Griffin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Alyx og Vorgen gjemmer seg i en sirkel med skrot. Se om du finner ut hvor de står. Står du der inne kan du bruke den tiden du trener. De kommer ikke inn der, bare går rundt og tøffer seg... Det meste biter på dem, men de tåler utrolig mye. Jeg kan anbefale shotgun på nært hold, og fyr av begge rørene samtidig. Ellers kan du, for å slippe å brenne av så mye ammo, slenge sprengstoff-tønner og metallbiter osv på de. Går tilslutt. Alyx og vorgen gjemmer seg blandt en sirkel med no skrotbarrierer.. se om du finner den. Der kan du stå å vente på beste mulighet. Du står relativt trygt der inne. Endret 14. oktober 2007 av Griffin Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har spilt ca 1 time nå og står fast ved en heis. Det er en bryter som sender heisen opp og ned, men den jeg rekker ikke og spring på heisen siden jeg må springe rundt jerdet. Noen som forstår hvor jeg er? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du må legge noen tunge ting på heisen. Jeg brukte noen bjelker jeg fant rundt omkring der du er. Når disse ligger på heisen, beveger den seg så sakte at du rekker å hoppe på. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har spilt ca 1 time nå og står fast ved en heis. Det er en bryter som sender heisen opp og ned, men den jeg rekker ikke og spring på heisen siden jeg må springe rundt jerdet.Noen som forstår hvor jeg er? Eller du kan gjøre som jeg gjorde, la så mye tungt på heisen (bjelkene er bra) at den ikke klarer å gå. Så går du ombord. Derretter kaster du bare av alt annet og heisen går Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Eller kanskje du kan prøve min løsning? Legg en masse drit på heisen, da går den så treigt at du rekker å komme på! +1 Endret 21. oktober 2007 av DurinVIII Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 DurinVIII, det er jo mer stressende å gjøre det slik. Er det lov å spørre om hjelp til achievements? Jeg mangler nemlig en "web cache", og en "Antlion Grub". Jeg antar Gruben sitter i web cachen jeg mangler. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Mer stressende? Det er samme løsning ffs. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så ... hvis din løsning er samme som Footy sin, hvorfor er din så mye bedre siden du heller vil at folk skal bruke "din" metode? Jeg ser ikke logikken. Dessuten så høres det ut som om du vil at man skal legge vekter på heisen for å få den til å gå så tregt oppover at du rekker å løpe ut og hoppe på (jeg refererer til din nest-siste post.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå