Mr. Fiskum Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Fy faderrullandei som jeg lo under end credits :!: "Maybe Black Mesa, that was a joke haha " Endret 12. oktober 2007 av M.F. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tror den beste kommentaren fra glaDOS må være: "Remember that time we tried to kill you by putting you in fire and you were like NOOO WAY? That was great." Faen, da lo jeg! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Forresten, jeg vil oppfordre alle til å prøve Advanced banene! De gav meg en større utfordring enn spillet. Spillet var lett, men jeg må innrømme at jeg virkelig slet på siste Advanced bane. I tillegg går det ikke bare på logikk på en del av Advanced banene. Det går også på ferdigheter. Du må gjerne hoppe ut av et hull høyt oppe, for å så lage to portaler i luften, en et annet sted du skal bli skutt ut fra og en under deg, der du kommer til å lande etc. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Forresten, jeg vil oppfordre alle til å prøve Advanced banene! De gav meg en større utfordring enn spillet. Spillet var lett, men jeg må innrømme at jeg virkelig slet på siste Advanced bane. I tillegg går det ikke bare på logikk på en del av Advanced banene. Det går også på ferdigheter. Du må gjerne hoppe ut av et hull høyt oppe, for å så lage to portaler i luften, en et annet sted du skal bli skutt ut fra og en under deg, der du kommer til å lande etc. Genialt! Gleder meg til å se noen syke custom maps til Portal, og se verdens beste trickjumpers i aksjon. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Forresten, jeg vil oppfordre alle til å prøve Advanced banene! De gav meg en større utfordring enn spillet. Spillet var lett, men jeg må innrømme at jeg virkelig slet på siste Advanced bane. I tillegg går det ikke bare på logikk på en del av Advanced banene. Det går også på ferdigheter. Du må gjerne hoppe ut av et hull høyt oppe, for å så lage to portaler i luften, en et annet sted du skal bli skutt ut fra og en under deg, der du kommer til å lande etc. Ja, mye større utfordring der gitt! Jeg har klart alle untatt den siste (Bane nr. 18). Jeg får den ikke til EDIT: Jo, når jeg så etter hadde jeg visst klart den Endret 12. oktober 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis noen har lyst på MP3 eller WMA versonen av slutt sangen "Still Alive" så har jeg laget en torrent som jeg seeder for øyeblikket, skal ikke ta så veldig lang tid å laste ned link: http://www.mininova.org/tor/936526 Portal.torrent Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg vet ikke om det er lov å legge det ut her. Men takk anyways Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Oj.... Hvis noen kan bekrefte at det er ulovelig å legge ut denne filen her så må dere varsle... Så jeg kan fjerne den Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Oj.... Hvis noen kan bekrefte at det er ulovelig å legge ut denne filen her så må dere varsle... Så jeg kan fjerne den Nevnte det i en tidligere post, men tar det igjen. Filefront har lagt ut sangen for nedlastning her: http://files.filefront.com/portal+still+al...;/fileinfo.html Satser på at de holder seg på riktig side av loven. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Nevnte det i en tidligere post, men tar det igjen. Filefront har lagt ut sangen for nedlastning her: http://files.filefront.com/portal+still+al...;/fileinfo.html Satser på at de holder seg på riktig side av loven. Mye bedre lydkvalitet på denne hvertfall. Den Mindfreak92 linka var det litt bakgrunnstøy på. Endret 12. oktober 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Filefront er jo verste pirate community on the internetz da. >_> Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er vel lovlig siden du eier spillet antar jeg. Takk Mindfreak! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Oh.. nettopp rundet det.. Evig bra. Selvsagt litt kort, men om det hadde vært mye lengre så hadde man vel gått lei etter hvert. De vil jo helst at folk fortsatt vil ha litt mer Sangen var dritbra Men hvor myee mer? Forresten, holder det å kjøpe, laste ned og installere portal, eller må man legge inn HL2 og? Har HL2, men spiller det nesten ALDRI, så føler at de gangene jeg har hatt GMOD installert, så har HL2 bare ligget i veien :/ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Filefront er jo verste pirate community on the internetz da. >_> Finnes langt værre Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Her er sangen hvis dere vil laste den ned direkte =) Sangen inneholder deler som kan avsløre spillet. portal_still_alive.mp3 Endret 12. oktober 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Men hvor myee mer? Forresten, holder det å kjøpe, laste ned og installere portal, eller må man legge inn HL2 og? Har HL2, men spiller det nesten ALDRI, så føler at de gangene jeg har hatt GMOD installert, så har HL2 bare ligget i veien :/ Spillet er frittstående, akkurat som alle HL2 modder du må betale for. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er bare glad for å hjelpe. Jeg tipper bakgrunnsstøyen er fordi jeg tok opp slutten med FRAPS og tok ut lydfilen med Blaze Media Pro etterpå. Mindfreak Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Arr et svært morsomt spill Kan godt se at portal gun kan bli brukt bra i half life 3. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Eineste mam må ha er hl2 motorn, eller source gfx motorn, men du kan jo bare kjøpe portal også, ikkje hl2. Glad eg kjøpte orangeboxen... hadde sikkert ikkje kjøpt portal om det ikkje var for den. Digga spelet... Men så har eg satt Steam på norsk, og creditteksten på slutten kom på norsk, men vi hadde jo englesk musikk på den da så... funka jo Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hm nett ferdig med advanced mappa.. siste var litt strev å finne ut hvordan jeg skulle ta kanonene uten å bli skutt på, men det gikk det og til slutt... Driver så smått på med challenge mappa nå, går for det meste i bronse, en gull og et par sølv, noen som har fått achievments på challenge maps ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå