Gå til innhold

Portal. aldri ledd så mye av et spill før

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, jeg vil oppfordre alle til å prøve Advanced banene!

De gav meg en større utfordring enn spillet. Spillet var lett, men jeg må innrømme at jeg virkelig slet på siste Advanced bane.

I tillegg går det ikke bare på logikk på en del av Advanced banene. Det går også på ferdigheter. Du må gjerne hoppe ut av et hull høyt oppe, for å så lage to portaler i luften, en et annet sted du skal bli skutt ut fra og en under deg, der du kommer til å lande etc.

Lenke til kommentar

De gav meg en større utfordring enn spillet. Spillet var lett, men jeg må innrømme at jeg virkelig slet på siste Advanced bane.

I tillegg går det ikke bare på logikk på en del av Advanced banene. Det går også på ferdigheter. Du må gjerne hoppe ut av et hull høyt oppe, for å så lage to portaler i luften, en et annet sted du skal bli skutt ut fra og en under deg, der du kommer til å lande etc.

Genialt! Gleder meg til å se noen syke custom maps til Portal, og se verdens beste trickjumpers i aksjon. :D

Lenke til kommentar

Ja, mye større utfordring der gitt! Jeg har klart alle untatt den siste (Bane nr. 18). Jeg får den ikke til :p

EDIT: Jo, når jeg så etter hadde jeg visst klart den :p

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Oh.. nettopp rundet det.. Evig bra. Selvsagt litt kort, men om det hadde vært mye lengre så hadde man vel gått lei etter hvert. De vil jo helst at folk fortsatt vil ha litt mer ;)

Sangen var dritbra ;)

Men hvor myee mer? :D

Forresten, holder det å kjøpe, laste ned og installere portal, eller må man legge inn HL2 og? Har HL2, men spiller det nesten ALDRI, så føler at de gangene jeg har hatt GMOD installert, så har HL2 bare ligget i veien :/

Lenke til kommentar
Men hvor myee mer? :D

Forresten, holder det å kjøpe, laste ned og installere portal, eller må man legge inn HL2 og? Har HL2, men spiller det nesten ALDRI, så føler at de gangene jeg har hatt GMOD installert, så har HL2 bare ligget i veien :/

Spillet er frittstående, akkurat som alle HL2 modder du må betale for.

Lenke til kommentar

Eineste mam må ha er hl2 motorn, eller source gfx motorn, men du kan jo bare kjøpe portal også, ikkje hl2.

Glad eg kjøpte orangeboxen... hadde sikkert ikkje kjøpt portal om det ikkje var for den.

Digga spelet...

Men så har eg satt Steam på norsk, og creditteksten på slutten kom på norsk, men vi hadde jo englesk musikk på den da så... funka jo

Lenke til kommentar

hm nett ferdig med advanced mappa.. siste var litt strev å finne ut hvordan jeg skulle ta kanonene uten å bli skutt på, men det gikk det og til slutt...

Driver så smått på med challenge mappa nå, går for det meste i bronse, en gull og et par sølv, noen som har fått achievments på challenge maps ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...