LL Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Er det noen som kjenner til følgende feilmelding: (Den kommer når PCen skal til å loade OS) "A disc read error occured. Press CRTL+ALT+DEL to restart"? Jeg få denne meldingen når jeg kjører et Abit KT7a v1.3 på 120Mhz fsb og oppover. Jeg kjører da med 14x, ettersom jeg ikke har låst opp CPUen enda. Jeg lurer på hva denne feilmeldingen kommer av. Dette HK støtter jo 133MHz fsb. Jeg har primært to teorier. Den ene er at HDD ikke får nok størm (har kun 250W). Den andre er at jeg bør sette ned multiplier til 13x isteden og deretter øke fsb. Innspill? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Hvordan cpu er det du har? Lenke til kommentar
LL Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 T-bird 1,4 med 100Mhz fsb. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Det kan hende det rett og slett kommer av overklokkingen. Det kan komme en del rare feilmeldinger når du OCer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå