Gå til innhold

Portal. aldri ledd så mye av et spill før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Rundet spille på ca 3-4 timer samme dag det kom ut :) dagene etterpå tok jeg alle Challenge mappa på gull med Portals (et map med 0 portals og nr 18 med 14 portals) og Tid, det jeg sliter med er skritt challengne :) noen som har klart noen av dem?

 

Etter som man spiller det en del lærer man fort å finne snareveier :p samt få slengt seg høy og langt :)

 

Sinnsykt bra spill, gledet meg lenge til dette :) hehe

 

Gleder meg til å se custom maps :)

Lenke til kommentar
Nup, ikke nettbank. Tragisk løsning, egentlig.

 

Send meg 200 kroner da, så kjøper jeg det :D

 

Neida. Uansett, gå i butikken og kjøp det da! Hvis du gjør litt "research" så ser du at du får det for under 400 kroner.

 

Og snakk med foreldrene dine da, og si at du vil ha "voksenVISA" som funker på nett etc.

 

Og du kan nok få nettbank, selv uten noe underskrift fra foreldre.

Lenke til kommentar
Kunne ikke jeg før jeg var 18.

 

Du må snakke med banken, og få underskrift av dine foreldre, som jeg har sagt før.

 

Jeg vet at dette er riktig, fordi jeg er 17, og har Visa (Nei, ikke electron, Visa Classic) som fungerer med PayPal og alle andre steder der man bruker Visa som betalingsmetode.

Lenke til kommentar
Men du sa jo "Og du kan nok få nettbank, selv uten noe underskrift fra foreldre." ?! (Jeg mente nettbank)

 

Åja ;) Ja, jeg kunne i hvertfall det. Jeg var der nedeog hadde levert papirene for å få Visa, og da spurte jeg hvordan det var med nettbank, og om jeg kunmne få det, og om jeg trengte underskrift fra foreldre. Hun sa hun kunne fikse det der og da, og at jeg ikke trengte underskrift.

 

Men det kan hende at man trenger det, men siden jeg allerede hadde underskrift på å få lov til å få Visa kort, så lot hun meg får nettbank også, uten underskrift.

 

Det funket for meg, men jeg kan heller lite om hva loven sier her.

Lenke til kommentar

Må si dette var den morsomste tech demoen jeg noen gang har spillet, vanvittig hvor morro den var til tross for sin korte lengde.

 

 

Først trodde jeg det var ferdig etter de 19 testene, men ble glad da jeg fant ut at det ikke var sant. Ufattelig spennende å bruke kun portal gunneren for å komme seg rundt omkring i bygningen.

 

Var tilfredsstillende å knerte datamaskinen på slutten, meget tilfredstillende. Men det var jo ikke bare løgn da, det var en kake på slutten :p

 

Lenke til kommentar

Likte spillet veldig godt, men følte kanskje ikke potensialet ble helt utnyttet. Var veldig morsomt, men forventa litt mer av historien, kanskje det å treffe noen. Var vel kanskje litt kort? Joda, er jo custom maps, men syntes ikke rommene i seg selv var det morsomste, men heller mysteriet om hvor man var, hva man skulle osv. Vanskelig å si, men det var god underholdning, absolutt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...