Blib Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er i alle fall en GLaDOS i Borealis skipet, så er nok veldig sansynlig at Gordon får Portalgun i Ep3. Oi, hvor fant du den informasjonen? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Står i blueprints av Borealis skipet. Om de beholder den eller ikke er opp til Valve, men så langt så tyder alt på at det er en GLaDOS der EDIT: Her ser dere da et bilde av Borealis blueprintene, og som dere ser er det en GLaDOS om bord Postet dette så dere skal se at jeg ikke tok den tanken rett ut av løse luften Endret 18. oktober 2007 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 http://www.primotechnology.com/2007/10/17/...-life-2-portal/ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Herlig! Så dette for noen timer siden, skal prøve det med en gang jeg kommer hjem fra jobb i dag Har prøvd en annen metode tidligere som var litt bugette og fungerte ikke så veldig bra, men denne ser ut til å fungere utmerket. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 kjøpte meg Orange Box i dag, Portal var det første spillet jeg prøvde. F**n så bra det er! Lenke til kommentar
Eirikrj Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Vrengtpolvott: Hvor fant du det bildet av Borealis? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Men hva med Chell? Tror dere hun kommer til å spille en rolle i episode 3? Hva med Portal 2? Hva skjer der? Jeg tror at Chell får enda et kortspill, Portal 2, som til slutt spinner inn i episode 3. Så Chell kommer til å følge med Freeman en stund, hjelpe til med portaler, før noe skjer, og Gordon får portalgunnen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 http://www.primotechnology.com/2007/10/17/...-life-2-portal/ Stiligt.. Funker utmerket.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Med tanke på at Chell ikke snakket i Portal tror jeg de vil holde henne som "silent"-character og derfor ikke ta henne med i HL-universet annet enn som cameo. Men portal-gun-en _kan_ det være blir med. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Spillet var svært bra, men de kunne godt ha laget litt bedre animasjoner til Chell siden man ser seg selv oftere enn i andre spill. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hoppinga til Chell var jo bare tragisk da. Selv modellene i Counterstrike: Source hopper bedre... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 De kunne godt fjernet Chell og satt inn et bilde av anon, fikk hvertfall følelsen av at det var "jeg" som var der, den følelsen ble ødelagt av speilbildet til ei stygg tilfeldig dame som poppet opp i blant. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Anon? Hvem er det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Anon? Hvem er det? En anonym person... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Err... Og... Det skulle de limt inn? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Kommer nok en mod med Chell med papirpose over hodet Hadde vært genialt! Eller Portal til Wii med din egen Mii som spiller Endret 18. oktober 2007 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 OT: Minner meg om et opptak fra en vt i WoW: "Does not matter if she's ugly, just put a paperbag over that shit" >.> En liten unge som sa det på vt... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Trenger ikke å vite konteksten..... Nei.... Ikke.... Men tilbake til Portal.. Er det kommet noen gode maps ut? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 "If you love that thing so much, why don't you marry it?" Epic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå