FedoraHelper Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 tenkt på dette en stund begynner på videregående neste år og lurer på hvilken linje jeg burde ta, etter videregående har jeg tenkt å begynne på Noroff Og lurer som sakt hvilken linje burde jeg ta på videregående Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 For å bli spilldesigner vil jeg tro allmenn med maks matte + fysikk kan hjelpe deg en del på vei. Kan ikke tenke meg noen annen linje som gir deg bedre bakgrunn til den utdanningen hvertfall. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Media og Kommunikasjon? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Tenkte også medier og kommunikasjon men er usikker, for mange som sier ditten og datten lizm Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvilken linje er mest rettet mot design da? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Fant ut at man bør ha Medier og kommunikasjon som linje på videregående Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvilken linje er mest rettet mot design da? Media 2 første åra, så RID (Reklame Illustrasjon og Design) burde hvertfall gi en del design. Evt. media alle tre åra for å få studiekompetanse (jobber med saken ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå