Richard87 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei, Jeg leter etter en god web/js/php editor til linux, har brukt Dreamweaver CSS3 på windows lenge, og er skikkelig fan;) Noen som vet om noe lignende for linux ubuntu? BTW, dette skal instaleres på en eldre laptop, så leter etter noe som er veldig lite resurs krevende... Takker for alle svar;) Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Helt til du skrev "veldig lite ressurskrevende" skulle jeg foreslå Eclipse - det nærmeste jeg har klart å komme. Men jeg må innrømme at det finnes mindre programmer. Akkurat hvilken del av DW er det du savner/liker/ønsker? Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 php kodingen er viktigst, og fargelegging av keywords er ett +, liker også 'interfacet' når du jobber mot ftp-server, men håper på en funksjon sånn at jeg kan jobbe offline... Prøvde akkuratt Quanta Plus, og ser bra ut så langt... Dessuten, har en gammel laptop som støtter maks 1024x768, så ønsker et program med små ikoner/masse plass til kodingen;) Har du noen perfekte alternativ? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har brukt en del gphpedit, det er gedit men med litt mer funksjonalitet rettet mot php. Bruker veldig lite ressurser iallfall! Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Takker for svar, blir Quanta Pluss for øyeblikket, så får eg se om eg finne någen andre seinare... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) BlueFish Men helt ærlig så liker jeg scite best. Synd den har dårlig støtte for ftp klienter EDIT: ja vet scite er en text editor. Endret 14. oktober 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå