ecko Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 har dere opplevd at dere har blitt så sur at dere ikke har kontrollen lenger? det blir svart og dere klikker? er passe merkelig når det skjer. finnes det noen forklaring på hvorfor det skjer? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fordi man mangler selvkontroll? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Når du sier at det blir svart, mener du at du svimer av? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 husker lite, har nesten ingen kontroll mens det foregår. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 husker lite, har nesten ingen kontroll mens det foregår. Foreslår at du tar deg en tur til en hjernekrymper hvis du sliter med dette. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Foreslår at du tar deg en tur til en hjernekrymper hvis du sliter med dette. er det ikke vanlig da? ikke noen få ganger bare? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vil tro at det ikke er vanlig. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Å ha et heftig temperament er ikke så veldig uvanlig, spør du meg. Hvis du ikke føler at dette "raseriet" er et stort problem for deg selv, eller de rundt deg, hadde jeg ikke bekymret meg så mye for det. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Føler det er et stykke fra heftig temperament til at det svartner. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 "Det svartnet for meg og jeg husker ingenting" finnes bare i definisjonshåndboka til forsvarsadvokater. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) hadde en del sånt når jeg var mindre, null kontroll over hva jeg gjorde hvis jeg "klikka" kroppen var bare sinnsykt full av raseri, og alt måtte ut:phar vokst det av meg, trur det har en del med selvkontroll å gjøre. Endret 11. oktober 2007 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har skjedd at jeg har blitt så forbanna at jeg har blitt svimmel og ikke klart å fokusere synet. Men det ble ikke noe fysisk ut av det da, noe som er bra, for tror det kunne gått gale. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er i besitjing av eit heftig temperament, og har mange slete lenge med å få kontroll over sinnet. Kjenner meg igjen i beskrivinga til trådstartar, og kan leggje til fleire symptom. Dette er tilbakemeldingar frå næraste omgangskrets og familie, dei som kjenner til dette og maktar ri stormen av meg. Pupillane utvidar seg, kroppen byrjar skjelve og pusten går støtvis og uregelmessig. Har undrast over fenomenet sidan eg blei var det. Ein depresjon for eitpar år sidan, gjorde at eg blei henvist til psykolog. Dette har hjulpe meg med å få bukt med aggresjonen. Sjølvinnsikt gjer sjølvkontroll. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 det med pusten kjenner jeg litt igjen! kan puste jævli tungt før det flipper for meg. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 har du meg. Kjenner meg litt igjen i det du sier med å miste kontroll, men klarer å beherske meg dersom det er mennesker rundt meg. Hvis ikke blir det nøyaktig som i filmen. Har m.a.o en grunn til å bli sint. Hvis du blir sint eller provosert av "ingenting", så er det vel litt mer alvorlig. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Er glad jeg ikke eier temperament. Har ikke blitt skikkelig sint på over 10 år. Bare litt irritert av og til. Edit: Ok, jeg har slått i veggen et par ganger hvis jeg har død i CS pga en tabbe eller lignende. Men jeg følte meg aldri sint, bare sterkt irritert. Slik jeg husker sinne fra mine yngre dager, så var det noe annet. Er ikke sikker. Endret 12. oktober 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 er det vanlig å bli sur og miste en god del av kontrollen uten å svartne? bare slår litt vilt rundt seg og puster tungt? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) rage blackout er ikke helt vanlig nei. selv om man f.eks er i slosskamp pleier man vell å være tilstede? er det vanlig å bli sur og miste en god del av kontrollen uten å svartne? bare slår litt vilt rundt seg og puster tungt? mer vanlig enn å svartne iaffal Endret 13. oktober 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg teller til 10 inni hodet mitt. Enkelt og greit og overraskende effektivt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Å miste kontrollen fordi man ikke klarer å beherske sitt eget temprament tror jeg kan være sinnsykt kjipt. Man kan havne i mange situasjoner man absolutt ikke burde havnet i. Tror nok jeg ville søkt hjelp om jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå