Samegerilja Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Utrolig, jeg var veldig skeptisk men nå har jeg sittet konstant å er ferdig... Tuen takk til de som linket Still Alive sangen, den var så gullegod bonus å få på slutten... Np, den er så hjertevarm og god . Måtte bare lage egen link fordi jeg ikke fikk til å laste ned med torrent. Brukte et program for å hente ut sangen fra Steam mappen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette er søren klype meg den vittigste spillopplevelsen jeg har hatt på år og dag. Gameplayet i Portal er veldig gøy i seg selv, men den sosialt utilpasse lystløgneren av en guide-datamaskin tar fullstendig kaka. Dialogen (monologen) er så velskrevet at jeg mistenker ikke-nerder for å ha en finger med i spillet. Også sluttsangen da. Nei, fy flate, lenk de gutta fast i den kreative delen av Valve med en eneste gang. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hehe. Kake har gått til hodet på steam-folka. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) It is delicious cake. You must eat it! Edit: Cake song Se filmen hos Youtube Endret 13. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er det mulig å lage custom maps til Portal ennå? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har ikke prøvd Portal ennå, men dette er en GENIAL måte å markedsføre Orange box på! Jeg får lyst til å kjøpe greia selv om jeg ikke har vært innlogga på steam på 4 år! Har tilogmed begynt å spille litt TFC Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jeg brukte mye tid på å komme meg inn i den 'sjakten' på veggen rett etter den tingen som skyter hull på vinduer på siste brettet. Hadde for mye fokus på portaler og slike companion cubes. Holdt på å slå meg selv når jeg fant ut hvordan jeg skulle komme forbi Helt genialt spill. De step trail sakene er slemme. Jeg sitter fast her. Lyst til å hjelpe meg i spoiler? Frustrert. Edit: Nvm. Klarte det. Endret 13. oktober 2007 av edds Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg sitter fast her. Lyst til å hjelpe meg i spoiler? Frustrert. Kunne ha spoila til deg men finner faen ikkje spoilertaggene i nye forumet... Genialt spel ja... satt litt fast av og til, men så tenkte eg, faen det skal jo være mulig å komme fram... sleit også lenge der du sitter fast nå... kan sende deg eit tips på pm. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette spillet er bare genialt! Eneste som irriterer meg er at jeg sitter fast helt på slutten Hvor hu sier at jeg skal legge meg ned og legge fra meg våpnet så skal jeg hentes til partey, men der stopper det jo? :O Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette spillet er bare genialt! Eneste som irriterer meg er at jeg sitter fast helt på slutten Hvor hu sier at jeg skal legge meg ned og legge fra meg våpnet så skal jeg hentes til partey, men der stopper det jo? :O Du skal rømme, altså teleport hopp over til et metalrom som er rett over der du står. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 og det er langt fra slutt! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dette spillet er bare genialt! Eneste som irriterer meg er at jeg sitter fast helt på slutten Hvor hu sier at jeg skal legge meg ned og legge fra meg våpnet så skal jeg hentes til partey, men der stopper det jo? :O Du har fått svar, men vil abre si at dette ikke er slutten Du er kanskje bare kommet litt over halvveis. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Har gull på 13 og 14 nå. Litt godvilje så går alt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Latterlig da! Trodde seriøst at det var slutten og hadde sett meg "ferdig" med spillet med det første. Takk. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Som andre sikkert har sagt før meg så er the Orange Pack helt sinnsykt bra. Utrolig mye for pengene. Portal var friskt og morsomt, ganske kjapt å spille gjennom, men med tanke på at man får så mye mer i samme pakke, så er det så absolutt verdt pengene. Beste var jo selvsagt lyden Noen som har hoppet igang med Team Fortress 2 eller? Tror dere at det kan bli det nye store, eller går man lei? Har ikke prøvd det enda.. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er så utrolig variasjon på klassene i TF2, så tviler på at man blir så fort lei Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Portal skuffet hvertfall ikke, om en time kan jeg spille Episode Two, får håpe at det ikke skuffer, det skulle være lengere og bedre enn episode one. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Frosten : Jeg hatt det mye kjekt med TF2 de siste to ukene, men bare for å teste prøvde jeg ut TFC igjen og det er minst dobbelt så kult som TF2. Jeg anbefaler alle med TF2 å prøve det ut å se hvor mye bedre den orginale er. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 JohndoeMAKT: du burde prøve Fortress Forever da. tfc med bedre grafikk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 NÅ er jeg ferdig . Artig sang ja . "Maybe Black Mesa. That was a joke (hahaha)." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå