Bebeluv Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Shit, dette spillet blir man skikkelig dårlig av måtte lage meg mat, se på idol for å få bort den uggne følelesen i magen. Er på sistebrett, men trur jeg slutter mens magen er god. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 syntes det var facinerende... ordet er sikkert feil skrevet... digger når man faller igjennom etasjer osv... eller fra tak til golv... også når den vrir på kamera... skulle hatt sånn stol som gjorde det samme! hadde vore ufattlig stilig! men nå er eg stuck! på disse bonusbretta... http://img131.imageshack.us/img131/8867/te...nced0009py5.jpg legger bare ein slik link, tilfelle noken ikkje vil sjå! kom gjerne med tips! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hva med å legge to bokser/kuber foran? Endret 12. oktober 2007 av Scotty Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 ja! om du har 4 bokser til meg så... skyter jo som fean fra alle kanter. Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Cornel: Du finenr masse esker i rommet til venstre for hvor du har tatt bildet. Skyt en portal i taket foran turreten og så den andre i gulvet under kassene. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 prøv portal challange på level 16? (det "enkleste"). Lett å klare med kun 9 portaler og jeg finner flere måter å løse detp å som alle bruker 9 steg, men hvordan i helsikke er det mulig å bare bruke 5? Den har jeg fire på. Pokker så frustrerende det spillet kan være. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 ja! om du har 4 bokser til meg så... skyter jo som fean fra alle kanter. tok den der med 2 portaler, gull men som nevnt over.. kasser gjør susen på det brettet der... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Går fint an å ta den med nr. 16 med 2 portaler, eneste du trenger portaler til er å komme forbi nettingen på slutten. Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette er noe av det beste spillet jeg har vert borti. Etterfølger hadde vært toppen av kransekaka. hehe kake Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Spillte igjennom det og det var fun i begynnelsen, og så ble det bare tamp og dårlig.Dagen etterpå jeg var ferdig så jeg steam updated det. Og wips, først NÅ kan jeg høre maskinen som snakker til meg..... how should i have known..... damid!valve xD Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Fikk en god cube følelse av det hele, kunne nok lagd et gigantisk spill av det hele, gikk ikke lei i det hele tatt med med kommentator stemmen igjennom spillet Jeg er spent på hva de kan finne på med dette, da dette bare var for å vise fram litt av det de har funnet på. Edit: Oh yeah, i morgen blir nok episode two ferdig, hurra! Endret 12. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Spillte igjennom det og det var fun i begynnelsen, og så ble det bare tamp og dårlig. Dagen etterpå jeg var ferdig så jeg steam updated det. Og wips, først NÅ kan jeg høre maskinen som snakker til meg..... how should i have known..... damid! valve xD Hørte ikke noe lyd ved føtsre gjennomspilling jeg heller, men fy faen så genialt det blei når jeg spilte det på nytt med stemmen. "remember when we was trying to murder you, and you just: no way, that was great" Fritt fra hukomelsen Endret 12. oktober 2007 av thadon Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Går fint an å ta den med nr. 16 med 2 portaler, eneste du trenger portaler til er å komme forbi nettingen på slutten. Det er også nødvendig å bruke kasser som beskyttelse Jeg tok forøvrig denne med 2 portaler på 2. forsøk. Den er veldig enkel i forhold til mange andre. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Må si at dette spille var UTROLIG underholdene. Makan til humor i ett spill har jeg aldri spilt "Remember that time we tried to kill you by putting you in fire and you were like NOOO WAY? That was great." hahaha lo så godt at jeg holdt på å daue. Endret 13. oktober 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Går fint an å ta den med nr. 16 med 2 portaler, eneste du trenger portaler til er å komme forbi nettingen på slutten. Da er det ikke den jeg snakker om. Det er den første i listen jeg tok på fire som var gull. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 det beste spillet jeg har spillt på en god stund!! elsket humoren, har kun spillt portal men syntest at the orange box er verdt hver krone allerede nå! "Here at aperture science we believe that if you don't succeed the first time, you fail." utrolig mange slike gullkorn! cake ftw Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Arg, jeg vil ha dette spillet. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 På steamforumet så er det noen som har laget youtube-videoer av de fleste challenges. Sånn i tilfelle du absolutt ikke får til noen Anbefaler at du prøver før du ser. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Utrolig, jeg var veldig skeptisk men nå har jeg sittet konstant å er ferdig... Tuen takk til de som linket Still Alive sangen, den var så gullegod bonus å få på slutten... Endret 13. oktober 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg brukte mye tid på å komme meg inn i den 'sjakten' på veggen rett etter den tingen som skyter hull på vinduer på siste brettet. Hadde for mye fokus på portaler og slike companion cubes. Holdt på å slå meg selv når jeg fant ut hvordan jeg skulle komme forbi Helt genialt spill. De step trail sakene er slemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå