Johkmil Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk nettopp ny pc og startet den første gang. Skulle innstallere Windows da jeg kommer bort i restart-knappen. Når jeg nå kommer på samme stedet kommer det en feilmelding som sier at systemet hadde startet på nytt uventet eller møtt på en feil. Jeg blir bedt om å trykke på OK for å starte maskinen på nytt og restarte innstallasjonen. Problemet er at både mus og tastatur fryser på dette tidspunktet. Tastatur virker derimot i BIOS. Safe Mode virker ikke, og jeg har prøvd å skifte både mus og tastatur. Håper virkelig noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bruttern hadde samme problem og det løste seg ved å "reset BIOS". Se i manualen din hvor den lille knappen er. Sikkert en liten rød knapp nederst til høyre på hovedkortet. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Tusen takk, skal prøve nå. EDIT: Virket ikke. Den er der fortsatt. Det er tydeligvis noe annet som feiler den. Endret 10. oktober 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå