edds Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Mange artige sitater i dette spillet. Skulle hatt en liste eller noe, jeg skrev ikke ned noen. "We had fun though" - monologen var utrolig morsom. :!: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Her har dere mye godt http://en.wikiquote.org/wiki/Portal Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg klarer bare ikke den banen der hvor du for første gang har den boxen med hjerter på ;S Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Si hvor du står fast da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg trenger også hjelp, er oppe i et rom etter å ha "dobbel hoppet" fra et sted med maaaasse maskinroboter, sistebrett trur jeg. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg får ikke opp dør nr. 2 i TestChamber 17 http://dump.no/files/792d38c41a34/Uten_navn.jpg http://dump.no/files/792d38c41a34/Uten_navn2.jpg http://dump.no/files/792d38c41a34/Uten_navn3.jpg Kan dere hjelpe meg nå? Sorry at jeg bare poster linker, er litt noob på dette forumet, joina for bittelitt siden EDIT: Fant ut åssen man legger til ting Endret 13. oktober 2007 av Heizann Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Her har dere mye godt http://en.wikiquote.org/wiki/Portal Det er jo måten det sier på som er herlig. "I don't even know what that thing we don't know what do into the inteligence for things incinerator" eller no. Er måten, du hører den sarkastiske undertonen hele tia som er genial! Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 You will be baked, and then it will be cake :!: Det er det vittigste ho sier Den Orange Boxen anbefales på det sterkeste =) Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Det er jo måten det sier på som er herlig. "I don't even know what that thing we don't know what do into the inteligence for things incinerator" eller no. Er måten, du hører den sarkastiske undertonen hele tia som er genial! Fant alle de speech filene som du sikkert mener. Fant også den "I don't even know what that thing we don't know what do into the inteligence for things incinerator". De skulle enda lagt in Garrys mod som en gratis tillegg. Man kan jo laste ned Garrys mod gratis, men alt blir liksom enklere med alt i en pakke Kan legge ved et eksempel escape_02_spherenag1_07.wav Endret 13. oktober 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 De skulle enda lagt in Garrys mod som en gratis tillegg. Man kan jo laste ned Garrys mod gratis, men alt blir liksom enklere med alt i en pakke Ikke helt, Garrys Mod 9 er gratis, men det er Garrys Mod 10 som duger =) Har det selv :o Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du skal stå på den ytterste selv, boksen skal på den nærmeste mottakeren. Stråla henter du langt tilbake. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Det er dessverre veldig liten sjans for at vi noengang får se Portal Gun i Garrys Mod. (Jeg snakker da om den orginale fra Porta som fungerer 1000 ganger bedre enn de uorginale som man finner på garrysmod.org) Endret 13. oktober 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du skal stå på den ytterste selv, boksen skal på den nærmeste mottakeren. Stråla henter du langt tilbake. Takk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fant alle de speech filene som du sikkert mener. Fant også den "I don't even know what that thing we don't know what do into the inteligence for things incinerator". De skulle enda lagt in Garrys mod som en gratis tillegg. Man kan jo laste ned Garrys mod gratis, men alt blir liksom enklere med alt i en pakke Åååh, hvor da? . Genial til å ha på mobilen som ringetone eller noe. "You will be baked, then it will be cake." Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette er det mest geniale spillet jeg har spillt på lenge. Fra level 1 til 19,2 er spillet veldig ensformig, det eneste som dro meg gjennom var de geniale kommentarene fra sado-maskina. Derimot fra level 19,2 til slutt, GENIALT! Håper vi ser dette i EP3 Håper også på en multiplay oppfølger! BTW; ser noen sier dialog om stemmen Det er vel ikke helt korrekt da det kun er, som på gamle skrivere, "enveiskommunikasjon". Tenker vi sier monolog jeg ^^ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kul flashversjon av VALVes Portal Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Forresten, jeg skjønner ikke hvorfor utviklerne av Garrysmod sier det vil være veldig vanskelig å få den orginale Portal gunen inn i Garrysmod. Greit nok, jeg kan heller lite om koding etc. men jeg ville tro at Portal Gun er kompatibel med Garrysmod, ettersom begge deler er basert på samme motor, og alle våpen i HL2 fungerer i Portal. Jeg har enda ikke prøvd å ta inn NPCer i Portal. Man kan teste selv med alle våpnene fra HL2 inne i Portal ved å ta på console og skrive inn sv_cheats 1, og så skrive Impulse 101. Jeg har testet de fleste. For det første, man kan skade seg selv gjennom portalene, men av en eller annan grunn kan man ikke skade seg selv med Crossbow gjennom portaler. Pilen går helt fint gjennom, men den bare går gjennom deg uten å skade. RPG fungerer dårlig med Portal, med mindre man står nærmt. Grunnen er at selv om du ikke kan se laserprikken, vil raketteen snu og finne den direkte veien til prikken, i stedet for å gå gjennom en portal. (Når du peker inn i en portal med RPG, så går jo også prikken gjennom og treffer en vegg/et gulv etc. et annet sted). Hvis man bare står nærmt portalen vil det gå helt fint. Granater fungerer utmerket, og går smertefritt gjennom portalen. Det samme gjelder energikulen fra AR2 og granaten fra SMGen. Jeg glemte faktisk å teste om man kunne plukke opp ting med gravity gun gjennom portalen, men dette bør fungere. Ellers er det gøyå leke seg med cheats ingame. Jeg vil også anbefale å spille i hvertfall de første 19 levelene med kommentatorspor. Dette var ganske gøy for meg. Endret 13. oktober 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen andre som har hatt trøbbel med å få kjøpt dette spillet? Steam nekter å godkjenne kortet mitt det har jo alltid virket helt fint, men nå får jeg ikke brukt det i det hele tatt.. hjelp! Hadde gledet meg til å spille Portal i dag. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bruk Paypal da vel. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det går ikke an å bruke Gravitygun gjennom portaler, og NPCer faller heller ikke gjennom med mindre de er døde. Tracingen fungerer ikke på langt nær så bra i andre spill som det gjør i Portal. Har selv testet Portal gunnern i Ep2 og det fungerer ikke så veldig bra, er morro å leke seg med, men ikke noe jeg gidder å styre så veldig med. Nei, nå er det multiplayer modding til Portal som gjelder og er morro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå