mamama Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Snart får man kjøpt seg en Weighted Companion Cube! http://kotaku.com/gaming/portal/the-offici...cube-321259.php Hehe, noen som har lagd en skikkelig deilig kake og=D Kan man fortsatt ikke få trusler om å bli knivstukket? Kan den fortsatt ikke snakke? Hun har til og med profil på facebook.. Håper ikke hun er sur på meg.. http://kotaku.com/gaming/cake/the-weighted...cake-313286.php Den er i plysj! Jeg vil ha den i samme stoff som i spillet! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Så forferdelig ut, har lyst på en i hard plast eller noe slikt. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Weighted Companion Cube i rett materiale og i rett størrelse hadde vært genialt:D Den sku hatt sin egen seng og jeg skulle brukt den til å komme meg opp på høyder jeg aldri har vært på før! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Weighted Companion Cube i rett materiale og i rett størrelse hadde vært genialt:D Den sku hatt sin egen seng og jeg skulle brukt den til å komme meg opp på høyder jeg aldri har vært på før! Som å hente kaker oppe på kjøkkenhylla? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hhehe.. selv synes jeg den fanmade versjonen så bedre ut... jeg ville gjerne hatt en plush, ca i samme størrelse som en eske med A4 ark, bare korrekt lengdeforhold på sidene da selvsagt... Lenke til kommentar
wreddie Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 aperture eide jo borealis, som meget mulig var et forskningsskip der det jobbet med teleportering. for alle vi som husker, så var det teleportering eksperimentet vårt på black mesa handlet om, derfor er disse firmaene fremstilt som konkurrenter i portal. jeg tror aperture klarte å trylle bort borealis ved hjelp av sin teleporteringsteknologi. dette er inntrykk jeg har fått etter å ha spilt gjennom alle relevante spill, men jeg føler det virker logisk. glados på sin side er nok hovedprogrammet til aperture, hun eksisterer sikkert i alle stasjoner og datamaskiner som er/har vært koblet opp til apertures nettverk. er godt å se at jeg ikke er den eneste "historienerden" her inne på forumet, da dette er det som driver meg mest når jeg spiller half life saker vet ikke helt om jeg vil se chell i hl3/ep3, da det ville blitt rart...isåfall kanskje hun kan bekrefte/avkrefte våre teorier kongespill, rett og slett! btw, jeg finner ikke den sangen. finner ikke mappa som heter "sounds". noen som vil gi meg fullt directorynavn? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du må laste ned programmet GCFScape og åpne innholdsfilen portal content.gcf som du finner i SteamApps-mappa di. Låta ligger i root\portal\sound\music. Kudos til samegerilja for tipset, forresten. Lenke til kommentar
wreddie Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 alrite, fikk det til nå! sitter å synger med glados Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 THE CAKE IS A LIE! THE CAKE IS A LIE! THE CAKE IS A LIE! genialt spill. digger det Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hva er det med glad*s? Vi har Glados i Portal, Gladis i Totaly Spies (en eller annen spion tegnefilm) og i filmen Spy Game har vi en sekretær som heter Gladys... Coinsidence? I think not. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Coinsidence? I think not. I do... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg kom over denne filmen når jeg satt å så på noen filmer på Gametrailers.com http://www.gametrailers.com/player/usermovies/131337.html Edit: Haha, det er en 1337 i linken :!: Endret 19. november 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Nå har jeg fått i gang portal her. GENIALT! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Et spørsmål siden det ble nevnt i kommentartråden etter det klippet: Mange her i tråden har uttrykt at linjen "Maybe Black Mesa" i sangen er morsom, kan noen forklare meg hvorfor? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fordi Black Mesa er ødelagt. Selvfølgelig er det ikke sikkert at det er riktig, ettersom Portal sikkert tar plass i fortiden, da Black Mesa accident ikke enda har skjedd så..... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Vel, Glados er jo "ansatt" i Aperture, BM-konkurrentene, og benytter seg av sjansen til å slenge litt dritt sånn på tampen. "Ja, særlig atte Black Mesa skulle være i stand til å hjelpe, lissom". FAT CHANCE. Endret 19. november 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Et spørsmål siden det ble nevnt i kommentartråden etter det klippet: Mange her i tråden har uttrykt at linjen "Maybe Black Mesa" i sangen er morsom, kan noen forklare meg hvorfor? Svaret finner du i HL2:EP2 om du er interesert. Da snakker Dr Kleiner om Aparture science gruppen og at de er mindre "moralsk" enn Black Mesa. Så det er tydelig at de er i krig de 2, og GlaDos er vel innprogrammert med det og anser Black Mesa som en gjeng udugelige amøber. Lenke til kommentar
reds Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hæøhøh, genialt spill. Den siste scenen var konge. Slukk lyset! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 http://www.halflife2.net/forums/showpost.p...p;postcount=881 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 I knew it! Hun er ikke død. Bare.... Skadet. Alltid sagt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå