal legge vekter på heisen for å få den til å gå så tregt oppover at du rekker å løpe ut og hoppe på (jeg refererer til din nest-siste post.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...