Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Skal deffinitivt kjøpe dette om jeg formaterer PC-en, noe jeg vil. Trengre bare en Xp cd. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Spillet har humor, men jeg lo ikke noen ganger. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Spillet har humor, men jeg lo ikke noen ganger. bare du som ikke har humor da Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja akkurat... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 vgcats folka har laga en liten flash video til sangen. http://www.vgcats.com/comics/extras/stillalive.php Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Portal er kvalitet av ypperste klasse. Hadde de klart å lage ett stort, langspill med like god underholdning ville jeg stått klar til å krone denne generasjons beste spillopplevelse. Jaja, mye forskjellig smak osv. Ikke noe å gjøre med.. Men jeg skal tørre å påstå at selv om jeg slettes ikke hadde likt dette spillet, hadde jeg klart å sett den helt åpenbart gjennomtenkte, smarte og flotte historien, og at dette ikke er av typen spill vi får servert så veldig ofte. Som tillegg til Half Life universet gir portal oss enda mer av den følelsen som sier at "her er det mye på gang", det er veldig mye mer enn det vi ser med første øyekast. Denne måten å servere handlingen på er etter min mening helt genial, og sånne spill med skikkeli "dype" (ironi så d holder) handlinger som, "bah, de drepte familien min, hevn! Drep alt og alle!" og "Ånei, vi har blitt invadert av romvesner igjen, de er onde! Drep alt og alle!!" osv.. (dere skjønner sikkert hvor jeg vil) Selv om disse en sjelden gang glimter til så begynner jeg generelt å bli litt lei av disse. Ikke værd å påstå at HL faller i samme bås, sier rett ut jeg syns at de som mener det har tydeligvis ikke peiling. Kunne sikkert argumentert og vist min entusiasme for denne verdenen i timesvis, men stopper her. On-Topic igjen; Så vil jeg si at humormessig så startet portal litt treigt for meg, men litt uti så kom gliset stadig frem, i andre halvdel av spillet lo jeg bare mer og mer, og mot slutten ble jeg faktisk nødt til å "skru på pause" opp til flere ganger for å le ferdig. Avslutninga med Glados sang og teksten var virkelig prikken over I`en! Terningkast 6 Endret 13. desember 2007 av Tobi2 Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som har vært inne på www.aperturescience.com å sett i dag? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nei så bra! Tilogmed med nisseinstruksjoner. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Her kommer en julehilse fra meg også Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg rundet portal i går, på lille julaften =D Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg rundet portal i går, på lille julaften =D Grattis ^^ Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvis dere ser lenge nok, kommer nissen også. Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Portal er på 109 kr. Fet prisMen nå virket det. Måtte endre litt på innstillinger osv.. Så nå blir det bra! Uhm... Eg har A6Km med det samme problemet... Ka instillinger fiksa du på? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 http://www.laptopvideo2go.com/drivers Her finner du "cracka" drivere. Alle kortene til Nvidia kan kjøre så og si alle drivere. Det er bare at de fjerner støtte for noen kort. Let litt på siden, så finner du nok en driver som passer. Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) http://www.laptopvideo2go.com/drivers Her finner du "cracka" drivere. Alle kortene til Nvidia kan kjøre så og si alle drivere. Det er bare at de fjerner støtte for noen kort. Let litt på siden, så finner du nok en driver som passer. Ja, det har eg gjort Men det funker fortsatt ikkje (Men eg merka at det blei høgere ytelse på CS:S) Har din A6Km 1,80GHz AMD Turion CPU? Eg har ein eldre med 1,60GHz, har det noke og sei? I følge http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest så er CPU'en rata på 2,00GHz, og testen viser også at eg klarer over minimum på Team Fortress 2. Takk for hjelp ^^ Nevermind! Eg fant ut feilen Det var lyden PC-en min ikkje takla o__O Så no speler eg uten lyd T_T EDIT: No funker det med lyd ^^ Eg anbefaler å sjekke denne hvis du har problem med dei nye Source spela http://support.steampowered.com/cgi-bin/st...php?p_faqid=397 Endret 30. desember 2007 av ScarFire! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er nok årets morsomste spill ja, men jeg lo bare noen få ganger. Har ofte noe med å gjøre hvis jeg er alene eller ikke er overtrøtt. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) spillet ser jo drit bra ut! men MÅ jeg ha steam for å kunne kjøre det? edit: leif Endret 30. desember 2007 av Valkyria Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, du må ha Steam. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bevegelsene på hovedpersonen er veldig dårlig, de ser ikke normale ut. Hvorfor brukte de ikke bare fra HL2? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Du hadde vel ikke sett så normal ut selv om du hadde hatt digre bøyler festet til bena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå