Gå til innhold

Portal. aldri ledd så mye av et spill før

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke opp dør nr. 2 i TestChamber 17 :(

http://dump.no/files/792d38c41a34/Uten_navn.jpg

http://dump.no/files/792d38c41a34/Uten_navn2.jpg

http://dump.no/files/792d38c41a34/Uten_navn3.jpg

Kan dere hjelpe meg nå? :dontgetit:

Sorry at jeg bare poster linker, er litt noob på dette forumet, joina for bittelitt siden

EDIT: Fant ut åssen man legger til ting :w00t:

post-141628-1192293840_thumb.jpg

post-141628-1192293857_thumb.jpg

post-141628-1192293862_thumb.jpg

Endret av Heizann
Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

You will be baked, and then it will be cake :!:

Det er det vittigste ho sier :p

Den Orange Boxen anbefales på det sterkeste =)

Lenke til kommentar
Det er jo måten det sier på som er herlig. "I don't even know what that thing we don't know what do into the inteligence for things incinerator" eller no. Er måten, du hører den sarkastiske undertonen hele tia som er genial!

Fant alle de speech filene som du sikkert mener. Fant også den "I don't even know what that thing we don't know what do into the inteligence for things incinerator".

De skulle enda lagt in Garrys mod som en gratis tillegg. Man kan jo laste ned Garrys mod gratis, men alt blir liksom enklere med alt i en pakke :p

Kan legge ved et eksempel

escape_02_spherenag1_07.wav

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017
De skulle enda lagt in Garrys mod som en gratis tillegg. Man kan jo laste ned Garrys mod gratis, men alt blir liksom enklere med alt i en pakke :p

Ikke helt, Garrys Mod 9 er gratis, men det er Garrys Mod 10 som duger =)

Har det selv :o

Lenke til kommentar

Det er dessverre veldig liten sjans for at vi noengang får se Portal Gun i Garrys Mod. (Jeg snakker da om den orginale fra Porta som fungerer 1000 ganger bedre enn de uorginale som man finner på garrysmod.org)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Fant alle de speech filene som du sikkert mener. Fant også den "I don't even know what that thing we don't know what do into the inteligence for things incinerator".

Åååh, hvor da? :D . Genial til å ha på mobilen som ringetone eller noe. "You will be baked, then it will be cake."

Lenke til kommentar

Dette er det mest geniale spillet jeg har spillt på lenge.

Fra level 1 til 19,2 er spillet veldig ensformig, det eneste som dro meg gjennom var de geniale kommentarene fra sado-maskina. Derimot fra level 19,2 til slutt, GENIALT!

Håper vi ser dette i EP3 :D

Håper også på en multiplay oppfølger!

BTW; ser noen sier dialog om stemmen :p

Det er vel ikke helt korrekt da det kun er, som på gamle skrivere, "enveiskommunikasjon".

Tenker vi sier monolog jeg ^^ :p

Lenke til kommentar

Forresten, jeg skjønner ikke hvorfor utviklerne av Garrysmod sier det vil være veldig vanskelig å få den orginale Portal gunen inn i Garrysmod. :(

Greit nok, jeg kan heller lite om koding etc. men jeg ville tro at Portal Gun er kompatibel med Garrysmod, ettersom begge deler er basert på samme motor, og alle våpen i HL2 fungerer i Portal. Jeg har enda ikke prøvd å ta inn NPCer i Portal.

Man kan teste selv med alle våpnene fra HL2 inne i Portal ved å ta på console og skrive inn sv_cheats 1, og så skrive Impulse 101.

Jeg har testet de fleste. For det første, man kan skade seg selv gjennom portalene, men av en eller annan grunn kan man ikke skade seg selv med Crossbow gjennom portaler. Pilen går helt fint gjennom, men den bare går gjennom deg uten å skade.

RPG fungerer dårlig med Portal, med mindre man står nærmt. Grunnen er at selv om du ikke kan se laserprikken, vil raketteen snu og finne den direkte veien til prikken, i stedet for å gå gjennom en portal. (Når du peker inn i en portal med RPG, så går jo også prikken gjennom og treffer en vegg/et gulv etc. et annet sted). Hvis man bare står nærmt portalen vil det gå helt fint.

Granater fungerer utmerket, og går smertefritt gjennom portalen. Det samme gjelder energikulen fra AR2 og granaten fra SMGen.

Jeg glemte faktisk å teste om man kunne plukke opp ting med gravity gun gjennom portalen, men dette bør fungere.

Ellers er det gøyå leke seg med cheats ingame. Jeg vil også anbefale å spille i hvertfall de første 19 levelene med kommentatorspor. Dette var ganske gøy for meg.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Det går ikke an å bruke Gravitygun gjennom portaler, og NPCer faller heller ikke gjennom med mindre de er døde. Tracingen fungerer ikke på langt nær så bra i andre spill som det gjør i Portal.

Har selv testet Portal gunnern i Ep2 og det fungerer ikke så veldig bra, er morro å leke seg med, men ikke noe jeg gidder å styre så veldig med. Nei, nå er det multiplayer modding til Portal som gjelder og er morro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...