Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vanlig å svartne i raseri?

ecko

Anbefalte innlegg

Å miste kontrollen fordi man ikke klarer å beherske sitt eget temprament tror jeg kan være sinnsykt kjipt. Man kan havne i mange situasjoner man absolutt ikke burde havnet i. Tror nok jeg ville søkt hjelp om jeg var deg.

Hmm.... du kan få raseriet ut ved å drepe naboen's hund eller noe sånt. Skrik "FYLLABIKKJE!" eller noe sånt og spark den, slå den osv. Da vil du få ut raseriet. :)

.... eller du kan bare starte med kampsport som Taekwondo. Klikke på veggene og skrike kiapp (SKRIKE PÅ KOREANSK).

Forresten; jeg har samme problem som deg. Mitt raserie er UTROLIG! :p:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke så lett å telle til 10 når man ikke har noe å telle med der og da.

jeg ahr klart å komme i noen virkelig kjipe situasjoner. jeg angrep en jævel uten å tenke å da fikk jeg litt for mange fiender, men det årna seg etter en veldig lang stund.

Lenke til kommentar
Hmm.... du kan få raseriet ut ved å drepe naboen's hund eller noe sånt. Skrik "FYLLABIKKJE!" eller noe sånt og spark den, slå den osv. Da vil du få ut raseriet. :)

.... eller du kan bare starte med kampsport som Taekwondo. Klikke på veggene og skrike kiapp (SKRIKE PÅ KOREANSK).

Forresten; jeg har samme problem som deg. Mitt raserie er UTROLIG! :p:)

Trådstarter sier jo selv at han svartner av raseri, ergo har han tydeligvis ikke kontroll på det som skjer. Da skjer det som måtte skje, og man får ikke velge. Da kan hva som helst skje.

Lenke til kommentar

Jeg pleier nesten aldri å svartne, men blir fort sint over bagateller. Som når noen plager meg og jeg ber dem slutte og de fortsetter og fortsetter og fortsetter. Og sånn som når jeg sykler til skolen og hører på musikk på iPoden og akkurat når den herlige gitarsoloen skal til å komme så kommer det en buss og tuter og bærter forbi meg og det kommer masse unger og whinende folk ut og babler og bråker. It pisses me of!

Lenke til kommentar

Nå er jeg sikkert helt idiot som sier det, og det er sikkert helt for jævlig og lese, men du har ikke hjemsøkt hus eller noe? Det er foreksempel en ond ånd/demon som har besatt deg(possessed :p) Og da kan du PLUTSELIG bare flippe helt og slå til/kjefte ukontrolert på noen, derimot om demonen vil det da seff :p Ja høres merklig ut, men det kan være fakta og...? IKKE FLAME.

Kim

Lenke til kommentar
Du må telle til 10 før du mister kontrollen. Du gjør vel ikke det øyeblikkelig?

jeg har ingen sans som sier meg at om en liten stund blir jeg sur. blir jeg sur så blir jeg sur. da kan jeg ikke telle til 10 å ta det med ro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...