Calvinator Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal kjøpe meg lydkort til min bærbare siden jeg skal ha meg et 5.1 surroundanlegg og jeg lurer på hvilket jeg burde velge. Har bare funnet et som vil passe i min maskin og det er dette Noen som har erfaringer med dette lydkortet og kan anbefale det? Mvh. C. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 *BUMP* Lenke til kommentar
andylove Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 *BUMP* En kompis av meg har et sånt kort, eller det som var tidligere. Det fungerer helt ypperlig og lyden blir noe helt annet! Hvis du ønsker digitalt grensesnitt til forsterkeren din, er det veien å gå Det er et trygt og godt kjøp, det kan du stole på. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Takk for svar. Det jeg har vært litt bekymret for er kompabilitet med Vista og ikkeminst Vista 64bit. Dette kortet skal kjøre sammen med Logitech G51 i nærmeste fremtid. Sangen som skal spilles er Watskeburt av De Jeugd Van Tegenwoordig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå