Po[wP]ow Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg gjennomførte det på ca. 2 timer. Og jeg ELSKET det! som SG_Discoking sier; det er absolutt verdt pengene. Gledet meg skikkelig til spillet kom ut i dag, og det sto til forventningene. Ganske utfordrende spill, psykisk sett Mye komplisert tenking. Og ja, "I am now thinking with Portals" Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hysterisk bra ja, starter så seriøst men hele ender som Red Dwarf humor Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, stemningen føltes som en hybrid av Red Dwarf og "Cube"-filmene. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg begynte å grine av rulletekstsangen. Den var utrolig bra Lo så jeg gråt jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sry for at jeg spørr her, men hva handler dette spillet om? Har lyst å le litt er det forresten FPS? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sry for at jeg spørr her, men hva handler dette spillet om? Har lyst å le litt er det forresten FPS? Se forrige side du, jeg spurte om akkurat det samme. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, stemningen føltes som en hybrid av Red Dwarf og "Cube"-filmene. AHhh kom til å tenke på noe, hadde det ikke vært genialt om noen lagde et cube spill? Et dypt gåtespill med dagens grafikk hadde vært rått, særlig i cube stil. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Da var Orange box kjøpt, er Team Fortress 2 noe bra elr? ser veldig tøft ut:P Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 "You will be baked. and then there will be cake" hahahaha, genialt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Elsket dette spillet, og for meg tok det over 5 timer. Veit ikke om det er positivt eller negativt. Fantastisk humor, men ta pauser, hvis ikke blir du kvalm. Veldig kvalm. Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 hehe, det er negativt i et spill hvor "logisk" tenking er en viktig del Noen nevnte Team Fortress 2 over. Også et VELDIG bra spill! Se for deg Counter Strike i tegneserie format, bare mye mye kjappere gameplay. Tror TF2 kommer til å lede ann i "instant action FPS" i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Neida... Dette var überfett!! Er det bare meg eller er "aperture" sience "konkurenten" til Black Mesa hvor vår kjære Gordon jobbet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Neida... Dette var überfett!!Er det bare meg eller er "aperture" sience "konkurenten" til Black Mesa hvor vår kjære Gordon jobbet? noe sånt.. etter du har runda de 19 "prøvene" og fortsetter så kan du se inn i et rom der en "power point" presentasjon blir vist på et lærret.. der kommer det tydelig frem at black mesa og aperture science ikke er samarbeidspartnere Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Usj, sliter litt på den banen full av små skyte-tårn-dingser Any tips? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Usj, sliter litt på den banen full av små skyte-tårn-dingser Any tips? alle plasser med turrets er det bare å lage et hull over/under/ved siden av turreten, også kaste noe gjennom.. evt gå gjennom og plukke den opp manuelt.. Utenom 1 brett der du må velte turretene ved hjelpe av en sånn energikule sak.. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 http://www.mofunzone.com/online_games/port..._version.shtml# Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Er det slik de koker/steker maten sin? Edit: Prøver å få mindre bilde Endret 10. oktober 2007 av PantZman Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den var utrolig bra Lo så jeg gråt jeg. Jepp, den var så søt <3 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Grr.. Lasta ned Portal på den dårlige PC-en... Og den greier ikke banen med turretene. Blir bare grafiske glitches der de har skutt...... Og Backupen går sykt tregt, så jeg får ikke kopiert det over. Og downloaden er treg... Men det var konge bra! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Er det slik de koker/steker maten sin? Overklokking FTW EDIT: fluesoppen: prøv å oppdater grafikkdriverne Endret 10. oktober 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå