ThaDuckMan Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Å miste kontrollen fordi man ikke klarer å beherske sitt eget temprament tror jeg kan være sinnsykt kjipt. Man kan havne i mange situasjoner man absolutt ikke burde havnet i. Tror nok jeg ville søkt hjelp om jeg var deg. Hmm.... du kan få raseriet ut ved å drepe naboen's hund eller noe sånt. Skrik "FYLLABIKKJE!" eller noe sånt og spark den, slå den osv. Da vil du få ut raseriet. .... eller du kan bare starte med kampsport som Taekwondo. Klikke på veggene og skrike kiapp (SKRIKE PÅ KOREANSK). Forresten; jeg har samme problem som deg. Mitt raserie er UTROLIG! Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 er ikke så lett å telle til 10 når man ikke har noe å telle med der og da. jeg ahr klart å komme i noen virkelig kjipe situasjoner. jeg angrep en jævel uten å tenke å da fikk jeg litt for mange fiender, men det årna seg etter en veldig lang stund. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hmm.... du kan få raseriet ut ved å drepe naboen's hund eller noe sånt. Skrik "FYLLABIKKJE!" eller noe sånt og spark den, slå den osv. Da vil du få ut raseriet. .... eller du kan bare starte med kampsport som Taekwondo. Klikke på veggene og skrike kiapp (SKRIKE PÅ KOREANSK). Forresten; jeg har samme problem som deg. Mitt raserie er UTROLIG! Trådstarter sier jo selv at han svartner av raseri, ergo har han tydeligvis ikke kontroll på det som skjer. Da skjer det som måtte skje, og man får ikke velge. Da kan hva som helst skje. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 hvordan får man egentlig hjelp for dette, og er det vits? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sist jeg blei skikkelig sint kutta jeg knokene med en ølkork, slo inn ett speil, reiv ut en pinne i ett rekkverk og smalt pinnen i veggen utafor.. Når jeg blir sinna nå drar jeg bare henda over ansiktet og puster hardt ut. Pleier å hjelpe Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når jeg blir sur smeller jeg til nermeste objekt Så går det over. Høre på skikkelig sint musikk hjelper VELDIG også. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vis jeg blir skikkelig sinna svartner det helt og jeg kommer til meg selv igjen etter en stund på ett helt annet sted, bemerk at jeg har ADHD. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg pleier nesten aldri å svartne, men blir fort sint over bagateller. Som når noen plager meg og jeg ber dem slutte og de fortsetter og fortsetter og fortsetter. Og sånn som når jeg sykler til skolen og hører på musikk på iPoden og akkurat når den herlige gitarsoloen skal til å komme så kommer det en buss og tuter og bærter forbi meg og det kommer masse unger og whinende folk ut og babler og bråker. It pisses me of! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå er jeg sikkert helt idiot som sier det, og det er sikkert helt for jævlig og lese, men du har ikke hjemsøkt hus eller noe? Det er foreksempel en ond ånd/demon som har besatt deg(possessed ) Og da kan du PLUTSELIG bare flippe helt og slå til/kjefte ukontrolert på noen, derimot om demonen vil det da seff Ja høres merklig ut, men det kan være fakta og...? IKKE FLAME. Kim Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du må telle til 10 før du mister kontrollen. Du gjør vel ikke det øyeblikkelig? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja høres merklig ut, men det kan være fakta og...? Nei, det kan nok ikke det, men du må gjerne tro på ånder og demoner for alt jeg bryr meg. Klokt av deg å skrive "IKKE FLAME". Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja jeg tror litt på det, og jeg liker ikke at folk flamer meg fordi jeg tror på noe... Men hvis det ikke er det, så er jeg dessverre ikke sikker, har du ikke tenkt og spørre kanskje en psykolog? De hjelper med mye problemer Lenke til kommentar
ecko Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Du må telle til 10 før du mister kontrollen. Du gjør vel ikke det øyeblikkelig? jeg har ingen sans som sier meg at om en liten stund blir jeg sur. blir jeg sur så blir jeg sur. da kan jeg ikke telle til 10 å ta det med ro. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvis og de gangene jeg blir veldig forbanna så kan jeg svarte av raseri.. Som sagt over her prøv og tell til 10 når dere andre er forbanna å se hvor vanskelig det er Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Å telle til 10 funker like dårlig som å sprenge en katte og ete den etterpå. Lenke til kommentar
skraml Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Trådstarter: Første som slår meg er at du må ha ADHD. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Trådstarter: Første som slår meg er at du må ha ADHD. har tenkt det selv, men det er vanskelig å få voksne folk til å tro på meg. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Trådstarter: Første som slår meg er at du må ha ADHD. har tenkt det selv, men det er vanskelig å få voksne folk til å tro på meg. test deg hos lege Lenke til kommentar
ecko Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Trådstarter: Første som slår meg er at du må ha ADHD. har tenkt det selv, men det er vanskelig å få voksne folk til å tro på meg. test deg hos lege legen er også voksen, og tviler på meg. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Å telle til 10 funker like dårlig som å sprenge en katte og ete den etterpå. Her snakker vi av erfaring?;P Som sagt, det funker for meg. Man må telle laaaangsomt og rolig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå