Gå til innhold

Seriel 9-pins switch


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått i oppdrag å skaffe en seriel 9-pins switch til en kasseløsning i en butikk. Helst switch og ikke splitt da systemet visstnok ikke er for glad i å få informasjon samtidig ;)

 

Slik at ønsket er egentlig en switch type med bryter...

 

Noen som har tips til hvor jeg finner noe sånt noe?

 

 

 

På forhånd takk for hjelpen!

 

- Amund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og takk for hjelpen!

 

Er vel ikke spesielt mye som går på det nå lenger nei ;) Men enkelte ting henger igjen... Kassen det er snakk om er bare halvannet år gammelt, så ER faktisk enkelte nye ting som blir solgt med dette også :ohmy:

 

 

Jeg har nå sendt en mail til Leteng og fant også blackboxas, men elfa kan du umulig mene disse? :p Har du en link til disse?

 

 

Har også hørt noe om at ClasOhlson og Biltema kan ha hatt noe lignende. Noen som vet noe om det? Jeg får vel sende en mail... Men er det noen som vet noe så si bare ifra :)

 

- Amund

Lenke til kommentar

Sorry, var sikker på at det var under elfa.com jeg, så så ikke noe på den... Leita etter en url ala blackbox som har as på slutten... Beklager, en fryktelig flau tabbe at jeg ikke oppdaget den linken der!

 

Men jeg har fått kjempehjelp fra spesiel blackbox og også leteng.

 

Men det er en ting som jeg sliter med å finne: 1 meters 9-pins serielkabel. Er det å få tak i? Det er ikke det at sparer noe penger på å kjøpe 1m i stedet for 2m, men jo mindre ledning jo bedre...

 

- Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...