Gå til innhold

Portal. aldri ledd så mye av et spill før

Anbefalte innlegg

Snart får man kjøpt seg en Weighted Companion Cube!

http://kotaku.com/gaming/portal/the-offici...cube-321259.php

Hehe, noen som har lagd en skikkelig deilig kake og=D Kan man fortsatt ikke få trusler om å bli knivstukket? Kan den fortsatt ikke snakke? Hun har til og med profil på facebook.. Håper ikke hun er sur på meg..

http://kotaku.com/gaming/cake/the-weighted...cake-313286.php

Den er i plysj! :( Jeg vil ha den i samme stoff som i spillet! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aperture eide jo borealis, som meget mulig var et forskningsskip der det jobbet med teleportering. for alle vi som husker, så var det teleportering eksperimentet vårt på black mesa handlet om, derfor er disse firmaene fremstilt som konkurrenter i portal. jeg tror aperture klarte å trylle bort borealis ved hjelp av sin teleporteringsteknologi. dette er inntrykk jeg har fått etter å ha spilt gjennom alle relevante spill, men jeg føler det virker logisk. glados på sin side er nok hovedprogrammet til aperture, hun eksisterer sikkert i alle stasjoner og datamaskiner som er/har vært koblet opp til apertures nettverk.

er godt å se at jeg ikke er den eneste "historienerden" her inne på forumet, da dette er det som driver meg mest når jeg spiller half life saker :)

vet ikke helt om jeg vil se chell i hl3/ep3, da det ville blitt rart...isåfall kanskje hun kan bekrefte/avkrefte våre teorier :)

kongespill, rett og slett!

btw, jeg finner ikke den sangen. finner ikke mappa som heter "sounds". noen som vil gi meg fullt directorynavn?

Lenke til kommentar
Et spørsmål siden det ble nevnt i kommentartråden etter det klippet: Mange her i tråden har uttrykt at linjen "Maybe Black Mesa" i sangen er morsom, kan noen forklare meg hvorfor?

Svaret finner du i HL2:EP2 om du er interesert. Da snakker Dr Kleiner om Aparture science gruppen og at de er mindre "moralsk" enn Black Mesa.

Så det er tydelig at de er i krig de 2, og GlaDos er vel innprogrammert med det og anser Black Mesa som en gjeng udugelige amøber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...