Gå til innhold

sitter fast i Half Life 2: Episode 2

Anbefalte innlegg

Ja, regner med at mange kommer til å sette seg fast flere steder, inkludert meg. Så derfor tenkte jeg at vi kunne ha denne tråden dedikert til det :) .

Skriv i spoiler-tags

Les under for å se hvor jeg sitter fast

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Selv sitter jeg fast der man finner bilen, aner ikke hva man skal. Brua er ødelagt bak, og foran en jævla stor steinvegg.
Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sitter også fast:

Jeg skal finne et stoff fra et stort monster som bor i undergrunnstunnellene, men jeg får ikke lov til å drepe det. Istedet blir jeg jaget fra tunnell til tunnell, til jeg kommer til heisen som jeg får beskjed om å starte. Jeg drar i spaken, men det ser ikke ut som det skjer noe. Monsteret er tilsynelatende heller ikke i hælene på meg lenger.. Hva gjør jeg?

takk :-)

Lenke til kommentar
drit i spoilertags da. Folk bør skjønne at det er en tråd hvor man spør om ting langt ute i spillet så hvis de ikke har spilt det før så bør de ikke lese tråden. Helt unødvendig å dekke over noe her mener nå jeg da.

Er det så farlig om man bruker spoilertags for de som ikke er så langt ute da? Føler du deg krenket på et eller annet vis?

Lenke til kommentar
drit i spoilertags da. Folk bør skjønne at det er en tråd hvor man spør om ting langt ute i spillet så hvis de ikke har spilt det før så bør de ikke lese tråden. Helt unødvendig å dekke over noe her mener nå jeg da.
Hvis folk ønsker å putte ting i spoiler-tags så står de i sin fulle rett til å gjøre det. At du ikke ser det nødvendig å putte det i spoiler får være ditt problem.

Syns det er flott at folk hensyn til andre som ikke vil spolere spilleopplevelsen til andre.

Lenke til kommentar

Heisann!

spiller Half-life for første gang (episode two).

Har kommet til et sted (like etter hvor jeg har bombet det helikopteret) hvor jeg skal lure meg forbi en haug med bilvrak hvor man blir beskutt av noen slike " hvite laser" greier!

Går greit hele veien, kommer meg opp på taket og inn i byggnigen. Klikker på den knappen like bak dem laser skyte greiene(!). Et deksel åpner seg når jeg har klikket på knappen men aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Klarer å komme meg ut igjen. Har prøvd veldig mye rart men ikke F.... !! sitter fast og trenger HJELP! ;)

(kanskje litt dårlig forklart...) ;)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Skulle også gjerne ha hentet meg en rakettlauncher....

Har hatt bilen på verksted og er ute å kjører igjen. Stopper der radaren sier at forsyninger ligger. Der ligger en rocketlauncher. Det er også en lem som står i oppreist stilling.

Hvordan får jeg tak i rocketlauncheren?

Lenke til kommentar
Skulle også gjerne ha hentet meg en rakettlauncher....

Har hatt bilen på verksted og er ute å kjører igjen. Stopper der radaren sier at forsyninger ligger. Der ligger en rocketlauncher. Det er også en lem som står i oppreist stilling.

Hvordan får jeg tak i rocketlauncheren?

"skyt" ned den lemmen med gravity gun, prøv å trilll en granat under den grå lemmen når den er nede, om du lykkes, løp oppå den og flyyyyy opp og slå av den grønne spaken, dersom granaten misser, løp til trygghet og prøv på nytt :)

Lenke til kommentar

"skyt" ned den lemmen med gravity gun, prøv å trilll en granat under den grå lemmen når den er nede, om du lykkes, løp oppå den og flyyyyy opp og slå av den grønne spaken, dersom granaten misser, løp til trygghet og prøv på nytt :)

Det funket over all forventning... takker.

Bare så synd at jeg aldri fikk egentlig bruk for den :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kommet ut av minene sammen med Alyx og han vorgen - møter to guardians - hvordan dreper man de? Ikke noe ser ut til å bite på de :(

Det meste biter på dem, men de tåler utrolig mye. Jeg kan anbefale shotgun på nært hold, og fyr av begge rørene samtidig. Ellers kan du, for å slippe å brenne av så mye ammo, slenge sprengstoff-tønner og metallbiter osv på de. Går tilslutt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...