Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vanlig å svartne i raseri?

ecko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er i besitjing av eit heftig temperament, og har mange slete lenge med å få kontroll over sinnet. Kjenner meg igjen i beskrivinga til trådstartar, og kan leggje til fleire symptom.

Dette er tilbakemeldingar frå næraste omgangskrets og familie, dei som kjenner til dette og maktar ri stormen av meg. Pupillane utvidar seg, kroppen byrjar skjelve og pusten går støtvis og uregelmessig.

Har undrast over fenomenet sidan eg blei var det. Ein depresjon for eitpar år sidan, gjorde at eg blei henvist til psykolog. Dette har hjulpe meg med å få bukt med aggresjonen. Sjølvinnsikt gjer sjølvkontroll.

Lenke til kommentar

har du meg.

Kjenner meg litt igjen i det du sier med å miste kontroll, men klarer å beherske meg dersom det er mennesker rundt meg. Hvis ikke blir det nøyaktig som i filmen.

Har m.a.o en grunn til å bli sint. Hvis du blir sint eller provosert av "ingenting", så er det vel litt mer alvorlig.

Lenke til kommentar

Er glad jeg ikke eier temperament. Har ikke blitt skikkelig sint på over 10 år. Bare litt irritert av og til.

Edit: Ok, jeg har slått i veggen et par ganger hvis jeg har død i CS pga en tabbe eller lignende. Men jeg følte meg aldri sint, bare sterkt irritert. Slik jeg husker sinne fra mine yngre dager, så var det noe annet. Er ikke sikker.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

rage blackout er ikke helt vanlig nei. selv om man f.eks er i slosskamp pleier man vell å være tilstede?

er det vanlig å bli sur og miste en god del av kontrollen uten å svartne? bare slår litt vilt rundt seg og puster tungt?

mer vanlig enn å svartne iaffal

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...