Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vanlig å svartne i raseri?

ecko

Anbefalte innlegg

er du som chuck norris? 2 modes - walk, and kill? :p

har opplevd det du skriver, men det er bare når det "er som verst" f.eks har vert noen ganger tull på by'n hvor folk har yppet til slosskamp e.l. og med litt alkohol i bildet, har vert helt fin form, ikke dritings eller noe, så kommer det noen som MÅ lage tull, så utvikler ting seg, så ble det litt drittslenging og knuffing, så ser jeg bare knyttneven mot meg i ansiktet, kjenner han treffer, det svartner helt og jeg "kommer" til meg selv når jeg står over han og slår han i ansiktet.. Men da har jeg blitt ganske opphisset, har skjedd noen få ganger, men det skjer bare når jeg blir "skikkelig" sint.. Om det svartner for deg fordi at morra di har tatt salami på skiva i steden for forepølse har du vel bare et typisk tilfelle av ADHD og bør gå til lege å få piller..

Ting som at det "svartner" osv kan ha med dårlig impulskontroll å gjøre.. prat med lege om du ser på det som et problem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er alt for lett å irritere. det er ikke slik at det blir svart om jeg ikke får åpnet en godterpose, men jeg kan bli veldig sur.

det vanligste for meg er nok at jeg tar tak i nermest gjenstand og ufrivillig klemmer jævelskapen sunn eller kaster den avgårde. jeg kan jo selfølgelig finne på å slå i veggen eller andre ting.

Lenke til kommentar

Forstår hvordan du har det.

Kanskje du bør søke litt hjelp?

Har selv hatt ganske lite selvkontroll og eksplodert i raseri. På barneskolen og overgangen til ungdomsskolen var vel toppen.

Tok noen tastaturer, muser, og ikke minst at jeg kastet et bord/kateter i gulvet på skolen! :p Men nå merker jeg ingenting til det. Har ikke hatt noe sinneutbrudd på lenge. Jeg har skapt metoder for å holde meg rolig. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...