NothinDoin™ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Heisann! Jeg satt på PC-en i stad da det kom opp en mld fra ATI der det stod at programvaren ikke funket og måtte reinstalere den.. Så jeg gjorde det...Men da jeg skulle reinstalere var dt noen filer/ et programm fra ATI som ikke ville vekk..Det var en Full Uninstall ting... Jeg lasta ned programmvaren fra ati's hjemme side på nytt å instalerte den...Da jeg var ferdig med å instalere stod det at noen filer fantes på PC-en fra før så de ble ikke instalert...Ok greit nok.. MEN da jeg hadde restarta PC-en kom det opp samme mld...Det funket ikke å måtte reinstaleres etter at alle ATI programmene hadde blitt fjernet. Jeg fjerna alle , instalerte programmet , MEN da jeg skulle slå på PC-en ble skjermen svart...Lyden var der , så jeg vet at PC-en er inne på windows... Skjermen blir svart etter at Windows har "loadet"... Noen som kan hjelpe? Plzzz? Takk:) Endret 11. oktober 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kanskje det går an å starte opp i sikkermodus og avinstallere driverane? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Åssen gjør jeg det? Edit : Er ikke god på pc i det hele tatt Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Eg trur det er slik at du trykker F8 under oppstart, så startar du i sikkermodus. Lenke til kommentar
fearhan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Når du starter maskinen, trykker du F8 knappen. Trykk den gjerne gjentatte ganger, til du frå fram eit svart skjermbilde der det står noko slikt som: "start windows i: - sikker modus - sikkermodus med nettverk - med bare kommandolinjen - vga modus. Prøv med vga modus eller vanlig sikker modus. Avinstaller ATI drivere, restart, start på nytt, dersom du framdeles får svart skjerm, så prøv med vga/sikker modus igjen. installer de nyeste driverene frå ATI. Dersom du skal ha tilgong til internett medan du er i sikkermodus, må du bruke sikkermodus med nettverk. Forresten: Den "full uninstall" knappen er lur å bruke når du skal avinstallere drivere, då den fjerner drivere, ati control panel osv. Så får du ny versjon av programmet når du installerer de nyeste driverene frå ATI. Håper dette hjelper! Fearhan Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Prøvde det først , men funka ikke....Da gikk jeg inn på "Legg til/Fjern programmer". Det samme skjer fortsatt.....Det som skjer er at Microsoft Windows XP logoen med svart bakgrunn å loade tegnet kommer opp....Deretter blir skjermen svart , men lydene kommer , maskinen jobber , så det er bare skjermen som slutter å funke... Endret 10. oktober 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ingen som kan hjelpe? Vil helst ikke miste alle bildene som er inne på den Eneste utveien blir å formatere ,men har ikke serlig lyst....... Må ha svar i løpet av 2 tia i dag TakkTakk Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du har vell 2 utganger på skjermkorte der skjermen skal kobles inn, prøv å bytte utgang. Det funket får meg en gang! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Nope....har bare en...eller har 2 en hvis og en litt mindre blå , men har ikke kabel til den... Edit : Fant kabel , men funka ikke... Endret 11. oktober 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vel, du mistar ikkje bileta, det er 100% sikkert. Om du i ytterste konsekvens (som du heilt sikkert ikkje må) måtte formatere, så kan du berre brenne bileta ut på cd eller minnepenn. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Kan jo ikke brenne de ut når jeg ikke ser hva som skjer på skjermen.... Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har du et skjermkort du kan låne av noen andre? eller så kan du jo sette harddisken i en annen pc og hente filene ut på den måten Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Har ikke extra skjermkort & vil ikke ta ut hardisken pga ingen erfaring med det... Lenke til kommentar
Brutalix Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du installerte ikke tilfeldigvis catalyst 7.9? eller 7.8? Det er nemlig noe galt med GART driveren i de driverene, så de funker ikke alltid som de skal med agp skjermkort. Start opp i safe mode og søk etter catalyst 7.7.. det er den siste som funker med agp. VH Brut. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Da må du nesten spør noen som kan litt IT, en på skolen eller noe sånt, du må jo kjenne noen Endret 11. oktober 2007 av -Strepto- Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sa ikkje du at du kom deg inn i sikkermodus, då? Då kan du vel berre brenne ut DVD-en med bilete. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Da tar jeg en simpel løsning.....Jeg formaterer....Ingen av rådene deres som funka.....Og nei kom ikke inn i sikkerhetsmodus.... Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ta ut harddisken og kopier alle bildene over på en annem maskin og formater! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ta ut harddisken og kopier alle bildene over på en annem maskin og formater! For 1000000gang ....Jeg vil ikke og kan ikke ta ut harddisken...!!! Fattar ni inte? Endret 11. oktober 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Brutalix Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 For 1000000gang ....Jeg vil ikke og kan ikke ta ut harddisken...! Fattar ni inte? Har du noen venner med en cd brenner? Brenn ut Knoppix på en cd, og så kan du brenne ut bildene dine... Brut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå