Unlimited LTD Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hm.. Min tok bare 4 timer, med elendig nedlasting.. Prøv å velg delete local files.. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ahh... Sitter fast på level 18. Hvordan trykker man på knappen som er høyt oppe på den pidestallen? Jeg har forsøkt å få kulene til å treffe den, men det virker umulig. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ahh... Sitter fast på level 18.Hvordan trykker man på knappen som er høyt oppe på den pidestallen? Jeg har forsøkt å få kulene til å treffe den, men det virker umulig. Om du har bilde så hadde det vært mye lettere å kunne forklare åssen Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ferdig med spillet nå. Fantastisk morsomt! De har sikkert fått Cake-vitsene fra "Delicious cake, you must eat it." Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Pennywise: du har jo portaler... lag en oppe på veggen, hopp gjennom den og trykk på knappen på vei ned. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Pennywise: du har jo portaler... lag en oppe på veggen, hopp gjennom den og trykk på knappen på vei ned. Jada jada, jeg fant akkurat ut at det gikk å trykke på knappen i fritt fall. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) På en annen side skjønner jeg ikke hvordan jeg skal komme meg inn i rommet som inneholder boksene. Off, ikke et spill for trøtte kvelder, dette. Edit: Jeg fant ut av det. Dette er IKKE et spill for trøtte kvelder! Endret 11. oktober 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hah, jeg ser portaler overalt i IRL nå, noen flere som kjenner det sånn? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hah, jeg ser portaler overalt i IRL nå, noen flere som kjenner det sånn? Nei Men nå har jeg klart alle Advanced banene og! Jeg slet en god del med den siste... EDIT: Pennywise: 1: Du må komme deg ned i rommet under der boksene er. Det burde ikke by på noen problemer. Der er det enda en knapp. Trykk på den, for å så skyndte seg opp igjen til der døren åpner seg, lag en portal på døren som åpner seg, som nå peker skrått oppover, og en nedenfor til høyre for den, hopp ned i den, og fly ut den andre. Da skal du lande i rommet med boksene. Muligens litt tekstboks og vanskelig forklaring. Si hvis noe er uklart Endret 11. oktober 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hah, jeg ser portaler overalt i IRL nå, noen flere som kjenner det sånn? Huff ja. Jeg tar meg selv i å tenke om ting jeg ser står rett opp og ned eller om jeg ser på det gjennom en skjeiv portal. Og så ser jeg for meg hvor enkelt det ville være å komme seg rundt i huset hvis jeg bare hadde den oransje portalen i andre etasje... Trenger seriøst en pause fra dette spillet nå... Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hehe ja veldig bra OG morsomt spill! holdt på i le meg forderva da hun sa: "uh oh. somebody cut the cake. i told them to wait for you, but they cut it anyway" har jobba i barnehage så jeg fikk assiosasjoner til barn som krangler=) Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Haha, jeg ble nettopp ferdig med spillet, og den sangen i slutten var absolutt helt fantastisk. Helt enestående! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Noken som kan fortelle meg kor langt eg er kommet? Eller er det noken måte å finne det ut på? Satt og leita etter skjul knappen, men ser nå at bilda blir redusert automagisk! genialt! Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Akkurat ferdig, herregud så genialt spill. End credits låta var jo toppen av kransekaka også, hehe. Begynte opptil flere ganger seriøst å lure på hvor langt siste lvl skulle være... jeez! Også dakar små turrets da med nusselige stemmer... :!: Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Hørte ikke på ho kjerringa så æ spaserte med kuban som cover, og dytta de robotene over ende sjøl. Ikke den letteste måten for å si det slik Endret 12. oktober 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hehe, samme gjorde jeg óg. Samt skyte bort gulvet der det gikk. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Oh.. nettopp rundet det.. Evig bra. Selvsagt litt kort, men om det hadde vært mye lengre så hadde man vel gått lei etter hvert. De vil jo helst at folk fortsatt vil ha litt mer Sangen var dritbra Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07415&am...dvanced0001.jpg http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07415&am...dvanced0002.jpg Endret 12. oktober 2007 av H1lle Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 http://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07415&am...dvanced0001.jpghttp://xs.to/xs.php?h=xs320&d=07415&am...dvanced0002.jpg Lag 2 portaler rett ved siden av hverandre på en vegg. Gå halvveis gjennom den ene og se mot den andre portalen du satt opp. Så får du ett closeup view av dama di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå